Flinndal Nederland omtaler

8.7
fra 0 - 10
Vurder firma
3050 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Omtale av bekreftet kunde

Snel, accuraat en bijzonder netjes

Ik ben elke keer weer verrast door de snelheid en de correcte afhandeling van de bestellingen.

goed

heel goed, snel geleverd, kwaliteit van de producten ook goed. klantenservice reageert snel. tevreden.

perfect

Geen opmerking ik vibd het perfect alles

Tevreden

De levering heeft wel een paar dagen geduurd, maar tevreden.

Goede en snelle service

Goed product voor de juiste prijs
Omtale av bekreftet kunde

geen problemen bij de bestelling

goeie levering netjes op tijd en goed verpakt

Ben blij met Flinndal!

De service is prima. Fijn dat jullie denken om herhaal zendingen. Zie zelf natuurlijk ook wel wanneer de pillen bijna op zijn maar ik hoef dan geen aktie te ondernemen.
Succes met deze formule!

Met gezonde groeten
Omtale av bekreftet kunde

Voor Flinndal zijn naast de verkoopcijfers ook de wensen van de klant belangrijk.

Ik ben zeer tevreden over Flinndal zowel wat de kwaliteit van de producten als de klantvriendelijkheid betreft.

In een woord prima!

De levertijd is mooi kort en exact. De verpakking keurig en discreet . De inhoud zeer werkzaam. Sinds ik je vitamine D3 gebruik voel ik me een stuk beter.

Uitstekende Service!

Flindall is een geweldig bedrijf. Gratis opbellen,goede klandizie en service. Klantgericht dus.De producten zijn ook goed.Ik ben heel tevreden over Flindall.

Gemakkelijk hanteerbaar

De bestelling wordt snel verwerkt. Er kan goed op de site aangegeven worden wat de wensen zijn.

Meedenkend met de klant

Er waren een aantal foutjes gemaakt bij het bedrijf en werd zonder moeite gecorrigeerd. Enkel was de levertijd 3 dagen i.p.v de volgende dag.
Omtale av bekreftet kunde

jammer dat de bestellingen niet compleet zijn

ik vind jullie producten super goed maar jammer dat de bestellingen niet goed gecontroleerd worden. Nu twee keer achter elkaar de bestelling niet goed binnen komt

Geachte mevrouw Hendriks,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw pakket niet goed geleverd is! Dat is niet de bedoeling. Ik zie dat u contact heeft gehad met een van mijn collega's en dat dit inmiddels is opgelost.

Ik geef dit direct door aan de betreffende afdeling zodat zij de inpakkers hierop aan kunnen spreken. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

zeer klantvriendelijk

het bestellen bij flinndal is erg gemakkelijk gewoon via internet je kan de zendingen later laten komen indien nodig je zit niet vast aan vervelende termijnen waarbij je verplicht bent om een jaar lang vitamines af te nemen bij een bedrijf. ik heb een heel vervelende ervaring met een ander bedrijf die kwartaalzendingen per twee maanden stuurt en je verplicht om een jaar lang producten af te nemen. jullie doen het heel erg goed ik zou jullie aan iedereen aanbevelen.
Omtale av bekreftet kunde

Klantvriendelijk en alles wordt snel en netjes geleverd

Klantvriendelijk en alles wordt netjes en snel thuisbezorgd.

De levering was 1 dag te laat

Jullie zeggen dat de levering op tijd geleverd word maar ik heb al 2 keer mee gemaakt dat het een dag te laat was. Terwijl ik die dag ervoor gewoon om 14:00 heb besteld

Geachte heer Bytyqi,

Hartelijk dank voor uw beoordelig. Wat vervelend dat uw pakket te laat is geleverd! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal dit direct doorgeven aan de betreffende afdeling zodat zij kunnen nagaan waar dit mis is gegaan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

Omtale av bekreftet kunde

Goed bedrijf, komt afspraken na.

Finidal is een prima bedrijf met goede betaalbare producten.
Levering en factuur zoals afgesproken.
Kortom betrouwbaar en betaalbaar !

Net niet.

De bestelling kwam een dag later binnen dan beloofd en kon niet door de brievenbus. Het lijkt erop dat Flinndal de verpakkingen ietsiepietsie dikker heeft gemaakt, want voorheen kon de doos altijd wel door dezelfde brievenbus.
Op de theeverpakking staat nog altijd de verkeerde dosering van een eetlepel per liter water. Met mijn bestek betekent dat, dat je twee keer thee kan zetten voor 5,85 euro! Ik heb hierover eerder contact gehad en toen werd gemeld dat een theelepel ook kan :-S Maar dit is dus niet aangepast op de verpakking. Misschien kan de hoeveelheid beter in grammen aangeduid worden.
Ik kreeg een energiereep gratis bij de 20 die ik besteld had en dat was aardig :-)

Geachte mevrouw Bax,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is altijd fijn als klanten met ons meedenken!

Ik vind het vervelend om te lezen dat uw pakket een dag later bezorgd is dan gepland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal dit doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat zij kunnen nagaan wat er precies mis is gegaan. De verpakking van onze producten is niet aangepast. Deze zijn dezelfde formaat als voorheen.

Op de Flinndal Slanke Lijn Thee zou moeten staan dat u een theelepel van de kruidenmix dient te gebruiken. Ik zal als suggestie noteren dat wij in de toekomst de hoeveelheid gram gebruiken. Tevens geef ik dit ook door aan de betreffende afdeling. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

Fijn dat u blij was met de energiereep die extra verstuurd is!

Flinndal Nederland BV Support

Kategori

Helse og velvære

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.