Oister omtaler

7.4
fra 0 - 10
Vurder firma
5608 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Bare ok

Oister er bare fin

God service

Dejlig og ligetil service, når man først lige får lært det hele mht betaling osv.
Virker super til mine behov!

Dårlig dækning i middelfart og lidt mere...

Ja som overskriften lyder, der er bare super dårlig dækning i middelfart. Der står på 3's dækningskort at der burde være rigelig med dækning, men jeg bliver konstant smidt over på TDC's netværk istedet. Udover det havde jeg hørt fra folk, at man sagtens kunne have et basisabonnement, og købe ekstra data. Men så kom jeg til at læse en tilfældig kommentar på facebook, 1 dag efter mit abonnementskøb, hvor en mand undrede sig over at ekstradatatilkøb til basis er forsvundet. Oister forklarer at det var en fejl fra starten, og man slet ikk burde kunne købe ekstra data til basisabonnement - fair nok. Men nu skifter jeg så igen eftersom jeg ikke kan bruge abonnementet til noget...

Både og Og

Jeg er ny kunde hos Oister. Det har været problemfrit mht nummerportering og oprettelse og den ene gang jeg havde brug for kundeservice skrev jeg en mail. Det var ikke verdens hurtigste svar tid men jeg betaler også meget lav pris for min ydelse. Så sådan er det.
Men jeg er utroligt irriteret over dækning på 3' net. Halvdelen af tiden ryger den over på 2g og det er ikke hvad jeg betaler for. Det drejer sig ikke kun om på min hjemme adresse men også mange andre steder. Jeg har tidlige brugt Telia og Telenors net og det har fungeret upåklageligt. Det er ikke oisters produkte som sådan den er gal med. Det er 3' netværk. Jeg er virkelig overrasket over hvor dårligt det er. Og det er et rigtigt stort øv

God og hurtig kundeservice!!

Jeg skrev til Oister Kundeservice og fik hurtigt et godt og brugbart svar!

Det rigtige mobilselskab for mig

Har vist været kunde i Oister i snart 3 år og har anbefalet selskabet til familie/venner.
De venner jeg har der ikke har Oister oplever ofte udfald på deres forbindelse (Telia,Telenor,TDC) så når jeg sidder og highspeed streamer, så ligger mine venner ofte på en 1-2streger. Det er sjældent jeg oplever udfald på nettet, det er vist kun når man er ude i de områder hvor der ikke rigtig er mennesker :-)
Oister ringer aldrig til mig(thank god) og prøver at sælge ligegyldige ting eller "tilfredshedsundersøgelser" som teleselskaberne kalder det når de vil sælge dig noget - så det spiller bare, nemt smertefrit, enkelt, og ja vist nok Danmarks billigste udbyder.
En ting jeg dog som kunde savner er bedre mobilpris for eksisterende kunder, jeg kan forstå at selskabet ikke tjener ret meget og derfor vil tage fuld pris på telefoner - men kunder der har været i selskabet i så lang tid har vel efterhånden tjent godt ind til selskabet - det er dumt at man skal skifte selskab i 6mdr for at kunne få en mobil.

Super

Super og hurtigt service fra kundeservicen :-) Det billigste mobil net med den bedste dækning.

prisen gælder for ALTID, min bare

Jeg valgte et kampagne abonnement der sagde 5 timers tale og 3 GB data, til 99 kr./md. OG PRISEN VILLE GÆLDE FOR ALTID.

Noget tid efter fik jeg en 'gave' der gav mig 10 timers tale og 3 GB data, til samme pris... Men nu er mit abonnement lige pludselig steget i pris, hvilket ikke er aftalen. Aftalen er at betale 99 kr./md., IKKE 129 kr./md., det er slet ikke iorden at kræve penge uden for aftale.

Kundeservice?

Undrer mig over, at man kan drive en virksomhed med en kundeservice der kun er til at træffe mellem 13-16 og med en ventetid på langt over en halv time. Dårlig "service" skal man lede længe efter..

super

Oister er rigtig god alletiders service og god hjemmeside

Abonnementsbetaling

Klart og præcist svar fra en dygtig kundeservicemedarbejder hos OiSter

God kundeservice.

Jeg er blevet godt behandlet af Oister

Er ikke tilfreds med at betale 19kr i pakkeskift

Synes det er surt for gamle kunder at de skal betale 19kr i pakkeskift, når der køre en kampange hvor der er gratis oprettelse til nye kunder. Vi har selv 4 tlf hos oister og tror jeg skifter alle ud.

Hvis du ikke ønsker kundeservice så er oister de rette

Oister reklamere med de er så billig, og godt et selskab. kig lige på deres telefon tider inden I overvejer at skifte. dårlig dækning med mobil data. Jeg tror det eneste jeg kunne bruge hos dem var gratis oister til oister. Efter jeg er kommet på TDC net hos Telmore så har jeg 4G hastighed, og 3G hvor 4G ikke dækker. har ingen problemer overhoved nu.
Husk at oister beholder alle dine penge hvis du har under 25 kr. stående.
Du skal også betale 50 kr ekstra ved oprettelse.

Jeg vil heller give 10-20 kr ekstra, og så få god service hos andre teleselskaber.

Hej Tobias

Tak for din anmeldelse.

Da OiSTER er et lavprisselskab, afspejler vores åbningstid i kundeservice af vores billige priser på abonnementerne. Det hele skal selvfølgelig gå op i en højere enhed.

Det kan selvfølgelig ikke undgås at der er områder med dårlig dækning, og derfor er vi selvfølgelig glade for at du har fundet en anden udbyder, som leverer en god dækning på din adresse.

Med hensyn til de din saldo på oisterkontoen ved en opsigelse, har jeg taget et uddrag fra vores vilkår:

"Hvis dit tilgodehavende hos OiSTER er på 25 kr. eller derunder, når din OiSTER-konto opgøres,
tilbagebetales beløbet ikke. Er dit tilgodehavende over 25 kr. tilbagebetales hele beløbet til den
konto du har indtastet på Mit OiSTER eller evt. til din NemKonto. Hvis OiSTER har et
tilgodehavende på 25 kr. eller derunder hos dig, når din OiSTER-konto opgøres, opkræves beløbet
ikke."

Det er helt normalt med et oprettelsesgebyr hos teleselskaberne i dag, og dette informerer vi selvfølgelig også om, når du foretage oprettelsen.

"Kafkask" - Procesforløb ved oprettelsen

Under oprettelsen skal du via overskrifterne gennem 4 trin - det lykkedes mig ved 1. forsøg at nå til betaling, men da jeg ved næste step - "Services"- skulle vælge mit
nuværende selskab under rulleteksterne var dette ikke blandt emnerne og jeg kunne ikke komme videre til "Kvittering" - samme resultat ved 2. og 3. forsøg med det resultat, at jeg havde oprettet og betalt 3 gange :-).
Fik efterfølgende via mailkorrespondance oplyst, at jeg bare kunne vælge et tilfældigt selskab, idet "nummerporteringsafdelingen" kunne finde selskabet via simkortnummeret - aha!!

De tiltrækker med billige priser, men det er absolut ikke pengene værd.

Jeg har flyttet til dette selskab 19 marts i år. tidligere haft cbb hvilket virker 1000 gange bedre.
Oister reklamerer med god dækning, men er lang fra god. Jeg kører taxa til hverdag og er derfor forskellige steder på sjælland. Ikke engang i centrum af københavn finder man en stabil forbindelse.
Jeg ser videoer på youtube engang imellem, men oplevelsen er den ringeste jeg har prøvet på en mobil netværk, hakker konstant under afspilning. selv den korteste video.

Kundeservice = Ikke eksisterende.
Ikke nok med at det koster penge at OPGRADERE dine pakker (har det været nedgradering var det forståeligt), er det også den dumme regel at et skift kan først foretages efter månedskiftet.
Jeg startede med at købe en lille pakke, hvilket jeg hurtigt fandt ud af ikke var nok, allerede den 5. i måneden altså bare 5 dage efter min pakke var købt, havde jeg ingen taletid tilbage fra min pakke. Jeg går så ind i selvbetjenning og skifter pakke, men så får jeg at vide at skiftet sker fra 1. i næste måned. så de næste 25 dage skal jeg betale minutpris.

Telefoniske henvendelse = tjah, spild af penge, for man får ingen ting ud af det. Som andre har nævnt: man kommer IKKE igennem.

Hej Mohammad

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager din dårlige oplevelse med OiSTER. Vi benytter 3's netværk, og de er hele tiden i fuld gang med at udbygge deres netværk, så der kommer et bedre signal til resten af Danmark, men det burde slet ikke fejle noget i indre København.

Da der sker en administrativ process ved et pakkeskift, har vi valgt at tage et lille gebyr på 19 kr., ved at man ændrer sin pakke. Dette mener vi er helt fair. Sammen med et pakkeændringsgebyr, er det også et forrentningsvalg, at man kun kan skifte sit abonnement 1 gang om måneden.

Jeg kan se du er igang med at skifte til en anden udbyder. Vi er selvfølgelig kede af at miste dig som kunde, men vi håber du bliver glad og tilfreds andetsteds.

1 stjerne til Oister er 1 stjerne for meget

Jeg var en kunde af CBB før jeg fornylig skiftede til Oister. Grunden til mit skifte var denne meget billige abonnement på 59 kr. om måneden som er betydelig mindre end de 99 kr. til CBB som jeg plejede at betale i hver måned, dog med 2 timers mindre taletid. Jeg er alligevel en der bedre kan lide at bruge SMS funktionen, så derfor er denne betydeligt mindre taletid ikke så vigtigt for mig. Jeg finder så ud af at istedet for at trække den forventede regning på 59 kr. trak Oister 161 kr. ud af min konto uden at jeg vidste, hvor dette ekstra beløb kom fra. Den eneste forklaring jeg fik af deres dovne kundeservice var i første omgang et link, på forskellig priser!!! Dette kunne jeg selvfølgelig ikke bruge til noget da jeg ikke fik detaljer om hvorfor jeg skulle betale denne ekstra beløb på de ca. 100 kr. Jeg er jo ikke en Sherlock Holmes og gad slet ikke at bruge tid på at kigge på denne liste af priser mere end et par minutter, da det ville tage aaalt for langt tid. Jeg skriver så igen til dem at jeg har brug for detaljer om hvorfor jeg skal betale denne ekstra beløb på 100 kr. og den eneste forklaring som jeg fik var, at denne beløb på de 100 kr. er betalingskort gebyrer!!! Selv Ryanair ville rynke øjenbryn af at se at der er andre som er større banditter end demselv, så tillykke med det Oister for at vildlede jeres intetanende kunder og jeg advarer jer som tænker på at skifte abonnement til Oister, læs den super mega langt liste af vilkår før i bare siger acceptere.

Hej Mohamed

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager hvis du ikke har fået svar på det spørgsmål du har stillet vores kundeservice, det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende.

De 100 kr. ekstra vi trækker den første måned, er ikke et gebyr, men derimod et optankningsbeløb til din OiSTER-konto, som er en del af din automatiske optankning. Disse 100 kr. vil stå på din saldo, som kan bruges til evt. udlandstelefoni, indholdstakserede sms'er eller tale ud over pakken. Dette automatiske optanknings-beløb kan ændres efter ønske, dog til et minimum af 50 kr. Har du ikke et forbrug som kræver betaling ud over hvad dit abonnement indebærer, så vil disse 100 kr. blot stå som en buffer, og hvis du en dag valgte at opsige dit abonnement, vil du selvfølgelig få de 100 kr. tilbage, og derfor er disse 100 kr. ikke blot et beløb vi trækker ekstra, men derimod til et senere forbrug eller overforbrug, og det er selvfølgelig stadig dine penge, som står til rådighed for dig.

Jeg beklager hvis du ikke har læst omkring OiSTER's betalingsløsning dengang du oprettede abonnementet, da vi både har en udførlig beskrivelse + en video der fortæller hvordan det foregår.

Jeg kan se at du er igang med at flytte til et andet selskab, og det er vi selvfølgelig kede af. Jeg håber dog du bliver glad og tilfreds et andet sted end OiSTER.

Casper

dæning ringe og dækningslandskortet passer ikke med virkeligheden

Hej,
Hvordan kan det være at jeg altid har 1 ud af 5 streger på mit signal(3g), her i esbjerg når i lover høj signalhastighed? Desuden skifter den tit over til gsm(2g) og gør det umuligt for mig at bruge internettet. Jeg oplever også at forbindelsen forsvinder helt (og roaming skal aktiveres for at kunne modtage/fortage opkald).
Hvis dette er normalt bliver i nødt til at opdatere jeres dækningskort(landskort) til et mere realistisk billede. Jeg skiftede til jer efter at have set jeres dækningskort og troede i havde en god dækning, men virkeligheden viser det modsatte.
Meget dårligt.

Hej Mete

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se at denne her anmeldelse er kopieret fra den besked du har sendt til vores kundeservice, hvor min kollega har svaret dig. Jeg vil dog også gerne give dig et svar her.

Dækningskortet som du finder på vores hjemmeside er kun vejledende, hvilket vi også skriver. Dette betyder at der har været målt signal på den pågældende adresse, og derved kan vi konstaterer at der er dækning. Der er dog en masse forbehold man skal tage når man snakker om mobildækning, og derfor kan det sagtens varierer fra husnummer til husnummer, alt efter hvordan masten er placeret, og mange andre faktorer.

Som min kollega har skrevet, så er der desværre ikke en specielt god 3G dækning på din adresse, og derfor oplever du at roame på 2G Edge, som udlånes af TDC, og derfor skal roaming aktiveres for at kunne benytte dette netværk.

Jeg kan se på dit forbrug at du har brugt en masse taletid, så det tyder på at du sagtens kan bruge det, måske kun i perioder, men jeg vil da helt klart anbefale dig at søge alternativer, hvis dækningen ikke lever op til din forventning.

Billigt - dog uden kundeservice

Oister er et rent discount abonnement uden nogen form for kundeservice - har haft brug for hjælp 2 gange uden det har lykkes mig at komme i kontakt med dem, prisen er billig dog med ringe dækning fra 3's net. Jeg vil ikke anbefale Oister da andre abonnementer fra de større udbydere er ved at være lige så billigt - inkl. kundeservice.

Hej Anders

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager du ikke er tilfreds med vores kundeservice. OiSTER er et teleselskab som fokuserer på billige abonnementer, og dette har selvfølgelig en indflydelse på vores åbningstider i kundeservice, da det skal afspejle sig af vores abonnementspriser.

Vi bestræber os på at alle vores kunders henvendelse selv kan klares på vores kundeservicesektion, på www.oister.dk, og vores selvbetjeningsside Mit Oister, men der vil selvfølgelig altid være grund til at kontakte vores kundeservice, og her arbejder vi på højtryk for at kunne besvare din henvendelse, med det samme.

Med ønske om en rigtig god påske.

professionelt

det var en god og forståelig rådgivning jeg fik

OiSTER Support

Om virksomheden

OiSTER tilbyder danskerne kvalitetsprodukter til billige priser.

OiSTER er:
- Kvalitet til lavpris
- Selvbetjening på nettet, automatisk og nemt
- Primært på nettet, men også hos udvalgte forhandlere
- Enkelt. Al information til dig sker via e-mail, SMS eller på hjemmesiden
- Uden regninger, det er nemt for dig og vi slipper for omkostninger til forsendelse. Din faktura ligger online på Mit OiSTER.
- Specialiseret i billige mobile løsninger.

Mobilt Bredbånd hos OiSTER:
OiSTERs mobile bredbånd er billigt internet, som du kan tage med dig overalt i Danmark. Du får Mobilt Bredbånd på landets bedste netnærk til mobilt bredbånd, da vi benytter 3´s prisvindende netværk.
Mobilt Bredbånd fra OiSTER er den bedste lavpris løsning på mobilt internet, og det tager blot 5 minutter at installere og komme online.

Mobiltelefoni hos OiSTER:
OiSTER blev først kendt for at levere Danmarks bedste mobile bredbånd til prisen.

Det er den samme tankegang der er grundlaget for mobiltelefoni hos OiSTER, nemlig at du får mobiltelefoni på landets bedste mobilnetværk, enkelt, nemt, overskueligt og ikke mindst til lavpris.

Grundidéen for OiSTER Mobil er, at give dig tryghed til at bruge din mobil, som det passer dig.
Med OiSTER Mobil skal du ikke tænke på datapriser eller hvor mange SMS’er du sender, det er nemlig en del af dit abonnement, og for at gøre det endnu mere overskueligt har OiSTER fjernet opkaldsafgiften.

Besøk Oister

Vi finns her: Scandiagade 8
2450 København SV

Mobilt bredbånd

Mobil og internett

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.