DBA - Den Blå Avis omtaler

7.9
fra 0 - 10
Vurder firma
1877 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Super hjemmeside

Har købt og solgt mange ting inde på siden, men er af og til også blevet brændt af. Derfor syntes jeg godt DBA kun lave en slags ratingsystem over købere og sælgere.

Priser / APPS

I er blevet alt alt for grådige omkring jeres priser for annoncer. / genindryk.

Endvidere, er I da fuldstændig tabt bag en vogn, med jeres nye opdatering af jeres APP. Hvem gider bruge jeres app med alle jeres annoncer som rager mig en ......

Nå, men App er slettet.

Super sted men...

Syntes bare priserne på super annoncerne stiger og stiger startede med 19 kr og oppe på 59kr nu :(

Blokeret efter flere år.

Da jeg idag vil tjekke mine annoncer, så opdager jeg at min profil efter flere år er blokeret. og de kræver nu nem id validering.. noget som burde være frivilligt..

og kundeservice vil ikke hjælpe med at fortælle hvorfor..

Dårlig Service.. bruger kun Guloggratis fra nu af.

Svar fra DBA

Hej Allan. Uden at kende den konkrete sag så kan jeg fortælle at vi prioriterer sikkerhed højt på DBA og derfor kræver NemID-validering af nogle profiler - det kan være både nye og ældre profiler. Vi gør bestemt ikke dette for at genere vores brugere; tværtimod. Det er en sikkerhedsprocedure der kommer alle tilgode og er med til at minimere svindel på DBA! Vi håber på din forståelse for dette.

Jeres app er skuffende!

I havde engang en perfekt app hvor man nemt kunne købe eller sælge, men grådigheden er kommet op i jer og den er blevet spækket med så mange reklamer der står mellem hver 3 annonce nu. Selv med 4g dækning på mobilen står den og bruger kræfter på loade alle de reklamer! Rigtig skuffende! Brugte jeres App mange gange dagligt men nu den ikke værd og bruge sin tid på mere!! Rigtig skuffende!!

Svar fra DBA

Hej Lasse. Jeg beklager du oplever problemer med brugen af app'en. Generelt så skal reklamer naturligvis ikke komme før funktionalitet, så det er bestemt noget vi er opmærksomme på. Jeg håber du trods alt fortsat vil ha' glæde af app'en fremover også!

Fungerer upåklagelig.
Det bedste sted at sælger brugte vare

Super.....

Det er nemt og sikkert.....

Det fungere...

Det er nemt at betjene.

Den Blå Avis, dur` bare

hvis du har en masse ting som er for gode til bare at smide ud, prøv DBA

Udemærket

Let overskuelig og gode priser.

Nemt og tilgængeligt

Hvis man alligevel skal på genbrugsstationen med sine ting, hvorfor så ikke lige vende dba.dk først. Jeg solgte engang et klædeskab for 200 kr. og samtidigt slap jeg for at skaffe det af vejen. Det tog under et døgn, så var det solgt.
Omtale av bekreftet kunde

lad de andre brug dine ting 4 en god PRIS !

et godt sted for sælge og købe fosiklige ting for god pris.

Hurtig,nem og effektiv.

Det er nemt og hurtigt at handle på den dba.

Nem effektiv let overskuelig

Super fin ap som er nem at overskue og hvor det er let at oprette annoncer og hvor man hurtigt kan kommunikere med såvel køber som sælger. Man kan dog gøre det letter at skrive privat med sælger uden at skulle trykke på lås, det ville være fint hvis man har startet en privat samtale at den automatisk blev ved med at være privat
Omtale av bekreftet kunde

Generelt et godt sted at søge ting

Ofte er der desværre gamle annoncer hvor tingene er solgt når man henvender sig.

Succes med salg

Har solgt flere ting på DBA - sidst en cykkel.
Men ærgerligt jeg nu ikke kan sælge min bil, idet jeg har solgt 2 undervogne til Bobbel idet de tæller som biler.

Svar fra DBA

Hej Borge, Hvilke problemer oplever du i forhold til ikke at kunne sælge din bil? Du kan jo altid kontakte vores supportafdeling via support@dba.dk; så kan de se på om der er fejl eller det er noget de kan hjælpe med nu og her.

Fint og hurtigt

Fint og hurtigt. Hurtigt i brug

Perfekt!!!

Kan ikke blive bedre!!!

Det virker :-)

DBA er et godt og billigt stad at sælge.

Kan klart anbefale DBA

Super

Synes DBA er en super side hvor jeg kan købe fra og sælge fra , anbefaler den til mange , så mange mange ++++++ herfra
Super super side

DBA Support

Om virksomheden

Danmarks største annoncemarked med køb, salg og bytte for private og virksomheder.

Besøk DBA - Den Blå Avis

Skriv til: support@dba.dk
Vi finns her: Axel Kiers Vej 11
8270 Højbjerg

Media & Marketing

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.