Vurderinger

Om

god handel med BR

god service og rask behandling

Tipp topp Br leker

Jeg fikk varene ganske fort:) hadde ikke trodd det skulle gå så fort. Fikk melding når pakken var klar til å hentes. Flott og fantastisk levert.
Omtale av bekreftet kunde

Jeg var veldig fornøyd for å handle hos BR!

Velg BR, det skal du bli fornøyd på alle måter:-)
Omtale av bekreftet kunde

Supert Produkt, elsker Nintendo!

Dette produktet kan alle nintendo fans bare kjøpe, det leverer det en forventer og mere til! Kjempe konsoll!
Omtale av bekreftet kunde

Strålende leke fra Toy story!

Bestillte Rex fra Toy Story, og den ankom 4 dager etter. Effektiv nettbutikk, effektiv levering og varen svarte til alle forventninger!
Omtale av bekreftet kunde

Rask levering, ingen skader, bra produkt!

Varen ble levert raskt. Billigste og beste bingobrettet jeg fant på nettet.

Superrask levering :-)

Veldig fornøyd med servicen på Br leker :-) Varen ble sendt fra Danmark.... men at den skulle komme så raskt hadde jeg ikke drømt om!! Så er kjempefornøyd, og ingen tvil! Her skal jeg handle mer når det trengs!!

ønskegaven

Vi bestilte denne leken og den var inne,dette ble gjort den 24/3 og har ennå ikke motatt denne.Det er lovet at det ikke skal ta mer enn 5 dager og her blir det jammen meg 8-9 dager.Det er alt for mye for en leken unge å vente,så der er det mye og hente.Men leken er akkurat den han skulle ha
BR-leker

Svar fra BR-leker

Hei Ann-Karin

Jeg er lei for at dere måtte vente på pakken. Den normale leveringstiden er 4-7 hverdager fordi vi sender fra Danmark. Dette kan du blant annet se på produktsiden før du legger varen i kurven.

Vanligvis prøver vi å holde leveringstiden på 4-5 dager, men dersom det oppstår en forsinkelse under transporten eller i forbindelse med tollbehandlingen, er det ikke alltid vi når dette målet.

Hvis du har spørsmål er du velkommen til å kontakte oss via e-post: kundeservice@br.no eller telefon: 800 510 89.

Vennlig hilsen
BR Kundeservice

Raskt levert!

Varene kom raskt og som forventet!
Omtale av bekreftet kunde

Behagelig å handle på nett

Gikk smertefritt
Omtale av bekreftet kunde

BR er bra på oppfølging , og holder absolutt på det de lover-:)

Kan anbefale netthandelen til BR .God sørvis , og holder løfter .Alle lekene jeg kjøpte var helt perfekte .ved eventuelt bytte av varene ,fulgte det med retur lapp . Jeg var veldig fornøyd og kommer sikkert til og handle hos dere senere.

For treg leveranse

Det tok 7 dager fra bestilling til leveranse
BR-leker

Svar fra BR-leker

Hei Anne

Jeg beklager at leveringstiden var lengre enn du forventet. Ettersom vårt lager ligger i Danmark og alle pakker sendes derifra, er den vanlige leveringstiden 4-7 hverdager fra du legger inn bestillingen til du mottar pakken.

Vennlig hilsen
BR Kundeservice
Omtale av bekreftet kunde

Litt lengre leveringstid enn andre nettbutikker, ellers veldig fornøyd!

Tok over snittet lang tid fra pakken ble sendt til jeg kunne se at det skjedde noe i sporingsinfo fra posten, så hvis det haster bør du tenke deg litt om.. Men ellers flott. Kundeservice var bra.

Serviceinnstilt

Flott service med rask levering og ingenting feil i leveransen
Omtale av bekreftet kunde

Br jeg er glad når pakken kommer til meg hver gang!!!!

Hei!!, du vet, jeg bruker en nettbutikk BR, og jeg oppfordrer deg til å bruke denne butikken! Jeg er veldig glad, jeg får alltid hva jeg bestiller i løpet av kort tid, og jeg er fornøy!. Du kan ofte få en rabatt :) Det er br.no!!!!!
Omtale av bekreftet kunde

bra service - rask levering!

Lynrask levering!!!

Nei!

Jeg syntes det tok litt lang tid!og måtte vente lenge før jeg fikk tingen min...

Bra levert

Vil anbefale dere

BR kundeservice

BR-Leker

I BR, har vi et bredt utvalg av leker for barn i alderen 0-12 år. Vårt mål er å få et smil til barna, og vi ønsker alle foreldre om å være komfortable med å la sine barn leke med våre leker. Det er derfor vi alltid ønsker å tilby et bredt utvalg av høykvalitets leker Det er viktig for oss at du har en god opplevelse hver gang du kjøper leketøy fra BR. Og vi tilbyr derfor en omfattende kundeservice i vår Webshop og alle våres lokale BR butikker.

Besøk BR

Kategori

BR ligger som 3 av 3 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.