Hi-Fi Klubben Norge omtaler

9.0
fra 0 - 10
Vurder firma
1560 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Omtale av bekreftet kunde

Oversiktlig, funksjonell og stilren butikk.

Oversiktlig og brukervennlig nettside, det eneste jeg ville ha forandret på er den unødvendig lange scrollen på hvert produkt. Her hadde det vært bra med underkategorier i stedet for all info på én side.

Meget fornøyd

Bestilte to høytalere til bruk i et forsamlingslokale. VHA Chatten fikk jeg råd om valg av høytalere. Og forsendelsen kom etter tre dager, rekord i netthandel for meg.

Meget Fornøyd

Kjøpte et Samsung LED tv 55" i netbutikken. De vant suverent på pris etter timer på søken på diverse nettbutikker, havnet jeg med en tilfeldighet i HiFi klubbens netbutikk. I utgangspkt trodde jeg de bare solgte lyd... Sparte 2000,- fra dyrest til billigst på samme tv. Kunne ikke finne ekstra 3D briller i nettbutikken, så jeg sendte en forespørsel i kommentarfeltet ang dette. Fikk en tlf opprigning dagen etter hvor jeg fikk bestilt ektra briller, og de ville også forbedre sidene sine, slik at dette ikke skulle være et problem i framtiden.
fikk informasjon at tv skulle bli levert etter ganske få dager, men dette tok noen dager lengre enn forespeilt. Usikker her om det er hifi klubben som står ansvarlig, eller om det er posten. Men fikk tv på døra, hjelp til å bære den opp til rett rom, så jeg er såre fornøyd, om enn noen dager senere enn forespeilt

Fantastisk kunnskap, latterlig leveringstid

Fornøyd med alle mine produkter som jeg mottok fra hifiklubben, og jeg fikk god hjelp i butikk. Eneste nedsiden var at jeg ventet i drøy 2 (!) måneder på levering.

Rask og hjelpsom

De er raske med svar via mail. Tok 9 minutter fra jeg sendte et spørsmål til de svarte.
De er veldig hjelpsomme med hva enn det måtte være. Jeg ville bytte om fargen på en vare sånn at den kunne bli sendt, siden den jeg egentlig bestilte ikke var på lager. Dette gjorde de samme dag, og neste dag ble alt sendt. Rask levering. Fikk produktene etter 3 dager. Produktene er som forventet. Anbefaler virkelig Hi-Fi Klubben på det sterkeste til alle som er nye på anlegg.
Omtale av bekreftet kunde

God service og gode produkter du ikke finner i vanlige butikker slik som Elkjøp f.eks.

Ønsker man gode produkter er det Hi-Fi klubben man skal velge. Man kan få skreddersydd etter behov alt fra budsjett-klassen til High end. Alt etter på hvor kresen man er. God lyd og godt bilde er i allefall viktig hvis man skal få den gode opplevelsen.
Omtale av bekreftet kunde

Samme gode service som jeg får om jeg går i butikken

Kjøpte en Argon Dab/Dab+ radio i Hi-Fi klubbens nettbutikk.Ringte nettbutikken etter ha funnet denne radioen til redusert pris på websiden. Det var lang kø på telefonen, men fikk muligheten til å legge igjen tlf.nr for så å bli ringt opp igjen. Dette er en funksjon jeg setter pris på. Det tok ikke lang tid før tlf.ringte. Fikk all info. jeg trengte og radioen ble bestilt. To dager etter var Dab radioen i huset. Er meget fornøyd, alt gikk smertefritt og jeg kommer til gjenta dette ved en senere anledning. Gør man litt grunnarbeid på forhånd er denne handlemåten mye lettere en å gå til en butikk, dessuten lurer man på noe om produktet er svaret bare noen tastetrykk unna. Strålende fornøyd. Takk Hi-Fi klubben.

Bra!

Enkelt å sette sammen!

En fornøyd kunde

Jeg har kjøpt en forsterker og en forforsterker fra Hifiklubben og er godt fornøyd med rask og rimelig forsendelse og godt resultat. Mvh. Jarle Unneland

Meget rask levering!

Bestillingen ble sendt så fort som mulig og var hos meg dagen etterpå! Knallbra

Mye for pengene.

Jeg er ganske fornøyd med raske tilbakemeldinger, til tross for at jeg selv kan på grensen til og mast litt mye, men, det skyldes min uvitenhet, så takk for god tålmodighet og kjappe og gode svar.

Jeg føler at jeg kanskje kunne gitt dere 5 stjerner, men jeg har blitt rådet til og kjøpe noe utstyr som jeg ikke fikk brukt, etter at jeg hadde opplyst om hvilket produkt jeg hadde. Jeg ser det er flere forskjellige navn som har svart meg, sånn at det er mange som er aktive i hi-fi klubben, og kan ikke gi hele klubben skylden for at det er en som har misset den ene gangen. Jeg skal snart flytte og da har jeg tenkt å kjøpe et ok bra stereoanlegg, så da kommer jeg nok til å fortsatte som kunde hos dere. Har inntrykk av at de produktene som dere har valgt, er mye kvalitet for pengene. Derfor kan en på en måte si at jeg gir dere 5 stjerner.
Omtale av bekreftet kunde

Litt lenge å vente på bestilte varer

Varene er topp da de omsider kom frem. Jeg fikk jo beskjed om at de ikke var på lager og forventet ankomsttid til lageret var ca 3 uker etter bestillingsdatoen. Det ble enda en forsinkelse, slik at jeg mottok varene ca 5 uker etter bestillingsdatoen. Litt lenge å vente.
Omtale av bekreftet kunde

God service og enkel nettsiden å finne det du vil ha.

Meget fornøyd, fikk lytte på anlegget jeg hadde tenkt meg på en av Hi-Fi klubbens butikker for så å bestille alt fra nettsiden deres. Meget god service på butikken, hvor alle spørsmål ble besvart itillegg til raskt svar på spørsmål over e-post.

Svært Godt fornøyd

Søkte om finansiering og fikk det innvilget med en gang. To dager senere hadde jeg nytt anlegg og Tv som jeg har drømt om i noen år nå. Alt virket som det skulle. Det eneste problemet jeg har hatt er fjernkontrollen til forstyerkeren men det blir en bagatell i forhold til helhets opplevelsen. Super lyd og supert bilde. Anonse tekstene på produktene holdert absolutt det de lover. Anbefales varmt til andre.

Fornøyd!

Enkel og flott hjemmeside.
Kjempe lett å finne fram og bestille.
Fikk raskt mail med bekreftelse av kjøp.
kjapp levering av produkt.
Fikk også raskt svar på mail ang. spørsmål jeg hadde:)

Kjempe fornøyd kunde!

Ingenting å utsette.

Bra bestillingsprosess, rask levering og alt på stell. Dei er også flinke til å komme med råd og har faktisk peiling på kva dei pratar om.

Rask levering! Konge produkt! Uslåelig service

Bestillte en sub på nettbutikken. Varen sendt dagen etter og ankomst dagen etter der igjen. Knall god lyd. Gleder meg til den er ferdig innspillt:) Anbefaler hifi-klubben til alle som er glad i god lyd og topp service!

ENESTÅENDE!!

Jeg definerer meg selv som en lyd og bilde entusiast, har drevet på med Lyd og bilde i over 14år både på hobby og proffesjonelt nivå. Jeg ble introduset til Hi-Fi klubben som 15åring å har vært kunde der helt siden det. Jeg har handlet i flere av deres butikker rundt omkring i landet, kan vel telle på en hånd de butikkene jeg ikke har besøkt, jeg har benyttet meg av nettbutikken ved flere anledninger opp gjennom årene og aldri opplevd ett eneste dårlig øyeblikk med Hi-Fi klubben å for andre entusiaster der ute, så har jeg ingen problemer med å anbefale Hi-Fi klubben. Enestående butikk for oss såm elsker lyd og bilde!! Keep it Up!

DETTE VAR TOPP!!

Jeg bestilte en dab-radio over nettet. (Argon) Den kom i løpet av noen få dager! Radioen virket utmerket der min Tivoliradio IKKE virket! For å si det enkelt, radioen var kanon bra!!

Jeg streamet musikk fra Ipod og Ipad og det gikk meget meget bra!

Jeg vil sterkt anbefale å kjøpe radio fra HiFi-klubben!!

Raskt svar, raskt levert

Jeg hadde spørsmål som jeg fikk raskt svar på, via mail, og produktet mitt ble levert på 2 dager. Flotte greier.

Hi-Fi Klubben Norge

Om Hi-Fi Klubben

I Hi-Fi Klubben handler alt om lyd og bilde – ikke kjøleskap, vaskemaskiner og stavmiksere. Hos oss får du musikk- og filmopplevelser for hver eneste krone.

Besøk Hi-Fi Klubben Norge

Kontaktopplysninger

Ring oss på: 815 000 90
Vi finns her: Norge

Kategori

Hi-Fi Klubben Norge ligger som 2 av 3 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.