Bax-shop.nl omtaler

9.7
fra 0 - 10
Vurder firma
9630 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Bax,duidelijk, snel, makkelijk, shoppen

Ook "kleine" bestellingen worden snel en correct verwerkt.
Aanrader!!

Zeer tevreden !

Het product werd tijdig geleverd op de gevraagde datum. Ik heb het getest op verschillende toestellen, en het werkt prima. Van harte dank Bax-shop.nl !

Snel gevonden en snel geleverd!

De Website is erg gebruiksvriendelijk, de kabel die ik zocht had ik dan ook snel gevonden.
's Avonds om half 10 besteld en de volgende dag al in huis!

snel en flot

Jullie zijn snel in het verzenden maar alles staat en valt met de bezorgdienst,
Maar ga zo door.

geweldig goede site en supersnelle en goede levering. tpo bedrijf

Al vaker bij Bax spullen besteld en elke keer gaat het supergoed. De site is super duidelijk. Gemakkelijk te navigeren. Bestellen gaat gemakkelijk en de regel voor 22 uur besteld, volgende dag bezorgd, geldt echt. Ook bij problemen of defecten is aales duidelijk, vriendelijk en supergoede service.
Ik bestel vaker bij Bax, zeker weten.

Veel in huis, goede prijs, snel geleverd

Ik kan je aanraden eens op de site van Bax-shop te kijken. Ze hebben een groot assortiment op muziekgebied, scherpe prijzen en alles wordt ook nog eens razendsnel geleverd. Aanrader!

Groot assortiment en binnen een dag geleverd

Voor alle apparatuur in de muziek kunt U terecht bij Bax shop.
De bestelde artikelen worden binnen een dag afgeleverd, zoals aangegeven op de site.
Helemaal prima!!!

Goede prijzen, snelle bezorging

Erg goede webshop voor accessoires als snoeren, snaren, plectra, straps, tassen etc. aardig groot assortiment en lage prijzen.
Ook veel instrumenten, versterkers en effecten te koop, die zijn ook uit te testen in de grote fysieke winkel in Goes.

Snel, kwaliteit

Altijd snel met leveren, mooi ook de oplossing waarbij voor 16,95 extra de mogelijkheid hebt om het artikel (mits voor 14.00 uur besteld) dezelfde avond kan laten afleveren.

Eerste bestelling gedaan en een nieuwe heel tevreden klant erbij !

Eerste bestelling gedaan en een nieuwe heel tevreden klant erbij !

goeie kwaliteir en vlugge sevice wat moet een mens meer en!

goeie kwaliteir en vlugge sevice wat moet een mens meer en!
ik zou zeker nog kopen bij deze firma.

alles klopt: de producten, de medewerkers, de service

Je merkt als klant dat er gewoon goed is nagedacht over de zaak, de opzet, hetl klopt allemaal en dat voel je als klant. Je staat als klant centraal.

produkt goed

perfecte afhandeling en bezorging

steen goed

ik ben zeer tevreden over de aanschaf van dit product.ik heb het gekocht om ook te gebruiken op feestjes. en heb nu dit ook al gedaan en ben zeer tevreden over mijn product.

top winkel, prima service

Super winkel met een super service. Zou bijna zeggen, algemeen bekend ;)

Snelle en correcte levering en service

Duidelijke website, goede prijs / kwaliteitverhouding, ruim assortiment.
Snelle en correcte levering en service

snel, Netjes, goed verpakt, goedkoop. en correct

ik vind bax shop ontzettend fijn. alles gaat simpel , geen moeilijkheden met betalen, gewoon ideal en ze bezorgen het thuis, niet thuis dan volgende dag gewoon opnieuw, zonder dat je daar iets voor moet doen! , ze verpakken alles netjes. en veilig , nooit beschadigingen gehad, en altijd de mogelijkheid om persoonlijk contact met bax shop te hebben

dikke 10 jullie!

Bax-shop best-stop

Bax-shop.nl heeft een ruim assortiment en bestellen gaat heel eenvoudig. Leuke aanbiedingen en overzichtelijke website met zinvolle informatie en suggesties. Snelle levering (tenzij anders aangegeven) en gratis verzenden boven de 50 euro. Zou van mij ook iets lager mogen, zoals menig concurrent.
Goede klantenservice, die je vriendelijk en persoonlijk te woord staat, bereikbaar is van niet alleen 9 tot 17u en die bij lange (of geen) levering en goed alternatief kan aanbieden. Geeft aan betrokken te zijn bij hun klanten. Goede betaalmogelijkheden, ook voor de Belgische klant, echter de mogelijkheid om te betalen met acceptgiro is belabberd. Heeft echter niets te maken met Bax-shop.nl, maar met Afterpay.

Geweldig

Aardige mensen, veel producten en goede adviezen.
Bax-shop kan je voor als wat met muziek te maken heeft terecht!

Bax-shop.nl Support

Om denne bedriften

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel voor DJ&s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Besøk Bax-shop.nl

Holland

Kategori

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.