Cykelgear omtaler

9.7
fra 0 - 10
Vurder firma
1524 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

fornem service

- hurtig levering
- god service
- ekstra rabatkuponer

Godt sted at handle!

Anbefalesesværdig. Hurtig og god service - selv om søndagen :o)

GT-BMX købt. Sendt med det samme bestillingen var gennemført.
Havde spørgsmål om søndagen - og fik svar samme dag :o)

Super :-)

Bestilte klokken 15 og havde varen dagen efter leveret ved døren (7:00)

Hurtigt levering

Bestilte klokken 16 og havde varen dagen efter leveret til virksomhedsadresse med glas.

Gode priser - lynhurtig levering

Lynhurtig leverence - dag-til-dag og dør-til-dør.
Det er en fornøjelse at de sender tingene så hurtigt.

En fantastisk (cykel) E-shop

Jeg har handlet i Cykelgear.dk flere gange. De har hurtig betjening, svare på spørgsmål, og anbefaler produkter, som ikke nødvendigvis er deres dyreste.
Jeg har lige modtaget en pakke hvor der manglede 2 ting, som jeg havde bestilt.
Men de er på vej, uden problemer, det er bare holdning der dur hos Cykelgear.dk

Fremragende.

Jeg bestile min vare søndag ved middagstid og den var modtaget mandag morgen med GLS. Både leveringen og varen var i perfekt stand. Super super super

Hurtig handel

Hurtig service.

Bestilte Lørdag kl. 21
Modtog varen med GLS Mandag kl. 10

Det kan ikke gå hurtigere.

Trygt, billigt og overraskende hurtig levering

I forbindelse mit cykelprojekt for Hjælperytterne skulle jeg bruge cykeltilbehør, som naturligvis var originalt og prismæssigt konkurrencedygtigt. Jeg blev bogstavelig talt overrasket over den korte ekspeditionstid og vil føle mig tryg næste gang jeg handler hér.
Hjælperytterne er et velgørenhedsprojekt, hvor vi cykler for andre: http://hjaelperytterne.dk/profil/?id=286

Fremragende oplevelse!

Jeg bestilte en MET-cykelhjelm søndag aften kl. 23,00 og afhentede den tirsdag middag klokken 13,30. Fremragende leveringstid, udvalg og pris. Bestemt ikke sidste gang jeg bruger cykelgear.dk.

Sikker og hurtig levering

Har handlet hos dem en del gange. Det fremgår på overskuelig vis om varen er på lager og hvornår man senest skal bestille for at modtage varen næste dag - og dette lever de altid op til :)

helt fint

bestiite hjul, krans og lidt værktøj. Glimrende telefonhjælp med valg af krans. Varerne leveret til tiden. Helt fint.

Har kun gode erfaringer

Vil bestemt anbefale dem. Altid god vejledning, og de rigtige produkter.

Fantastisk service, gode priser

Fremragende webshop!

Har man spørgsmål eller indberetter en pris på en vare fra en anden webshop, hører man fra dem 5 minutter efter, og de lytter altid til kundens ord.

Ved indberetning af lavere pris for en vare, takker de for tippet og sætter prompte deres egen pris ned.

Klar anbefaling her fra!

Stort udvalg, gode priser, hurtig levering

Har handlet ved cykelgear flere gange, og har hver gang fået mine varer efter kort tid, og til en pris væsentligt lavere end jeg har kunne finde i en cykelbutik.

Super service og hurtig levering!

Anden gang jeg handler hos Cykelgear.dk, og igen modtager jeg en super service med ekstremt hurtig levering. De er billige og har en meget informativ hjemmeside. Der er intet at sætte en finger på. En onlinebutik gøres ikke bedre end dette.

Hurtig levering, har varerne

Har tingene på lager, lynhurtig levering.

Service

De svarer på alle ens spørgsmål hvis man ikke lige ved noget om et produkt
de er altid klar til at hjælpe

Topklasse!!

Der hvor webshops for alvor kommer på prøve er ved reklamationer. Og der viste Cykelgear.dk klasse. Jeg sendte et billede af mit skoovertræk hvor lynlåsen var gået i stykker om søndagen og allerede samme dag svarede de med, at der bliver sendt et nyt par til mig.

Cykelgear.dk Support

Om denne bedriften

Cykelgear.dks målsætning er at blive den foretrukne leverandør af cykler, reservedele og tilbehør. Det betyder, at du vil møde en leverandør, der er meget engageret, ikke blot i at levere varen hurtigt og præcist, men også i god kundeservice. Husk at når du handler hos Cykelgear.dk får du: - En sikker handel godkendt af PBS. - Hurtig og sikker levering, gratis ved køb over 299,- - Altid 30 dages fuld returret. Cykelgear.dk har masser af reservedele og tilbehør til cykler.

Besøk Cykelgear

Kontaktopplysninger

Skriv til: info@cykelgear.dk
Ring oss på: 60708383
Vi finns her: Industriparken 5
9560 Hadsund

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.