Nextgentel omtaler

3.7
fra 0 - 10
Vurder firma
17 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

trustpilot stars

Elendig service og elendig kvalitet!

Eneste grund til jeg forsat er kunde, er at Nextgentel er min eneste mulighed for at få et par Danske kanaler i tillæg til de Norske.
For det første er det nærmest umuligt at komme i kontakt med dem. Det er ikke unormalt at man kommer i kø som nr. 55 eller lign.
For det andet, tog det mig 3-4 samtaler over lige så mange uger at overbevise dem om at min router ikke virkede. Endeligt sendte de en ny, som jeg så konstaterede heller ikke virkede. Resultat 1,5 måned uden ordentlig internet.
For det tredje har vi nu gang i nr. 3 tv boks, og nu er den også i stykker. Den vil ikke optage eller pause, så nu må vi have fat i den 4???
Man kan ikke skylde skylden på nogen enkelt personer, for nogen af dem forsøger på bedste vis at hjælpe. Problemet er at man altid får en ny kontakt, og afhængig af dennes færdigheder, er det nogen gange som at starte helt forfra!

Truly Awful

Have had them for a year: it was always a very bad connection, never delivering the speed what we pay for. Not even 50% of it.
The modem was quite old, with a dropping wi-fi connection. I am working with the internet daily, I know what I am talking about. Take my advice: Do not take nextgentel.

I am from Holland and stunned by the high prices for internet in Norway in general. Monopoly?
trustpilot stars

Super kvalitet på både TV og bredbånd, rask kundeservice

Vår bygård la om til Nextgentel, hovesaklig fordi vi da fikk fiber rett inn til hver leilighet. Det fungerer nå ypperlig. Bredbånd er like raskt opp og ned, som er helt uvanlig (tror ingen andre tilbyr dette), og det gir en stor forskjell når man f.eks. bruker cloud-backup tjenester (som Jotta f.eks.). Veldig bra hastighet, til rimelig pris.

TV fungerer også bra. Trengte en PIN-kode til å bestille filmer, og fikk det sporenstreks på SMS og epost, etter å ha logget en henvendelse på nettet. Også veldig god service på levering og installasjon av utstyr.

Super fornøyd.

Telenor kan levere maks 2000 linje til meg, nextgentel leverer 6500. Grei pris. Kjempe fornøyd. Stabil og fin linje. Rask kundeservive også.

Ok.

We had never problems with connection.
trustpilot stars

en stjerne er for mye.. jeg gir dem en hundebajs

drittbedrift.. har ingen gode opplevelser med dem overhode..
måtte tillogmed ringe kundeservice for neste 1000kr på mobil for å få produktet i drift..

styr unna, skyt deg selv i foten heller enn å bind deg til dette ankeret når du er ute å bader

fornøyd

egentlig fornøyd kunde, men litt stive priser. fakturagebyr på eFaktura trekker også ned. vurderer bytte

Styr unna

Har aldri kastet bort så mye tid og penger for å prøve å få nett som lovet hos NG. bare trøbbel, og nettet faller ut mange ganger pr dag, "det må du bare regne med" var svaret................. Anbefales ikke til noen !!!
trustpilot stars

Måtte nesten drive telefonterror for å få opp linja.

Kontaktet nextgentel før vi flyttet for et års tid siden. Det tok dem nesten en og en halv mnd for å klare å komme å installere linja. + at de ikke sender ut faktura, men at du må oppsøke den på nettet, er et minus for meg.

møkkabedrift

dårlig service, treg internett. mottar tydlighvis ALDRI pengene. Du kan betale til du er blå. men de mottar aldri pengene.
trustpilot stars

Ustabilt og autopilot-kunderservice som ikke hører

Har hatt NextGenTel i to perioder. Første gangen var de veldig ryddige og leverte et godt produkt. Andre runde var de etterhver håpløse. Routere gikk istykker, jeg måtte betale for retur av utstyr som ikke holdt mål, fikk nytt utstyr som ikke holdt mål, og ga til slutt opp.

Men... de er ikke dårligst i klassen, det er ICE.

langsomt beetjening

Det går forlang tid indenfejlen er rettet op

Stort sett greit.

Fungerer greit, men av og til går det treeeeiiiigt.
trustpilot stars

Alt kan jo bli bedre. Så derfor 4.

Har kun hatt gode erfaringer med Nextgentel.

De dårlige erfaringene er det faktisk andre nisser som har stått for.
Deribalndt en klovn fra Get som !!!borret!! en ny Get kabel i samme hull som NGT, og selvfølgelig reiv denne i filler.
trustpilot stars

Beste internetten noen gang!!!

Har hatt flere internettselskaper i løpet av 4 år. Dette er det absolutt beste. Rask internett, flott kundeservice og billig. Kan sterkt anbefales!!!

Kjapt, enkel og sikker

Har hatt NGT i en stund og har ikke hatt noen problemer med internett, blitt oppringt og fått lavere faktura + høyere hastighet og alt har rett og slett vært knall.

Is Nextgentel your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Nextgentel Support

Om denne bedriften

Bredbåndsselskapet NextGenTel. Bredbånd basert på ADSL, ADSL2+ og SHDSL. Tilbyr også bredbåndstelefoni, digital-TV via bredbånd, og andre bredbåndstjenester.

Besøk Nextgentel

Kategori

Nextgentel ligger som 13 av 13 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.