Kinderkleding Tekoop omtaler

9.3
fra 0 - 10
Vurder firma
4712 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Fantastische websitge

Op deze site vind je een heel ruim en mooi assortiment met een super snelle service en vriendelijke klantendienst.
Een echte aanrader :)

mijn beste kinderkledingwinkel

Heel erg fijn dat jullie op aanvraag een artikel willen opmeten, dat wordt heel netjes en duidelijk gedaan, ook snelle reactie.
Het enige nadeel is dat het retourneren niet gratis kan, en dit is bij de grote concurrent wel het geval. Dit trekt ook veel klanten, dus misschien nog eens een idee voor jullie om dit punt te her-overwegen, ik denk dat dit veel extra klanten zal trekken, omdat mensen uit mijn vriendenkring dit als argument gebruiken om niet bij uw webshop te bestellen. Misschien is dit nog eens een idee. Verder vind ik het allemaal prima, vooral de mooie merken als LCEE, Garcia, Blue Seven, Knot so Bad, dat hebben ze bij de grote concurrent allemaal niet en daarom blijf ik trouwe klant. Veel succes met jullie mooie winkel.

Prima gegaan

Alles is naar tevredenheid gegaan.

Prima service

Ik vind het prettig in de webshop te bestellen om vervolgens thuis op je gemak te passen met de kindjes. Wat niet past gaat retour via een Kiala pint in de buurt en dat is ook handig en snel. Ik ben een tevreden klant!

super aangevaam verrast

wil je toffe kinderkledij voor een super prijs wel één adres + een snelle levering
in één woord top

Snelle afhandeling en goedeservice

Bedankt voor alle goedeservice

Geweldig,snel en netjes.

Altijd de volgende dag in huis. Netjes verpakt , prima service

Super tevreden !

Hallo,

Sinds kort koop ik kleding voor mijn zoon bij Kinderkleding-Tekoop en ik ben hier zeer tevreden over. De site is zeer toegankelijk, goed geordend en de producten voldoen aan de verwachtingen. Ook qua betaling zeer makkelijk om te doen. Er worden verschillende mogelijkheden aangeboden. Bijkomend, en niet minder belangrijk is het feit dat de producten binnen de 24u geleverd worden. Een echte aanrader !

Bedankt !

Goed

Leuke kleren, snelle levering.
Omtale av bekreftet kunde

jullie zijn fantastische mensen bij k-k-t-koop.

5 sterren
betaalbaar
goede uitleg bij maten van kinderen
mooie kleding
goede service voor en na
mooie site om in te schoppen samen met de dochters
dus 5 sterren

super goed!

Hele goeie serves en snelle bezorging

aanrader!

Snel levering, overzichtelijke site en eenvoudig in gebruik.
Jammer dat er aan zowel levering als retourneren kosten zijn verbonden.
Dat is het enige drempeltje om te bestellen.
Verder prima service!
Kinderkleding-tekoop.nl

Svar fra Kinderkleding-tekoop.nl

Beste Moes, bij een bestelling met nieuwe collectie van meer dan € 50.00 is het gratis verzenden. Deze kosten zijn bij uw laatste bestelling ook niet gerekend.
In sommige gevallen is het ook gratis retourneren. De voorwaarden hiervan staan op onze website vermeld. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met ons via 013-4620230 of via info@kinderkleding-tekoop.nl. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, van kinderkleding-tekoop.nl
Omtale av bekreftet kunde

Goede service en snel geleverd!

Ik ben erg tevreden over kinderkleding-te koop.nl Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd snel geleverd. De merken die zij verkopen zijn van goede kwaliteit en ze hebben een gevarieerd assortiment.
Omtale av bekreftet kunde

Super levering en erg tevreden met de gekochte artikelen

Een dikke 9! Ben erg tevreden over de snelle levering van de artikelen. Duidelijke site waar ik zeker vaker iets ga bestellen.
Omtale av bekreftet kunde

Nette, snelle levering. Bedankt!

Leuke prijzen, soms zelfs met extra korting daarbovenop. Al meerdere keren besteld en ging iedere keer prima.

Super!

Een erg fijne site waar ze veel kinderkleding hebben. Een goede service en een snelle bezorging. Het verwerken van een retour soms lang. Het is vaak fijn als je de verkeerde maat hebt besteld de juiste maat opnieuw te bestellen met het tegoed dat je dan krijgt. Het verwerken duurt soms meer dan een week. Verder is het een super site waar ik veel kleren voor mijn zoontjes koop!
Omtale av bekreftet kunde

zeer goede kwaliteit, snelle service

super service, snelle afhandeling
goed kwaliteit, leuk aanbod

perfect

Super site, mooie spullen, snel en netjes geleverd!

Kinderkleding-tekoop.nl Support

Over dit bedrijf

Een groots aanbod in kinderkleding zowel voor meisjes als jongens vindt u op kinderkleding-tekoop.nl. Kinderkleding-tekoop.nl verkoopt kinderkleding voor de allerkleinsten van maatje 44 tot en met de jeugd van maat 176. We hebben een zeer uitgebreid assortiment casual mode,feestkleding,jassen,kraamkado's en communiekleding op voorraad, zodat ook uw kind er altijd tiptop bijloopt. Er is veel kinderkleding van meer dan 100 verschillende merken, zoals Armani,Retour,Vingino,Ikks,Carbone,Gsus . Als u boven de € 100 bestelt, zijn de verzendkosten nihil én bestelt u voor 17 uur, dan heeft u het de volgende dag in huis.

Besøk Kinderkleding Tekoop

Holland

Kategori

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.