Canal Digital Danmark omtaler

7.1
fra 0 - 10
Vurder firma
618 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

ok service

Fin løsning og gode muligheder, kan anbefales

godt

god kundeservice

Okaltiordenkanikkeværebedre

Ok installation og servise kan ikke gøres meget bedre,der er et lille minus ved kanalprogrammer,jeg kunne godt bruge 3+ til sporten,ellers er jeg godt dækket ind med familiepakken.hilsen tilfreds kunde.

Hej Vagn

Der skal lyde en stor tak for din anmeldelse af os, og de rosende ord, samt din høje rating.

Hvad angår 3+, så er det en vi får rigtig mange henvendelser på, og en vi storset hvert år forsøger, at forhandle os fremtil. Det har endnu ikke været muligt for os, at komme til enighed om kanalen. Det er dog noget jeg personligt håber vi snart gør.

Husk hvis du skulle få brug for hjælp eller har spørgsmål er vi til, at få fat på via chat: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

Endnu engang skal der lyde en stor tak fra en tilfreds Canal digital medarbejder.

Alt køre udpåklagt

Hej du
jeg havde købt, to bokse hos Canaldigital, kunne ikke få dem til at virke, men ringet til kundeservice, som var rigtig hjælpsom.
Vi manglede en dims, og den var der to dage efter. Så nu køre det.
Så du kan rolig købe canal digital.

Hej Line.

Tusind tak for din flotte anmeldelse.

Man skal helt rigtigt endelig kontakte os hvis man har problemer med vores udstyr, så vil vi gøre vores bedste for at afhjælpe problemet. Vi kan nu også kontaktes via. Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, eller via. chatten som du kan finde her: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

Omtale av bekreftet kunde

et godt produkt med for mange reklamer og for dårlig lyd

det er en god billedkvalitet, men lyden svinger meget og så er der for mange reklamer

Hej Søren.

Tak for din fine anmeldelse og de 4 stjerner.

Vi arbejder meget på at levere den bedste billedkvalitet på parabolmarkedet. Reklamer har vi dog ikke megen indflydelse på, da det ikke er os som producerer kanalerne, men blot distribuerer dem.

Problemet med lyd ud oplever, skal vi have løst, det er ikke noget vi hører om fra andre kunder. Kunne jeg måske få dig til at sende os en e-mail til info@canaldigital.dk med dit kundenummer, samt lidt info om problemet (hyppighed, hvilke kanaler der er tale om osv.) så vil vi prøve at finde en løsning til dig.

Med venlig hilsen.

Jubiii det virker... :)

Efter næsten 3 år med antenne og luftbårent signal og dermed meget svingende kvalitet på tv kanaler, evig indkodning af kanaler osv. har jeg bare fået tv der virker.
Det er bare i orden.

Hej Gitte.

Tusind tak for din flotte anmeldelse og de rosende ord.

Det er altid en fornøjelse med tilfredse kunder. Skulle der blive noget vi kan hjælpe dig med, må du endelig ikke tøve med at kontakte os. Vi gør meget ud af at være tilgængelige på også Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, eller via. chatten som du kan finde her: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

Fantastisk billekvallitet

Canal Digital er bare 1000 gange bedre, end vores tidligere udbyder (Stofa).
Billederne er knivskarpe og så fryser de ikke hele tiden fast.
Kan varmt anbefale jeres produkt

Hej Ulla.

Vi takker meget for din fine anmeldelse, og er glade for at du foretrækker Canal Digital.

Canal Digital gør også meget ud af at sende kanalerne i den bedste kvalitet, da vi har den højeste bit-rate på parabol markedet.

Har du spørgsmål til os, er du meget velkommen til, at skrive til os enten på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, eller via chatten som du kan finde her: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

Superbetjening hele vejen igennem

Meget overskuelig hjemmeside m. alle ønskede Info. Live-chat fungerer perfekt m. utrolig venlig betjening. Bestemte selv installations tidspunkt, ikke noget med mellem 8-16. Montøren kvik og effektiv og lige så behagelig. Og endelig, meget tilfreds m. signal og billedekvalitet.

Hej Kirsten

Tusind tak for den flotte anmeldelse, vi sætter meget pris på din positive feedback, da vores kunders tilfredshed har høj prioritet.

Det er nemlig så heldigt ved os, at vores montører kan bookes i 2-timers intervaller, og det er super at du også havde en god oplevelse med denne.

Det lyder som at det hele kører som det skal, men skulle du få brug for hjælp, må du endelig kontakte os. Det er nu muligt at kontakte os på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, eller via. chatten: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

SKUFFET

Kunde? Det er fandme et godt spørgsmål jeg har stadig IKKE modtaget programkort fra jer, så siden jeg er startet som kunde har jeg IKKE kunne se jeres programmer.

Der har stadig ikke været en tekniker på besøg som i aftalte.

Så jeg er fandme træt af jer.....

Hej Peder

Det kan jeg sagtens forstå du synes er skuffende, hvis du har bestilt et abonnement hos os, det beklager jeg virkelig.

Jeg har ikke kunne slå dit abonnement op, på de oplysninger jeg har kunne finde her. Jeg vil naturligvis meget gerne hjælpe dig med dette problem, så jeg vil bede dig sende en e-mail til info@canaldigital.dk eller på facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, eller via. chatten: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

Du må meget gerne oplyse eventuelt kundenummer, eller adresse i din henvendelse, så vi kan finde dig i vores system. Så burde vi kunne finde en løsning på denne sag.

Er ikke kunde

Jeg er ikke blevet kunde hos jer da der er opsætningsproblemer af parabol. så derfor skriver jeg det på denne måde. Jeg ville gerne at parabolen kunne side på altansiden, men det mener I ikke at den kunne så derfor er jeg sprunget fra, og jeg troede at det var kunden som havde det meste at sige vedrørende placeringen.
Med venlig hilsen Jane

Hej Jane.

Jeg kan bekræfte at vi har slettet bookingen, så du ikke bliver oprettet som kunde alligevel. Parabolen skal pege næsten stik syd, så hvis din altan ikke ligger, så parabolen kan være sydvendt, vil det rigtig nok ikke kunne lade sig gøre.

Jeg er ked af at det resulterer i en så dårlig anmeldelse fra dig, men vi synes naturligvis det er bedre at vi så oplyser dig at det ikke kan lade sig gøre, end at du fik installeret en parabol, et sted hvor den ikke vil finde signal.

Hvis det kan lade sig gøre at hænge parabolen et andet sted, hvor den kan pege mod syd, kan vi eventuelt kigge på en oprettelse igen.

God service

God service hurtig levering

Hej June

Du skal have mange tak for anmeldelsen af os, og de fine ord. Det er rigtig fedt, at høre du syntes godt om vores service og du har haft en hurtig og smerte fri levering.

Lige som en lille ekstra info, så kan jeg se der er sket en fakturerings fejl. Det gør, at vi er kommet til og sende dig en faktura på trods af du ikke skylder noget. Du kan derfor blot se bort fra regningen og du vil ikke skulle forholde dig til noget før d. 01-05-2014, hvor din første regning skal betales.

Sidst vil jeg ønske dig en rigtig god dag.

Omtale av bekreftet kunde

Meget venlige og. kompetente medarbejdere, gode programmer og fint billede.

Ville gerne ha giver Jer den sidste stjerne, men den kan I ikke få pga. at Jeres telefonsælgere ikke er dygtige/oplyste nok, så de lover uendeligt meget mere end Canal Digital kan levere. Her tænker jeg på bredbånd, fastnet og mobiltelefoni.
Dét har været et maraton på ca. 1 1/2 måned nu, før det nu endelig er ved at falde på plads. I kan takke Jeres dygtige medarb. der sidder på Canal Digital for, at jeg ikke lod det hele gå retur. De har trukket i alle tråde og været meget behjælpelige, men i sidste ende har jeg jo selv måtte trækkes med Telenor, for at få det hele til at falde på plads og det sker først d. 14 april. . . . håber jeg i hvert fald.

Så er STORT tillykke til Jer med gode medarbejdere og tommelfingeren ned, for utilstrækkelig update/ uddannelse af telefonsælgerne.
Venligst Pia Frantzen.

Hej Pia.

Tusind tak for den flotte anmeldelse, problemerne med Internet og telefoni til trods.

Jeg kan informere dig om at det er et nyt produkt for os også, men det er naturligvis ikke en undskylding, da det ikke skal gå ud over dig som kunde. Vi arbejder på at få alle vores medarbejdere up-to-date, og på at optimere bestillings forløbet, men jeg vil gerne beklage den uheldige opstart du har været ude for.

Jeg håber det hele kører som det skal, og skal du bruge hjælp må du endelig kontakte os. Det er nu muligt at kontakte os på Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital, eller via. chatten: http://www.canaldigital.dk/Kontakt/

Omtale av bekreftet kunde

lokalmontøren var meget kreativ og omhyggelig

Montøren gav gode forslag til hvordan opsætningen kunne gøres bedst, det gjorde dog, at jeg måtte få forlænget linieføringen, så jeg fik en ekstra regning i stedet for at få flyttet "gratis".

Hej

Tak for din fine anmeldelse.

Vi tilbyder en gratis standard installation ved oprettelsen af et abonnement, men denne dækker desværre ikke kabeltrækninger der er længere end 25 meter, så det lyder til at det har været nødvendigt at trække ekstra lange kabler. Det er godt at du har være tilfreds med installatøren, da det naturligvis er vigtigt at installationen er udført korrekt, og at modtager forholdene er gode.

Omtale av bekreftet kunde

God service og hurtig hjælp

Skulle have en kanal så vi kunne se formel 1 det fandt de hurtig ud af hvordan det skulle gøres- ville også nødig vælge en anden udbyder da de altid i de 8 år vi har haft dem altid har fået hjælp ligeså hurtig som der er blevet ringet ind til dem så kun store roser

Hej Kate.

Vi takker meget for din fine anmeldelse.

Jeg går ud fra at det så er TV3 Sport 1 du har fået. Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på at denne kanal ikke sender Formel 1 Grand Prix, men hovedsageligt træninger og kvalifikationer fra Formel 1, blot så du er opmærksom på dette. Vi har jo desværre ikke TV3+ hvor der sendes Grand Prix.

Under standard

Jeg købte hus til overtagelse den 1/11-13.
Den 6/11-13, imens jeg sad i Estland grundet arbejde, bestilte jeg canaldigital med flatdish og 2 HD bokse.
Den 13/11-14 kom der en lokal montør og satte en parabol op (?). MIn kæreste som skrev under på montagen var ikke klar over at jeg havde bestilt en flatdish så hun kvitterede lykkeligt da der nu kunne ses paradise.
Da jeg kommer hjem den 2/11-13 og ser at der er monteret en parabol istedet for en flatdish, ringer jeg dagen efter til canaldigital som beder mig ringe til den lokale montør. Han kan så oplyse at der på hans bestilling fra canaldigital er noteret 4 HD bokse og en parabol. Men han beder mig vente og så vil han cleare den med canaldigital og vende tilbage.
Da jeg endnu ikke har hørt fra montøren den 12/12-13 ringer jeg til dem igen og får at vide at jeg selv lige må ringe til canaldigital som beder mig sende en mail med forløbet til dem.

Mailen til canaldigital slutter af med
"... og da jeres egne alm. abonnementsvilkår under punkt 3. afsnit 2 siger at "Der er først indgået bindende aftale mellem parterne når kunden har underskrevet en kontrakt med en af canal digitals godkendte forhandlere eller når kunden har modtaget en ordrebekræftelse fra canal digital"
Og eftersom ordrebekræftelse fra canal digital ankom før underskriften efter opsætning må det være den der er bindende hvorfor jeg mener at der bør sættes en flatdish op (qua ordrebekræftelsen pr 6/11/13)

For en god ordens skyld har jeg vedhæftet montørens ordre fra Canal digital og den orde bekræftelse jeg selv har fået fra canal digital."

Herefter bliver det ret spændende.
Grundet arbejde har jeg ikke tid til at følge op på sagen før midt i januar.
Men svaret fra canaldigital bliver den 14/1-13 at de ikke kan se at der er bestilt en flatdish og om jeg ikke (igen) kan vedhæfte min ordrebekræftelse.
Efter 1 uger (nu den 27.januar) ringer jeg til dem og får af vide af en flink ung mand ved navn Mikkel at det kan han da godt se er noget skrammel, så han vil da lige snakke med deres tekniker afdeling og få dem til at ordne det så der kommer en flatdish.
Jeg går ud fra at Mikkel så er blevet verfet noget så voldsomt af bordet for knap en halv timesenere ringer han og siger at de desværre ikke kan sætte en flatdish op eftersom der er gået alt for lang tid fra fejlen opstod til jeg kontaktede dem. Der må nemlig max gå 2 måneder.
Jeg påpegede så at jeg jo ligesom ikke kan se fra Estland til Danmark om deres egen ordre til deres tekniker er rigtig samt at jeg jo sådan set havde kontaktet dem den 3/12-13.

Afslutningsvis, den 29/1-13, kommer der så endelig svar på den mail jeg sendte den 14/1-13 med ordrebekræftelsen, de kan se at jeg var i kontakt med deres kundeservice den 27/1-13 og ".. i fandt frem til at det var for sent til at rette i installationen nu"
Lige bortset fra at VI ikke fandt ud af noget, JEG fik at vide at det var sørme da alt for sent jeg havde taget kontakt til dem.

Så alt i alt.

Dårlig service.
Sjusk i papirarbejdet.
Ingen kommunikation imellem de forskellige kundeservice medarbejdere.

Opsigelsen er skrevet og ligger som kladde og afventer nu bare at bindingsperioden ophører.
Jeg ved bare ikke om de så forventer at jeg sender dem en flatdish og 2 HD bokse eller en parabol og 4 HD bokse tilbage.

Hej Hans

Tak for snakken.

Jeg vil endnu engang beklage det meget uheldige handlingsforløb. Der kan selvfølgelig ske fejl på hjemmesiden mht. den information der kommer videre til montøren, men den skulle naturligvis have været skiftet ud efterfølgende.

Hvis du har spørgsmål til os i fremtiden, er du altid velkommen til at skrive, eller give os et kald.

Mvh. Peter

prøve at læse her

Hej Per

Du skal have tak for de 5 stjener i anmeldelsen.

Du ønskes en rigtig god dag.

Kasper

Det værste jeg har været udsat for !!!!!

Har haft Canal digital i mange år ........ og har da også været tilfreds ...... men alt gik helt galt da jeg den 4-11 2013ringer og opsiger mit medlemskab . Taler med en Lars som gør mig opmærksom på at jeg har løbendne md pluds en månedes opsigelse ........ det vil sige at jeg skulle være ude af det den 1-1 2014 , han siger da også at jeg skal maile en opsigelse til dem , som jeg så gør , også denne dato . Så pludselig får jeg brev den 5-2 2014 hvor de truger med inkasso hvis jeg ikke betaler 424 kr . Ringer igen igen , men denne gang er de ikke så rare at tale med , men siger da at jeg bare skal sende den maile som jeg sendte den 4-11 2013 så vil de kunne se den dato at jeg har opsagt Canal digital denne dato , men at de vil undersøge sagen og vende tilbage . Det gør de også -------- men nu får jeg at vide at de ikke har modtaget mail fra mig ! hvor jeg så spørger hvorfra de så vidste at de skulle lukke for mit signal den 1-1 2014 .......... for det kunne de godt finde ud af !!!!!!! Den unge mand siger at han ikke kan gøre mere for mig og at jeg er nødtil at betale for den månede selv om jeg ikke har haft signal på mit tv ......... siger til mam , at jeg har alle de mail jeg har sendt , men han mener at jeg skal betale ellers sender de det til inkasso ! og jeg siger så at det må de jo så gøre !
Den 5-3 2014 får jeg så brev fra et inkasso firma , nu er prisen 624 kr ........ Har betalt den i dag , men syntes andre skal vide hvad det er for et firma inden de bestiller CANAL DIGITAL !!!!!!!!!! Det er ikke de 624 kr , men det er måden de behandler alm mennesker på . Har da også tænkt mig at kontakte kontant .

Hej Ulla

Jeg er rigtig ked af, at høre du har været ude for sådan en oplevelse med os og det er bestemt ikke normal praksis. Normalt når kunder opsiges så kører det forholdsvis gnidningsfrit, og det skal det selvfølgelig også i dit tilfælde.

Det meget uheldigt, at vi ikke har kunne finde din oprindelige opsigelse, hvilket også har været årsag til vi har bedt om, at få sendt den igen, så vi kunne søge det ud i vores system og finde den frem.

Når jeg læser beskrivelsen af forløbet lyder det på mig, umiddelbart som et restbeløb på abonnementet, der har været de 424 kr. Når abonnementer så opsiges, så vil beløbet relativt hurtigt blive overført til inkasso, da det ikke længere er et aktivt abonnement.
Jeg vil dog gerne vide mig 100% sikker før jeg giver mig ud i for meget gætværk. Af samme årsag vil jeg gerne bede om, hvis du har mulighed for det, at du sender mig en privat besked på vores Facebook side: https://www.facebook.com/CanalDigital eller en email til info@canaldigital.dk, hvor du skriver "Att: Kasper".
Så jeg personligt kan gå ind i sagen og få undersøgt det til bunds. Vi skal selvfølgelig få fundet en fornuftig afslutning på vores samarbejde.

Sidst men ikke mindst vil jeg takke dig på forhånd, og ønske dig en rigtig god aften.

Super!

God service, sjældent lang vente tid når man ringer. Det kunne de andre lærer noget af! og mange kanaler

Hej Jacob

Mange tak for den flotte anmeldelse. Det er vores mål at levere Danmarks bedste kundeservice, så den sætter vi meget pris på.

Vi arbejder også på være tilgængelige for vores kunder så meget som muligt, og ikke kun på telefonen. Derfor kan man nu også chatte med os på vores hjemmeside www.canaldigital.dk.

Har du brug for hjælp og ikke har tid til, at skulle vente i kø på telefonen, kan du også altid finde masser af hjælp og information på vores Facebook: https://www.facebook.com/CanalDigital

Omtale av bekreftet kunde

Kedelig kanalsammensætning og for dyrt

Vi synes, at Canal Digital er alt for dyrt for det man får. Det ville være meget mere tilfredsstillende selv at kunne sammensætte de kanaler man ønsker - i stedet for at skulle trækkes med en masse, man ikke er interesseret i og betale mange penge for det hver måned

Hej Moira.

Vi har desværre ikke mulighed for at man selv sammensætter programpakker hos Canal Digital, fordelen er dog at vi derimod kan tilbyde et rigtigt stort udvalg af kanaler til en god pris i forhold til udvalgets størrelse. Når man har så mange kanaler i sine pakker, vil man dog unægteligt kunne komme ud for at have adgang til kanalerne man måske slet ikke benytter. Dog kan man jo hos se HD kanalerne uden at skulle betale ekstra, samt at du hos Canal Digital kan have TV i flere rum uden mer-pris. Det skal man naturligvis også tage med når man taler om prisen.

Mvh. Mikkel.

Elendig service, eller slet ingen service ved afmelding, da min far var gået bort..

Kan under ingen omstændigheder anbefale CanalDigital.
Har selv haft dem som tv-udbyder i 1 år for ca 20 år siden, Da jeg efter kort tid opsagde abonnementet til dets udløb, begyndte CD at sende girokort med rykkergebyrer, uden at sende et girokort først og det skete flere gange indenfor det år.
Robinsonlisten bliver heller ikke respekteret når de skal kapre kunder. Har stået på listen i mange år, men alligevel bliver man kontaktet af dem telefonisk.

Hej Michael.

Jeg er ked af at høre at du har haft en dårlig oplevelse med kundeservice.

Jeg synes det lyder underligt at du skulle modtage regninger efter din opsigelse. Der er naturligvis en opsigelses frist på løbende måned + 1 måned efter vi modtager din opsigelse, hvor der stadig skal betales, men hvis det ikke er denne der er tale om, vil jeg gerne prøve at undersøge sagen. Jeg vil i den forbindelse bede dig skrive en e-mail med dit kundenummer eller din adresse til info@canaldigital.dk, skriv gerne Trustpilot i emnefeltet.

Vi vil naturligvis respektere Robinsonlisten, medmindre man har givet sin godkendelse til at vi må kontakte dig.

Canal Digital kundeservice

Åbent ugens syv dage

Hos Canal Digital vil vi give dig den bedste kundeservice. Du kan derfor komme i kontakt med os på www, telefon, chat og sociale medier ugens syv dage. Spørg og få svar på vores Facebook-side "Canal Digital Danmark" alle hverdage 8 - 20 og 10 - 17 weekender og helligdage.

Besøk Canal Digital Danmark

Ring oss på: 70 13 19 19
Vi finns her: Stationsparken 25
2600 Glostrup

TV-leverandører

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.