MyTrendyPhone.no omtaler

8.2
fra 0 - 10
Vurder firma
3088 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Imponerende!

Kjempe fornøyd. Utvalget er bra å leveringen er kjapp! Denne bedriften anbefales virkelig. Meget meget fornøyd med de!

Enkelt og fabelaktig.

Fredag kveld bestilte jeg og tirsdag lå den i postkassa. Har fortsatt ikke hørt noe fra mobildata når det kommer nytt batteri og nå har det gått 17 dager.

Rask og effektivt

Enkelt å finne frem i nettbutikken og rask levering. Kjempe fornøyd.

Usedvanlig effektiv effektuering

En utelukkende positiv erfaring: Den bestilte holderen til Xperia z2 compact kom fort og akkurat som bestilt og til lav pris - billigere enn å kjøpe i China, og dét skal mye til!

Riktig og rask levering

Hadde også en ordre inne for noen uker siden, Produktet viste seg å være midlertidig utsolgt, og fikk da med en gang valget om å se om jeg fant en erstatning eller pengene tilbake. Fant intet annet som passet og valgte pengene tilbake. De var refundert i løpet av få timer. Veldig bra :)
trustpilot stars

Billig og ikke minst utrolig rask ekspedering

Skal du handle tilbehør etc til din mobiltelefon så gjør det hos MyTrendyPhone. Et tips: Del gjerne opp bestillingene slik at hver bestilling ikke overstiger kr 200,- så slipper du toll!!!!!!

Den perfekte postordrebutikk

Beste priser, godt utvalg og hurtig levering
trustpilot stars

Annerledes, men kvalitet, raskt og billig!

Jeg skulle ha wallet case til min HTC one mini, men det eneste som fantes å finne var den samme kjedelige svarte som finnes til alle mobiler. Jeg har en stilig lyseblå versjon av mobilen, og ønsket meg en case som matchet. MyTrendyPhone var det eneste stedet de hadde så godt utvalg, og det var billigere enn de kjedelige casene hos de store kjedene! Varen kom raskere enn jeg noensinne hadde forventet. Meget positivt overrasket og glad jeg har funnet MyTrendyPhone!

Fornøyd

Det var kjempe bra. Fornøyd

Hurtig og greit

Fikk varen bare etter noen dager. Alt var som det skulle være. Veldig fornøyd.

Supert!

Enkelt og greit å handle og betale. God tilbakemelding om prosessen videre. Kjemperask levering, super flipcover. Fint produkt.

Veldig rask levering.

Dette er andre gang jeg har bestilt fra denne siden og andre gang de har levert raskt. I tillegg har produktene jeg har bestilt vært tilfredsstillende, så har ikke hatt behov for å prøve kundeservice. Veldig fornøyd hittil.
trustpilot stars

Kort sagt er jeg kjempefornøyd! Rimelig og kjapp levering!

Kort sagt er jeg kjempefornøyd! Rimelig og kjapp levering! Ingenting å klage på!

Veldig rask levering.

Jeg har handler ofte på Mytrend,og varene blir alltid levert etter noen få dager.Veldig bra.

Kjøp av Bugatti veske til Iphone 3GS

Rask respons på ordre, markedets laveste pris samt portokostnader. Forsendelsen tok en uke. Ser ut til å være et bra produkt, håndlaget. Alt i alt er jeg fornøyd, dette er mye mer positivt enn andre firma på nettet!!
trustpilot stars

Kjempe rask takk for det

veldig bra service og med chatting også om det blir sånn hele tiden skal benytte Trendyphone det lover jeg
trustpilot stars

Rimelige og bra varer raskt levert

Jeg kan så absolutt annbefale og kjøpe utstyr til både til både mobiltlf og nettbrett hos my trendyphone.

MyTrendyPhone.no Support

Kategori

MyTrendyPhone.no ligger som 1 av 1 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.

MyTrendyPhone.no er nr. 1 i kategorien: Mobiltelefoner

1. MyTrendyPhone.no