DBA - Den Blå Avis omtaler

7.9
fra 0 - 10
Vurder firma
1881 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Super ! spare penge og hurtig handel

Har fået mange gode ting over DBA.
fedt at der er angivet mobil nummer - dermed kan man kontake dem direkte.

Alt i alt godt :)

Automatisk fornyelse til 220% højere pris!

Min annonce blev indrykket til en pris på 268 kr. for 1 måned, hvilket var en rimelig pris. Under den forudsætning accepterede jeg derfor også at anvende automatisk fornyelse af annoncen indtil varen blev solgt.

Efter første automatiske fornyelse blev prisen i midlertidig "automatisk" ændret til 215 kr. for 1 uge (altså +220%). Det skete uden nogen anden notificering end at "annoncen er fornyet". Vanviddet har stået på en måneds tid før jeg opdagede det ifm. en justering af prisen på min vare.

Prisen på min type annoncer er stadigvæk 268 kr. for 1 måned, så jeg synes det er en meget ufin måde at malke mig for kroner uden at give besked. Jeg er mildest talt ikke begejstret, og jeg håber virkelig at der er tale om en form for teknisk fejl. Ellers er her tale om bondefangeri af den værste skuffe!

Svar fra DBA

Hej Kevin- Ud fra hvad du beskriver lyder det til, at der må være sket en fejl. Det burde ikke være teknisk muligt at en annonce med automatisk fornyelse får lavet løbetiden om fra én mdr til én uge, medmindre annoncen er udløbet og herefter genindrykket med løbetiden én uge. Udover det, så burde du hver gang inden din annonce bliver fornyet have modtaget en mail hvor du får dette at vide. Du må meget gerne kontakte support på mailadressen support@dba.dk, så vi kan undersøge sagen nærmere. Jeg er sikker på at vi nok skal finde en løsning.

Forkastelig fremgangsmåde af DBA

Jeg oprettede en ny profil for at sælge en kostbar lampe anonymt for at undgå risiko for indbrud. Profilem blev lukket af DBA, da de antog, at den var falsk! Uden at kontakte mig for at undersøge det nærmere. Endda uden at give mig besked om at den var lukket! Hvad i alverden er det for en forretningsmoral de har på DBA?

Svaret fra DBA er et standardsvar til klager over lukkede profiler. De har ikke en gang ulejliget sig med at læse, at jeg er utilfreds med ikke at blive underrettet om at profilen er lukket! PINLIGT!

Selvfølgelig er sikkerhed vigtigt, men man lukker da ikke bare brugernes konti uden at give dem besked!

Jeg kan kun sige, at det er en meget bruger-uvenlig sikkerhedsprocedure. Og det er ikke umiddelbart til at se, at det er bedst for sikkerheden ikke straks at give brugeren besked, når en konto spærres! Jeg har forgæves ventet på at få solgt min lampe uden at vide, at annoncen ikke var synlig længere.

Svar fra DBA

Hej Jesper- På DBA sætter vi sikkerheden meget høj og ud fra hvad du beskriver, så er din brugerprofil blevet lukket ned grundet et sikkerhedstjek. Din brugerprofil kan naturligvis blive genåbnet på DBA, det kræver blot at din brugerprofil bliver NemID valideret. Du er meget velkommen til at kontakte DBA support på mail- support@dba.dk og skrive her i emnefelt "opkald ønskes". Så skal vi ringe dig op og du kan NemID validere din profil og den vil forblive åben på DBA.
_____________

Vores sikkerhedsprocedure er at når en profil lukkes i forbindelse med sikkerhedstjek, så får man denne information når man forsøger at logge ind på profilen og her står der også kontaktoplysningerne til DBA support, så man kan kontakte DBA support og få løst sagen.

hustler forretning

Nu er det for vildt de svarer ikke på mine mails til support om at få mig u blokeret og ikke nok med det så laver jeg en bedømmelse af dem og de siger dårligt sprog brug så retter jeg det men de gør intet ved det den er stadig blokeret,jeg har tænkt mig at anmelde dem til både politiet og forbruger styrelsen har aldrig set noget lignende man skulle tro vi boede i et tredje generations land hold jer langt væk fra dba.dk de er ligeglad med alle!!!!! desuden startede de med at sige jeg er blokeret fordi jeg ikke har nemid valideret mig hvilket jeg har....blev blokeret fordi en torsk skrev jeg brugte paypal når han boede tæt på mig , SÅ FAT DOG JEG ER BLEVET OVERFALDET EFTER AT LAVE EN FACE TO FACE TRADE I KAN IKKE TVINGE MIG TIL AT GÅ UD OG BLIVE SLÅET NED IGEN FÅ JER ET LIV

Svar fra DBA

Hej Thomas- Jeg er naturligvis ked af at høre om dit overfald. Politiet er meget velkommen til at kontakte DBA i sagen, hvis der er oplysninger vi kan hjælpe med herfra.
Nu kan jeg ikke finde din brugerprofil på DBA, så jeg kan undersøge hvorfor din profil er blevet blokeret desværre, men det har intet at gøre med at du har PayPal betaling på dine annoncer, da vi anser PayPal som en sikker måde at afslutte en handel, hvis varen skal sendes med posten. Når en profil er lukket ned, så er det udelukkende grundet en sikkerhedsprocedure vi har på DBA og jeg beklager de gener det må have for dig. Når en profil er blevet lukket ned i forbindelse med sikkerhedstjek, så kan profilen genåbnes på DBA såfremt profilen bliver NemID valideret. Såfremt du ønsker at fortsætte med at annoncere på DBA og NemID validere din brugerprofil, så er du velkommen til at kontakte DBA support på mail- support@dba.dk og skrive her i emnefelt "opkald ønskes". Så skal vi ringe dig op og du kan NemID validere din profil og den vil forblive åben på DBA.

Super hjemmeside

Har købt og solgt mange ting inde på siden, men er af og til også blevet brændt af. Derfor syntes jeg godt DBA kun lave en slags ratingsystem over købere og sælgere.

Priser / APPS

I er blevet alt alt for grådige omkring jeres priser for annoncer. / genindryk.

Endvidere, er I da fuldstændig tabt bag en vogn, med jeres nye opdatering af jeres APP. Hvem gider bruge jeres app med alle jeres annoncer som rager mig en ......

Nå, men App er slettet.

Super sted men...

Syntes bare priserne på super annoncerne stiger og stiger startede med 19 kr og oppe på 59kr nu :(

Blokeret efter flere år.

Da jeg idag vil tjekke mine annoncer, så opdager jeg at min profil efter flere år er blokeret. og de kræver nu nem id validering.. noget som burde være frivilligt..

og kundeservice vil ikke hjælpe med at fortælle hvorfor..

Dårlig Service.. bruger kun Guloggratis fra nu af.

Svar fra DBA

Hej Allan. Uden at kende den konkrete sag så kan jeg fortælle at vi prioriterer sikkerhed højt på DBA og derfor kræver NemID-validering af nogle profiler - det kan være både nye og ældre profiler. Vi gør bestemt ikke dette for at genere vores brugere; tværtimod. Det er en sikkerhedsprocedure der kommer alle tilgode og er med til at minimere svindel på DBA! Vi håber på din forståelse for dette.

Jeres app er skuffende!

I havde engang en perfekt app hvor man nemt kunne købe eller sælge, men grådigheden er kommet op i jer og den er blevet spækket med så mange reklamer der står mellem hver 3 annonce nu. Selv med 4g dækning på mobilen står den og bruger kræfter på loade alle de reklamer! Rigtig skuffende! Brugte jeres App mange gange dagligt men nu den ikke værd og bruge sin tid på mere!! Rigtig skuffende!!

Svar fra DBA

Hej Lasse. Jeg beklager du oplever problemer med brugen af app'en. Generelt så skal reklamer naturligvis ikke komme før funktionalitet, så det er bestemt noget vi er opmærksomme på. Jeg håber du trods alt fortsat vil ha' glæde af app'en fremover også!

Fungerer upåklagelig.
Det bedste sted at sælger brugte vare

Super.....

Det er nemt og sikkert.....

Det fungere...

Det er nemt at betjene.

Den Blå Avis, dur` bare

hvis du har en masse ting som er for gode til bare at smide ud, prøv DBA

Udemærket

Let overskuelig og gode priser.

Nemt og tilgængeligt

Hvis man alligevel skal på genbrugsstationen med sine ting, hvorfor så ikke lige vende dba.dk først. Jeg solgte engang et klædeskab for 200 kr. og samtidigt slap jeg for at skaffe det af vejen. Det tog under et døgn, så var det solgt.
Omtale av bekreftet kunde

lad de andre brug dine ting 4 en god PRIS !

et godt sted for sælge og købe fosiklige ting for god pris.

Hurtig,nem og effektiv.

Det er nemt og hurtigt at handle på den dba.

Nem effektiv let overskuelig

Super fin ap som er nem at overskue og hvor det er let at oprette annoncer og hvor man hurtigt kan kommunikere med såvel køber som sælger. Man kan dog gøre det letter at skrive privat med sælger uden at skulle trykke på lås, det ville være fint hvis man har startet en privat samtale at den automatisk blev ved med at være privat
Omtale av bekreftet kunde

Generelt et godt sted at søge ting

Ofte er der desværre gamle annoncer hvor tingene er solgt når man henvender sig.

Succes med salg

Har solgt flere ting på DBA - sidst en cykkel.
Men ærgerligt jeg nu ikke kan sælge min bil, idet jeg har solgt 2 undervogne til Bobbel idet de tæller som biler.

Svar fra DBA

Hej Borge, Hvilke problemer oplever du i forhold til ikke at kunne sælge din bil? Du kan jo altid kontakte vores supportafdeling via support@dba.dk; så kan de se på om der er fejl eller det er noget de kan hjælpe med nu og her.

DBA Support

Om virksomheden

Danmarks største annoncemarked med køb, salg og bytte for private og virksomheder.

Besøk DBA - Den Blå Avis

Skriv til: support@dba.dk
Vi finns her: Axel Kiers Vej 11
8270 Højbjerg

Media & Marketing

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.