Talkmore omtaler

8.6
fra 0 - 10
Vurder firma
10 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Meget bra

Bra kundeservice, billig å ringe, full oversikt. Beste selskapet jeg har hatt hittil.
trustpilot stars

Rimlig på alt over det hele, min favoritt.

Jeg har brukt Talkmore i mange år nå, og flere og flere av mine venner blir med. Kjempebra service.

Et godt alternativ

Et godt alternativ i jungelen av mobilabbonementer. Har vært kunde her i mange år og er godt fornøyd med mitt forhåndsbetalte abbonement.

Elsker!!

Dette er den beste mobiloperatøren! Så billig!!!

Kunde i 2 år

Jeg betaler abo kr 349,- Jeg har ikke betalt mer for at jeg aldrig sitter i telefonen i 2 dager og 2 timer i mnd som blir 3000 ringe minutter.
Du bør prøve det selv og ser fort at du selv kan spare penger. Før hadde jeg over 10.000 telefon regning fra min tidliggere levrandør.

talkmore

takk for at dere kom på markedet,vi har hos oss 3abonement og er stor fornøyd og hvet flere ansatte i el butikker som ønsker dere velkommen.

Enkelt

Enkelt uten glorete tilbehør. Savner småting, som at fakturaen kommer med kommentarer hvis summen ikke er den samme som på nettsiden.

Billig uten problemer

Har ikke fått noen overraskelser når jeg har fått regningene, og føler jeg kan stole på de (så mye man kan stole på en teleleverandør..), og de har ikke kostet meg mer enn det burde.

Billig og bra

Billigst jeg har hatt. Bra kundesrvice. Kan selv gå inn og endre alt på "mine sider" og hele tiden se hvor mye regningen er oppe i.
trustpilot stars

Aldri noe tull med produktene!

Talkmore er det beste selskap/operatør innen mobil,som jeg har hatt! Ingen nedetid på to år,å ellers god dekning over hele landet! Faktura er også presis! ANBEFALES!

Is Talkmore your company?

Claim this company Learn more

Kategori

Talkmore ligger som 1 av 13 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.