MyTrendyPhone.no omtaler

8.2
fra 0 - 10
Vurder firma
3088 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Hurtig leveranse

Firmaet leverer varen raskt, svarer på henvendelser i god tide. Jeg fikk en ødelagt vare, men ble møtt på en hyggelig måte da jeg meldte i fra om feilen. Venter fremdeles på svar for å gjøre opp da dette var nå nylig.
Jeg fikk heller ikke oppgitt sporingsnummer på pakken, noe jeg betalte 99,- for.
Alt i alt: så som så. Jeg kan bestille småting i fremtiden da prisene her er lave, men satser heller på å sende inn større produkt til reparasjon i nærområdet istedet for å bestille deler fra dette firmaet. Prisen ble faktisk den samme....
trustpilot stars

Meget rask og fin service.

Jeg vil anbefale Mytrendyphone til alle jeg kjenner. dette er en fin og billig butikk og meget rask sending.
trustpilot stars

Utrolig bra å billig butikk

jeg bestilte på en sein søndagskveld og varen var i postkassen min tirsdagmorgen, helt utrolig. varen var som beskrevet og fungerer utmerket. anbefaller disse på det sterkeste.

Excellent!

Raskt og billig!
trustpilot stars

Nesten hurtigere enn lyden !

Varen jeg bestilte svarte til forventningene. Og leveransen var lynhurtig!
Anbefaler gjerne denne bedriften til andre !

Birgit K
trustpilot stars

Kanonbra, seriøst firma som leverer det de lover!

Hællæ buds :)
Kjøpte ymse ting til den nye tablet'en min her om dagen. Bestilte meg et deksel, et minnekort og beskyttelsesfilm til skjermen.
God kvalitet herfra med mange orginale deler og tilbehør. Minnekortet er et orginalt Class 10 Samsung-kort som fungerer utmerket til en utrolig god pris. Dekselet jeg kjøpte sitter som smør på brødskiva og gjør tab'en mer håndterlig.

Beskyttelsesfilmen var også lett å få på, dessuten fikk jeg 2 beskyttelsesfilmer til samme prisen for én en annen plass.
Hadde varene på 2 dager, noe som er vanvittig bra med tanke på at de har hovedlager i Danmark.

Alt i alt en fantastisk firma jeg vil handle mye fra videre fremover. God support, veldig gode priser med flere betalings-alternativer og hurtig frakt.

Anbefales på det sterkeste!

Meget imponerende

Har bare positive ting å si om min handel på MyTrendyPhone. Enkelt å bestille, fornuftige priser samt meget akseptabel leveringstid på varene, den kom faktisk mer enn èn uke før forventet leveringstid.

Denne omtalen har blitt rapportert avselskapet på grunn av manglende kjøpsbevis.

Trustpilot Kundeservice er i gang med å undersøke denne omtalen.

Etter undersøkelsen vil den enten bli slettet eller lagt opp på Trustpilot igjen.

Se våre retningslinjer for omtaler her.

trustpilot stars

Topp butikk , anbefales på det sterkeste!

Rask levering, Rimelig varer på topp kvalitet, samt mye å velge mellom!

Raskt og likt forventningene

Fin lommebok for mobil. Lignet bildet, og kom raskt i posten. Enkelt å bestille og betale.

IKKE BRUK DETTE FIRMAET!

ADVARSEL: IKKE BRUK DETTE FIRMA!. De opererer med norsk domene, de skriver pris i norske kroner. Men de er et dansk foretak slik at det kommer norsk mva. og fortollingsutgifter i tillegg til prisen.Normalt skal den danske momsen trekkes fra før levering til utlandet -men det blir ikke gjort. Med andre ord oppgir de prisen UTEN MOMS. Ikke rart at de da kan operere med lav pris ut til kundene. På produktsiden står produktets pris med store tall. Først under betalingsprosedyren står det med svært liten skrift at mva kan komme i tillegg. Jeg har handlet fra andre danske nettbutikker og de trekker, som loven sier, fra den danske momsen ved salg til Norge. Kan ikke se annet enn at dette er JUKS!

Hei Lena!

Vi beklager at du føler deg lurt, men vi kan forsikre om at det ikke er vår hensikt å føre våre kunder bak lyset!

Siden vi er et dansk firma med lager, verksted og butikk i Danmark (noe vi gjør tydelig oppmerksom på på våre nettsider) vil det tilkomme 25% MVA på varer som koster over 200 NOK. Dette betales til den norske stat når man henter ut pakken på postkontoret i Norge. Våre norske kunder betaler selvsagt ikke dansk MVA i tillegg.

Det kan du se et eksempel på her, i vår danske nettbutikk: http://www.mytrendyphone.dk/shop/universal-dual-usb-122306p.html
Varen koster 289 danske kroner med dansk moms, noe som tilsvarer 319 NOK.
I vår norske nettbutikk ser vi at prisen er 256 norske kroner uten moms: http://www.mytrendyphone.no/shop/universal-dual-usb-122306p.html

Når varen kommer inn til landet, vil Posten, som tar seg av fortollingen, regne ut at kunden skal betale 25% MVA, som i dette tilfellet vil si 64 NOK. Den samlede sum blir derfor 320 norske kroner, altså den samme prisen som vi finner i den danske nettbutikken. Posten tar riktignok et gebyr for å utføre fortollingsprosessen, men det er viktig å merke seg at kunden altså IKKE betaler dobbel merverdiavgift.

Vi arbeider i disse dager med en løsning som skal gjøre det enklere, raskere og mer oversiktlig å bestille fra vår nettbutikk. Vi ønsker at våre norske kunder skal slippe å betale MVA når de henter ut varene hos Posten, men at denne merverdiavgiften isteden er innbakt i prisen som oppgis på produktsidene våre.

Vi håper at du kan tenke deg å komme tilbake til oss ved en senere anledning, og beklager som sagt at vår informasjon ikke var tydelig nok.

Lyn rask levering

Bestilte varen en tirsdag og riktig vare til en tredel av prisen i forhold til andre butikker lå i postkassen dagen etter . Hva mer kan man ønske seg . Handler her neste gang jeg trenger noe slikt.
trustpilot stars

Dårlig gjørt å selge en veske som er alt for storre for telefon model

Jeg kjøpte et dekksel for Samsung Core Plus og det passer ikke i hele tatt! Jeg ønsker ikke å sende det tilbake eller bryr meg om dette ikke lenger. Men sikkert at jeg IKKE skal kjøpe noe annet hos dere andre gang.

Hei Valentina!

Vi er lei oss for at vi har solgt deg en veske som er alt for stor til din telefon. Dette ønsker vi selvsagt å rette opp i, og vi ber deg derfor om å sende vesken inn igjen til oss, slik at vi kan refundere deg pengene for kjøpet eller sende deg et annet produkt. Som vi har forklart deg på mail, trenger du bare å fylle ut et skjema på vår nettside, merke pakken med RMA-nummeret du får, og sende det hele til oss: http://www.mytrendyphone.no/shop/external/pages/no/rma.asp
Vi refunderer selvsagt returfrakten når det dreier seg om en defekt vare.

Dessverre har vi opplevd enkelte problemer med noen av veskene til de nye Galaxy Core/Trend-modellene, og dette er noe vi selvsagt vil ta opp med vår leverandør.

Så nøl ikke med å ta kontakt med MyTrendyPhones kundeservice, Valentina, så skal vi ordne opp i saken!

Helt greit

Er egentlig fornøyd med kjøpet bortsett fra en ting at det kommer toll og moms og gebyrer på dette som da medfører en betydelig prisøkning på bestilling. Dette er ikke beskrevet noen plass som jeg kunne se ed bestilling og trodde dette var en norsk nettbutikk.

Hei Thom Paulsen!

Veldig fint å høre at du var fornøyd med det du kjøpte hos oss!
Ja, det stemmer at vi er et dansk firma, og at vi sender varene våre
fra lageret i Danmark. Vi jobber med å finne en løsning på problemet
du tar opp, nemlig at mange av våre norske kunder dessverre overser
informasjonen om at man må betale moms på alle ordre som koster over
200 kr - når man henter ut pakken på Posten. Det er riktignok opplyst
om dette mange steder i nettbutikken, blant annet der man taster inn
sine kontaktopplysninger, men det viser seg likevel at flere kunder
overser dette når de legger inn bestillingen.

Så, din tilbakemelding er herved notert, og du skal vite at vi for
øyeblikket arbeider med å gjøre informasjonen enda tydligere!

villledende butikk.

My trendy phone er ikke en butikk jeg vil anbefale. jeg bestilte varer for over 500 kr som utløste automatisk et 99kr frakt gebyr. dette er da pakke med sporing. men da deler av varene ikke var på lager sendte de da det dem hadde noe som hadde da en verdi på under 500 da tog de likegreit å belastet for 99 kr i frakt og sendte det som brev uten sporing selv om frakt i denne kategorien er 39 kr.

en annen ting er at denne butikken utgir seg for å være norsk det er den IKKE den er dansk noe som ikke kommer godt fram av dems sider. dette gjør at du må betale MVA for varer du får til sendt. du vil garantert komme billigere ut om du handler i en norsk nettbutikk.

Hei Bjørnar Myrvold!

Vi beklager at du føler du har hatt en dårlig opplevelse da du handlet hos MyTrendyPhone. Når man bestiller varer for over 500 kr fra oss, blir ordren sendt som pakke med sporingsnummer. Dette er for at vi skal kunne følge forsendelsen gjennom postgangen og for at pakkens innhold skal være forsikret dersom den skulle bli ødelagt i posten på vei til kunden.

Den første delen av forsendelsen ble altså sendt som pakke med sporing slik du så da du registrerte betalingen. Restordren vil også sendes som pakke, men du vil ikke bli belastet for mer enn 99 kr for begge forsendelsene tilsammen, som avtalt. Sporingsnummeret kan du gjerne få ved henvendelse til oss.

MyTrendyPhone er et dansk firma med lager, verksted og butikk i Danmark. Vi noterer oss din tilbakemelding om at vi ikke har merket våre sider tilstrekkelig med disse opplysningene. I nær fremtid håper vi å finne en løsning slik at våre norske kunder skal slippe å betale MVA når de henter ut varene hos Posten, men at denne merverdiavgiften isteden er innbakt i prisen som oppgis på produktsidene våre. I handlekurvens trinn 2 (og flere andre steder på nettsidene) har vi plassert et stort banner som informerer om at det må betales MVA for varer med verdi over 200 kr, men vi kan altså arbeide med å gjøre dette enda tydeligere.

Vi beklager forsinkelsen på restordren din, og håper at du likevel kunne tenke deg å komme tilbake til oss som kunde ved en senere anledning.
trustpilot stars

Orderen var hurtig avgårde som sist

Bestillingen gikk helt greit, click & shop. Forsendelsen hurtig fremme.
Men det tok mye lengere tid å gi tilbakemeldingen som jeg nå gjør.
Dette må kunne gjøres mer lettvint. For meg trekker det den totale kjøpsopplevelsen ned. Hvis det er viktig med tilbakemeldinger, så må det gjøres enklere.
Derfor kun 3 stjerner fra meg.

Hei Jon Andersen!

Først må vi takke for rosende ord angående vår leveringstid, og det er hyggelig å høre at du hadde en rask og grei kjøpsopplevelse i vår nettbutikk!

Vi noterer oss din tilbakemelding angående tungvint feedback-system. Feedback-knappen som du finner på siden vår er svært enkel å benytte. Et klikk - og du kan dele med oss hva du har på hjertet. For å benytte Truspilot må du riktignok registrere deg ved første gangs bruk, men når du vender tilbake senere, skal du bare behøve å logge inn for å gi dine stjerner.

Håper ikke dette stopper deg fra å handle hos oss igjen!

Ubeskrivelig kjappe!

Fantastisk utvalg til "alle" merker i flere prisklasser. Jeg våger å påstå raskest på levering!

MyTrendyPhone.no Support

Kategori

MyTrendyPhone.no ligger som 1 av 1 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.

MyTrendyPhone.no er nr. 1 i kategorien: Mobiltelefoner

1. MyTrendyPhone.no