Japanphoto omtaler

8.5
fra 0 - 10
Vurder firma
13 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

trustpilot stars

Flott service, og rask levering.

Har handlet en del fotoutstyr der. Veldig rask levering, og gode priser. Det er dette stedet jeg vil handle foto heretter.

Kvalitet

Jeg har forsøkt en god del fotobutikker på nett, og kvaliteten på bildene er i stor grad sprikende. Japanphoto samt Eurofoto har alle tenkelige produkter, til en god pris med kjempe-kvalitet. Uansett om jeg har valgt Eurofoto eller japanphoto sin hjemmeside (avhengig av type produkt) hr jeg alltid vært fornøyd med kvaliteten. Leveringstid er grei, innenfor oppgitt tid, kundeservice er veldig bra og du kan velge hentested. Eksempelvis i butikk :)

VI HAR EN VINNER

Topp produkter, rask levering, glimrende fotobokprogramvare. Enkel å bruke - kunne tenkt meg flere alternativer der inne (typ scrapping), men absolutt intet must. Lager flere fotobøker i året og strålende kvalitet.
trustpilot stars

Strålende service både i butikk og på nett/chat

Har oppgradert speilrefleks med diverse batteri, objektiv, blitz og mikrofon nylig. Har både kjøpt direkte i butikk og bestilt via nettløsning. Veldig imponert over god veiledning i butikk. Har også fått god hjelp via chat.

BRA FOTOBUTIKK !

+ BRA priser og godt oppdaterte folk.

- Ikke alltid varer på lager , men hvem har vel dèt ....

Perfekt

Super nettside , og topp service ved henting av leveranse i butikk.
Har laget mange fotobøker, og de kommer veldig raskt. Bra service.
trustpilot stars

Japan foto butikk og nett

Jeg er kunde på Japan foto. Har bestillt noen bilder over nettet og hentet dem ut i butikk som er den billigste løsningen. Det jeg ellers har handlet av varer har jeg stort sett kjøpt i butikk da jeg liker å se på produktet og spørre litt rundt det før jeg slår til. Og når jeg først har bestemt meg, kan jeg ikke vente den tiden det tar å bestille på nettet, da skal jeg ha det straks! Har stort sett fått god service og svar på mine spørsmål. Har opplevd et par unntak med grettne ekspeditører, som jeg ikke har sett igjen. Jeg syns Japan foto dekker de fleste av mine behov når det gjelder foto.

Fryktelig skuffende

Jeg brukte enormt med tid for å få laget et fotoalbum, men mistet alt når jeg bare skulle sjekke noe annet på siden (navigerte bort fra albumet, men ikke fra Japan Photo sin side selvsagt). Albumet ble ikke lagret, slik de blir hos andre leverandører- og alle bildene ble borte og alt arbeidet var forgjeves.

Hurtig og rimelig

har kun brukt firmaet i forbindelse med foto på lerret og fotobøker. Anbefaler firmaet til alle som er interessert. Pent arbeid, hurtig og rimelig levering. + hyggelig og greie folk i butikken i Bergen hvor jeg henter varene.

Dyrt, men bra

Det er litt dyrt.. men er veldig bra kvalitet på bildene!
trustpilot stars

God kvalitet for pengene.

Japanfoto har gode nettsider og programvare for redigering og bearbeiding av bilder. Prisene er greie i forhold til resten av markedet. De har f.eks på kalendere mange, varrierende layouts.
Det eneste jeg har å si negativt om, er i forhold til en mennesklig svikt en gang. Jeg måtte tilbake til butikken der jeg hentet varene for å returnere noen andres fotobøker. Kunne ha vært en stor feil, men siden jeg var snill å returnere disse gikk det bra den gangen!

Is Japanphoto your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Japanphoto Support

Om denne bedriften

Japan Photo gir DEG lav pris på fremkalling, digitalkamera og elektronikk.

Besøk Japanphoto

Kategori

Japanphoto ligger som 2 av 4 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.