MyTrendyPhone.se omtaler

8.7
fra 0 - 10
Vurder firma
2791 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Ärliga

Bra tjanst, kavlificerade, leverans i tid. Jag har lagt deras hemsida i favoriter fält.
Mvh.Farook

Väldigt billigt och pra leverans.

Mycket bra priser, fanns grejer till massa olika telefoner,som inte finns på andra sidor, snabb och problemfri leverans. Ska värkligen rekomendera till andra.

Väldigt snabba att skicka varor och brett sortiment.

Köpt en HTC Desire 500 och det finns inget utbud att köpa skydd och andra saker ute i butiker som säljer telefoner mm.
Sökte på nätet och fick träff på denna sidan. Beställde 2 fodral till telefonen på söndagen och hade varorna på tisdagen.Kommer nog att handla mer från denna sida framöver och säger till bekanta att dom kan handla här. Tack för snabb orderhantering.

Snabbt o enkelt

Enkelt att beställa. Snabb leverans och produkten är precis det som står i annonsen, varken mer eller mindre

snabbare än blixten.

Beställde en laddkabel till min sony walkman som ingen butik hade.
Beställde och betalade. Nån timme senare får jag ett mail om att varan var skickad.
Dagen efter ligger kabel i min postlåda.
Grymt jobbat.

Snabbt och enkelt köp

Original-tillbehör till ett mycket bra pris. Enkel betalning, vänligt bemötande och Snabb leverans. Vad mer kan man önska vid ett dylikt köp?

Felfri vara och snabb leverans!

Beställningen gick alldeles utmärkt och var enkel att genomföra med direktbetalning.

Snabb leverans

Det var första gången jag beställde nåt från mytrendyphone. Snabb leverans. Bra vara till lågt pris. Hoppas det inte var nybörjartur.

Oduglig billaddare till iPad Air

Dubbel USB Port Lightning Billaddare - iPhone 5S, 5C, iPad Air - Vit
119,00 SEK ARTIKELNR: 121915
Helt oanvändbar. Klarar inte att ladda en iPad Air, varken med den medlevererade laddkabeln eller med original laddkabel. En iPad under användning laddas ur med 10-15%-enheter per timme trots ansluten laddare. Med en laddare inköpt hos konkurrentfirma ansluten ökar laddningsnivån hela tiden vid motsvarande användning.
MyTrendyPhone.se

Svar fra MyTrendyPhone.se

Hej Sven-Gunnar Nilsson!
Tack för ditt omdöme. Vi beklagar självklart problemet med billaddaren, det är högst troligt att det är ett dåligt eller defekt exemplar som har hamnat hos dig, och vi kan säkerställa detta efter att vår returavdelning har mottagit produkten i retur och undersökt vad som är fel. Jag kan se att du har fått hjälp med returnering av produkter från min kollega på vår livechatt.

Jag bifogar länken här igen:

Efter att formuläret är ifyllt och klart får du ett RMA nummer som vi ber dig tacksamt att skriva på paketet som du skickar iväg. Har du mer frågor eller synpunkter på laddaren eller om andra produkter som vi säljer så är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi har öppet vardagar fram till klockan 22 och helger till klockan 18, och finns på telefon, chatt och mail.

Snabb service

Bra priser, bra utbud och snabb service

Ni har mycket bra service

Första gången beställde jag en produkt och var mycket nöjd med den samtidigt kom produkten väldigt snabbt hem till mig som lovat då bestämde jag mig att göra en till beställning och kommer att fortsätta göra det.

Bra produkter som är lätta att beställa

Ganska lätt hitta det man söker. Kunde vara lite utförligare information om produkterna Lätt att beställa. Tydligare information om när man får information så man kan söka en produkt. Står ju i mailet att man skall få inloggning för att följa ordern. Men när man beställer per post kan ju inte detta sökas. Vore bra med tydligare info
MyTrendyPhone.se

Svar fra MyTrendyPhone.se

Hej Ola!
Tack för ditt omdöme. Vi försöker hela tiden vara så utförliga som möjligt i våra produktbeskrivningar. Den informationen vi får ifrån våra leverantörer, den skriver vi ut i beskrivningarna på hemsidan. Ibland så finns det inte mycket information från våra leverantörer, vilket vi också tycker är något som alltid kan förbättras. Ju mer detaljer kring våra produkter, desto bättre.
När man gör en beställning och väler Posten så är det precis som du säger, ingenting som kan sökas. Då krävs ett Postpaket (inklusive spårningsnummer).
Genom att logga in på vår hemsida under orderstatus kan du följa vad som har hänt med din order, om den stadigt är kvar i vårt lager eller om den blivit sänd. Du kan också kontrollera äldre ordrar och liknande. Tyvärr som du påpekar kan dessvärre inte någon sökning göras via vår hemsida vad gäller leveransstatus eller spårning av försändelser med brev. Detta kan ske endast om postpaketet har ett kolli-ID. Vi skall förstås försöka göra informationen ännu tydligare. Tills dess tackar vi för att du handlat hos oss och önskar dig välkommen åter!

Fantastiska färger!

Mobilskalen passade perfekt och är helt kompatibla med telefonerna, underbara färger som hemsidan gjorde total rättvisa mot. Billigt! Underbar kvalitet! Fantastiskt mjukt läder! Återkommer som kund absolut! Och leveransen var otroligt snabb!

Snnabt och bra

Lätt navigerad hemsida, inga krångel att beställa och betala och snabb leverans.

Grymt!

Beställde ett egen designat skal, blev riktigt bra o riktigt fort leverans! MYCKET nöjd!

PERFEKT!!

Perfekt passform, Gick att tvätta av fodralet!
Snabb leverans!
Ända negativa var skyddsplastet till skärmen!! Det lossnade fast jag satte på det rätt och ordentligt och var inte riktigt i samma utformning uppe vid kameran!
Det var lite besvikelse då jag trots allt betalade 59kr för plastet men det gick av samma dag! Hade det hållt hade ni fått 5 av 5! men nu blir de 4 bara!

Men kommer garanterat beställa mer ifrån er oavsett vilken telefon jag har!
Men mycket nöjd kund bortsett från skyddsplastet!! Det kommer rekomenderas faktiskt!

Mycket imponerande.

Mycket nöjd med varorna. Inga krångel, snabb leverans. Det är så här man önskar alla nätbutiker skulle fungera.

MyTrendyPhone.se Support

Om denne bedriften

MyTrendyphone.se säljer kvalitets tillbehör till mobiltelefoner, iPod, iPhone, minneskort, spelkonsoler och foto & video tillbehör till marknadens lägsta priser. Vi erbjudar mer än 90.000 olika produkter. Vår målsättning är att ha nöjda och glada kunder genom att ge våra kunder en prisgaranti och fullständigt nöjd garanti när du handlar i vår onlinebutik.

Besøk MyTrendyPhone.se

Kontaktopplysninger

Ring oss på: 0771 10 30 30
Vi finns her: Solna
Sverige

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.

MyTrendyPhone.se er i kategorien: Mobiltelefoner

1. MyTrendyPhone.no