Beautyplanet omtaler

7.1
fra 0 - 10
Vurder firma
8 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Lacoste Eau de Parfum

Är det "sekunda" varor som köps in och säljs vidare
Jag blev besviken på parfymen jag köpte.
Doften försvinner med en gång man satt den på huden.
Ordinarie pris är över 600 kr så jag tycker den borde ge mer.

För bra för att fungera?

Köpte redkins shampoo o balsam för 952:-. Det tog så pass lång tid att när jag fått paketet var jag för sen med fakturan och fick 54:- i krav fast pengarna kommit in(2dar för sent).
Shampot gör mitt hår stålulligt och jag lyckas inte få det just nåt mjukare med balsamet.
Jag har mejlat och frågat om jag fick byta tillbaka det men det har jag fått nejsvar till idag.
En dyr upplevelse.....

Extremt snabba!

Snabb leverans, och snabba mailsvar !

Tydlig sida med tydliga erbjudanden.

Leverans på mindre än 24h!

Beställde mina varor vid fem på em igår och fick dem med posten tidigt idag (de låg i brevlådan när jag kom hem vid två). Allt är definitivt äkta, köpte mest decleorprodukter. Dessutom bra priser även jämfört med andra internetsajter. Skulle vilja att de sålde dermalogica med!

Seriös

Alltid nöjd, snabb leverans, bra priser.

Fantastiska!

ÄR alltid lika glad när jag beställer mineralpuder och ansiktsvatten. Snabba, säkra och billiga. Vad mer kan man önska?

Toppen

Bra priser, snabb leverans, rätt saker. Bra utbud av Clarins men!

Rekommenderas...

Bra priser & erbjudanden, snabba leveranser. Trevlig hemsida!

Is Beautyplanet your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Beautyplanet Support

Om denne bedriften

Skandinaviens största webbutik för parfym, hudvård, smink och hårvård från välkända märken till låga priser

Besøk Beautyplanet

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.