Netcom omtaler

4.6
fra 0 - 10
Vurder firma
26 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

trustpilot stars

Netcom er uærlige og utrolig frekke.

Jeg har brukt 6 måneder på å få avsluttet abonnementer hos netcom, og fikk etter et titals mails endelig en bekreftelse på at de var stengt primo mars.
Alikevel har de fortsat å fakturere meg, og påstår at abonnementerne er blitt tvangsstengt 25 mai, selvom jeg sitter på dokumentasjon som viser at de regelrett lyver, og de har pålagt meg å betale oppsigelsesgebyr på abonnement som ikke hadde binning engang.
På tross av at jeg sendte første oppsigelse primo februar, har de fakturert meg mer enn 4000.- frem til nå...
Det er for dårlig Netcom!!!! Det er kunderne dere lever av..
Pass jer for Netcom!!!!!

Uærlige selgere i Netcom

Oppringt av Netcom selger som ville få meg til å bytte teleselskap for barnas og mine telefoner. "Du kan trekke fra på skatten" sa hun. "Det er litt av en bedrift å ha 4 barn, - du kan få Netcom Bedrift". Jeg ba om å få t all info om abonnementet, - på mail, fordi displayen på telefonen ikke kan vise teksten ordentlig. Jeg fikk raskt en side "her er alt om abonnementet" sa hun. Og jeg leste siden ned, - og selgeren ringte samtidig og sa jeg måtte akseptere på SMS omgående. Det så helt greit ut. Jeg trykket OK. Det skulle jeg aldri ha gjort. Det viste seg at det var ytterligere 4 sider med avtaletekst som hun IKKE hadde sendt på mail. De fikk jeg lese noen dager senere da jeg fikk hjelp til å åpne sidene på større skjerm. I klageforløpet holdt netcom seg til det som sto i avtalen som jeg altså ikke hadde fått lest før jeg trykket OK, - og som selgeren ikke opplyst om at var det reelle grunnlaget. Selv om jeg hadde hatt stor skjerm på avtaletidspunktet ville jeg ikke klart å lese avtalen på den tiden hun ga meg. Hun hadde ikke opplyst at det ikke var angrefrist, at avbestilling kostet kr. 3000 pr nummer, at de kunne selge opplysninger om barnas telefonvirksomhet videre uten å si ifra, etc. Jeg prøvde å stoppe abonnementet men de nektet. 10 dager senere ble abonnementet transportert over. Og jeg registrerer: høyere telefonregninger enn før, - Dårligere dekning, og dårligere service. LIGG UNNA NETCOM! ( Skatteetaten forteller at det ikke er anledning til åtrekke fra barnas mobilregninger, - så Netcom LYVER!!!)

la la servise

ikke noet spesial servise priser vanlig tror jeg

Fungerer meget bra

Jeg har skiftet en del på mobilselskaper de siste årene fordi jeg ikke har vært fornøyd. Jeg har nå vært hos Netcom i tre år snart og er veldig fornøyd. Kundeservice biten trekker litt ned, fordi det er så vanskelig å komme igjennom på tlf. Men derimot er det lett å oppnå kontakt pr mail med dem.

Jeg blir nok værende hos Netcom lenge fremover jeg:)

Bare dårlig erfaring.

Har vært kunde hos Netcom i flere år, og er ikke fornøyd i det hele tatt.. Kunderservice er uhøflige, og har mange ganger lagt på når jeg har spurt om noe.

Har også prøvd forskjellige abonnementer hos de.. De gir ikke alle opplysninger om abonnementene som de burde.

Et eksempel. Jeg skulle bestille et nytt abonnement til 999 kr i mnd (ubegrensa sms, mms, data og ringetid), og ba da om all informasjon angående dette. De sa også til meg at jeg kunne ringe fasttelefon, men dette stemte altså ikke. Ringte de flere ganger for å høre om fasttelefon var inkludert i prisen, de svarte da ja at dette var inkludert, men fant fort når regningene kom at dette ikke stemte... Ville da avslutte abonnementet, pga feil opplysninger.. Hadde jeg visst det før så hadde jeg aldri takket ja.. De ga meg aldri rette oppslysninger.. Endte med at jeg måtte betale 10.000 kr for å avslutte abonnementet.

Kommer ALDRI til å velge Netcom igjen. Kommer heller ALDRI til å anbefale Netcom til noen... Måtte velge en stjerne på toppen her, men hadde det vært opp til meg så hadde de ikke fått en stjerne engang.

Bra men ikke Best

Da det kun er 2 hovedleverandører av telenett i Norge blir det ikke mye konkurranse men Telenor er nok størst og best.

Dekning ++++

Service - -

helt ok

Er gammel traver hos netcom av vane og bortsett fra en mobil/abbonemangselger som lovte vel mye over tilf så har jeg ikke hatt noen store problemer hos netcom. Måten saken ble løst på trekker imidlertid ned veldig det totale inntrykket og den gamle traveren skifter snart beite...

Dårlig dekning

Min erfaring er at Telenor har vesentlig bedre dekning i bla. Osloområdet.

Bruker vurdering

dette er bra service, veldig god info på deres hjemmeside, og hvis det dere lurer på ikke står der, send da gjerne inn forespørsel ( slik som det jeg gjorde ) fikk veldig god respons og rask service, men visse områder kan dere bli bedre på, som aktivisering av nytt kort, det burde ikke ta 1 uke, maks 1 time fra det blir åpnet og satt inn i telefonen. Bli bedre på det så vil dere også få fult hus..
trustpilot stars

Telefonen er mitt andre jeg

Jeg har den med meg heletiden og den kommer å går når den ringer. Jeg trives der jeg er og den er alltid med.

Funker bra for meg

Er fornøyd med netcom. Har brukt dem i mange år,og føler ingen behov for å bytte-

Billigere med Netcom i syden

Jeg har vært i utlandet mange ganger gjennom flere år og må si at Netcom har blitt billigere å ringe og være på wapen for hvert år som har gått!
Jeg har vært Netcom kunde siden 1999 og vil forsette med det:)

Ikke fornøyd

Netcom skryter av raskt nett, men her på Hedmark har jeg svært dårlig dekning. Om jeg sitter i bil er det tilnærmest umulig å få dekning på 3G så fremt jeg ikke er i Oslo-området.

Jeg har nå byttet til Ventelo.

Netcom

Hmm, jeg har hatt en del feil med netcom, men har byttet så mye mellom netcom og telenor at jeg bare har netcom nå. På Senja (plassen jeg er fra) er det noen plasser det ikke er dekning med netcom, mens telenor har deknong der. Ha hørt at de som har telenor ikke har så mange problemer som de med netcom. Kjenner når netcom er nede så blir jeg kjempeirritert.

vurdering

Jeg er fornøyd med deres levering, litt opp og ned blir det alltid. dekningen kan være dårlig enkelte steder, men som regel er den i tip top stand.

bra og enkelt

Liker netcom bra.. fordi det er enkelt og samtidig funker det bra..! jeg er fornøyd med netcom, og gir 4 stjerner.

Netcom

Har hatt netom abonement i flere år, og jeg likte veldig godt deres forrige design. Designet som er i dag føler jeg er fint, men ikke helt netcom. Føler navigasjonen er litt vrien, men man venner seg fort til den.

Is Netcom your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Netcom Support

Om denne bedriften

NetCom tilbyr mobil abonnement, mobilt bredbånd, mobiltelefoner. Størst utvalg og gode tilbud!

Besøk Netcom

Kategori

Netcom ligger som 11 av 13 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.