Telio omtaler

4.8
fra 0 - 10
Vurder firma
4 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

trustpilot stars

Det var det verste telefonselskap jeg hadde hatt.

Jeg ville fraråde alle som har tenkt å abonnere Telio. Det har jeg informert, hva jeg opplevde, til mine kontakter. Tiden skal vise hvor lenge selskapet kan fortsette med det. Jeg varseler alle dere som har tenkt å abonnere hos dette selskapet, unngå å bli lurt som meg. Med fast telefone, ja fordi de ikke har noen måter å lure folk på, men med mobil, nei, ikke tro dere sparer et eneste kronestykke. Ellers prøv selv for at dere kan oppleve hva jeg snakker om!
trustpilot stars

telio det funker og er billig

super jeg kan ring til utlandet uten at det koster mykke annbefales til hele norge

Telio

Jeg har bredbåndtelefon gjennom Telio siden jeg har mange venner i utlandet. Det er gratis å ringe til alle fastetelefoner i Europa, USA og Canada. Jeg har spart mange tusen kroner siden jeg gikk over til Telio.

veldig bra

har brukt dem i over 3 år og aldri noen problemer, beste pris for min behov!

telio.no Support

Om denne bedriften

Besøk Telio

Kategori

Telio ligger som 10 av 13 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.