SmartWeb.dk omtaler

9.2
fra 0 - 10
Vurder firma
68 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Super support

Den bedste og mest kompetente support i branchen. Dejligt :-)

Super Service

Skulle have hjælp til nyt chat program skrev kl 9 fik svar 10 min efter om at hvis jeg lavede en konto ved et anbefalet firma så bliver det sat op gratis og 5 min senere var det oppe at køre Super service Henrik ... vh Højttalerbutikken Frank Møller

Viden, kreativitet og optimal service!

Vi har drevet vores egen shop siden 2006, og har efterhånden prøvet mange forskellige webshop-systemer. Mange af dem var gode og kunne tilbyde næsten det samme som Smartweb. Men det de alle havde tilfælles var deres mangel på viden omkring e-handel. Der er Smartweb mega skarpe!

SmartWeb er med på beatet! Ja det lyder godt, og det er det også. Mange af de andre systemer vi kender havde én ting til fælles, de glemmer fokus på de små ting som gør livet lettere for shopejere. SmartWeb er virkelige skarpe på at lave små finurlige opdateringer som ikke er helt ligegyldige når man driver webshop. Man kan i deres backend altid følge hvilke opdateringer de arbejder på, det fedt.

Til sidst vil jeg rose deres service, sjældent har jeg oplevet så god og venlig service. Henrik og Christian er super gode og har altid svaret. For at være helt ærlig så havde vi mange bekymringer da vi skulle flytte vores shop, men der blev vi også guided igennem processen af SmartWeb. På få minutter var vi køreklar med vores funklende nye SmartWeb shop. Nu har vi kørt på SmartWeb's shopløsning i ca 1 år og vi er 110% tilfredse.

Deres egen hjemmeside virker ikke engang!

Jeg ville gerne være kunde hos Smartweb og tilmeldte mig derfor den gratis trial. Da jeg skulle tilmelde mig for at få login-info slettede den blot mine indtastede oplysninger når jeg trykke ok. Dermed var der hverken fejlmeddelse eller en meddelse der sagde at jeg nu ville modtage en mail. Da jeg ikke modtog nogen mail ang. login-info skrev jeg en mail til dem og fik derefter kun sendt det halve af info jeg skulle bruge...

Er da meget i tvivl om dette firma er kvalificeret til at hjælpe mig..
SmartWeb

Svar fra SmartWeb

Hej Maja!

Vi er rigtig glade for din interesse for SmartWeb da det er engagerede kunder som dig, der ikke er bange for at stille krav, som er med til at forbedre vores produkt.

Idag kl. 11.34 er der manuelt blevet lavet en ny demo til dig som er sendt til dig på mail.
Samtidigt er vi ved at finde ud af hvorfor du ikke har modtaget de relevante mails da vi selvfølgelig ikke vil have det sker igen uden at vi kender grunden til det.

Vi håber du får tid til her i weekenden at kigge på vores platform som vi er meget stolte af & hører gerne fra dig med ris eller ros.

God weekend Maja!

Flemming Vibjerg

intuitivt og overskueligt

Har prøvet mange forskellige webshop og må indrømme at smartweb er den der opfylder mine ønsker bedst. Hvis der er spørgsmål er deres support fuldt ud kvalificeret og hvis de ikke kende svaret vender de meget hurtigt tilbage.
Det eneste lille minus er ændring af farver på templates, men det er meget lille og ændre ikke på totalen i stjerner.

Super CMS!

Jeg er ikke kunde hos SmartWeb, men derimod SEO-udbyder, og kender derfor til de fleste shopløsninger. SmartWeb udmærker sig ikke kun på at være godt at søgemaskineoptimere i, men i den grad også i funktionalitet og konstante opdateringer der følger med udviklingen. Jeg mener man står rigtigt stærkt hvis man vælger en SmartWeb løsning, ikke kun i dag, men også om nogle år!

Dyrt og gebyrer på alt

Jeg har nu kørt med smartweb i over 2år, efter at have prøvet nogle forskellige ting med min hjemmeside for at optimere den, er det begyndt at irriterer mig at alt koster penge hos Smartweb. Man betaler over 1000kr om måneden for at de hoster din side. Hvis man skal have ændret en farve på en tekst i menuen i forhold til hvad der er standard skal de have en programmør til det og der koster det penge.

Jeg havde brug for en kontakt formular på min siden så folk bare kunne udfylde og kikke send. Bum det koster et månedligt gebyr. Så havde jeg brug for at der var allers kontrol på den formular som jeg betaler for hver måned. bum .. Det koster penge at få lavet.

Nu kunne jeg godt tænke mig at prøve at optimerer min hjemmeside til mobil telefoner. Bum det koster et månedligt gebyr ekstra.

Jeg må tilstå at nu har jeg fået nok , min hjemmeside er vel oppe og koste 1300-1500kr om måneden nu.. Det synes jeg er for meget plus jeg skal betale hvis en af deres ca 8-10 standard skabeloner ikke passer til hvordan vores design skal være.

Deres side virker fint. Deres support tager telefonen og svarer. Men ALT hvad jeg har haft brug for koster penge.

Leder efter ny udbyder nu..
SmartWeb

Svar fra SmartWeb

Hej Brian!

Tak for din anmeldelse på trustpilot.

Jeg er glad, for du oplever, at vores platform virker, og at vores support er til at få fat på.

Samtidigt er jeg også ked af, at vi ikke formår at være gennemskuelig med vores priser på en måde, der gør det nemt for dig at udvikle din webshop.

Du nævner dog, en månedlig pris, som jeg desværre ikke genkender, og vi vil derfor tage fat i dig, så vi sammen kan få sat dine behov & priser op linie for linie så prisen bliver mere transparent.

Jeg har fundet dine data i vores system & du vil blive ringet op inden 24 timer.

Fortsat god dag.

Henrik

Høj service og brugervenligt system

Jeg har netop lagt vores website over til SmartWeb. Systemet er utrolig brugervenligt og nemt at arbejde i med såvel grafik som tekst. Når jeg støder på udfordringer ringer jeg til SmartWebs kundeservice. Her har jeg hver gang fået en utrolig venlig hjælp og rigtig høj service. De har formået at besvare mine spørgsmål eller løse vores udfordringer med det samme - eller inden for kort tid, hvor de selv ringer tilbage. Jeg kan varmt anbefale SmartWeb - der i øvrigt også har ret fair priser.

Christina Rytter
Adm. direktør, Coast Communications

Et firma som virkelig går op i god service

Da vi skulle beslutte os for, hvilken løsning vi ville anvende til vores webshop, faldt valget hurtigt på smartweb. Brugervenligheden i kontrolpanelet er super, og hvis der er noget man ikke forstår, så er supporten hurtig, både på telefon og email.

"Hjælp" sektionen på hjemmesiden er også rigtigt godt lavet, man kan få svar på næsten alt her.
Uden tvivl en anbefaling herfra.

Michael Thrane
EliteForm
www.eliteform.dk

Vi anbefaler SmartWeb

For os står SmartWeb for udvikling, stabilitet, sikkerhed og ikke mindst åbenhed. Vi har fra starten haft et fanstastisk samarbejde med SmartWeb, hvilket har været essentielt for at vi har kunnet opbygge og udvikle www.soundstorexl.com, www.lightstorexl.com og www.djstorexl.com med den hastighed vi har gjort.

Vi har på nærmeste hånd erfaret, hvordan systemet har udviklet sig efter vores behov og omvendt.

Music Group Denmark A/S vil til hver en tid anbefale SmartWeb til nye og såvel som etablerede e-handlere.

Perfekt!

Vi har forsøkt mange butikkløsninger, fra gratis til veldig kostbare. Men vi har falt for Smartweb.

Nå kjører vi tre forskjellige nettbutikker, med felles admin, og er svært fornøyd!

Har man spørsmål, sender man en mail og får svar utrolig raskt! SmartWeb vet virkelig hva kundeservice er, og jeg vil takke Henrik, Maibritt og Kristian for fantastisk hjelp!

Å prøve en annen butikkløsning, er egentlig bare bortkastet tid - SmartWeb er rimelige, de er veldig gode på service og butikkløsningen er veldig lett å jobbe med, både fra backoffice og også frontend. Anbefales!!!

Hilsen oss i postpatron.no og ledvarsling.no

Support er det nye sort

- eller rettere: support sælger. Med rigtig god grund!
Som ved al anden handel er kodeordene: 'handling', 'hurtig handling' og 'opfølgning'.
Smartweb gør sig godt, på de punkter.
Vi har stillet utallige spørgsmål, som jeg ikke har den ringeste idé om, hvorvidt hører hjemme i support, eller ej. Som nybegynder med webshop har vi altid fået uddybende svar. (Også på alle de 'dumme' spørgsmål, som er mere rettet mod generel internethandel og søgeoptimering, end decideret opbygning af webshop.)

Vi er glade/jeg er glad.
Mvh
Butik MiniMe - børnetøj

Smartweb slår alle!

Jeg synes smartweb er helt super!!

Enkel å bruke, lettfattelige videoer og raske svar på mail når jeg spør. Og ikke minst billig! Utrolig stor forskjell i forhold til noen andre nettbutikkløsninger.

Hilsen Lena i sentha.no

En webshop løsning der fungerer uden slinger i valsen

Med SmartWeb har vi oplevet en samarbejdspartner, der har været med os hele vejen igennem processen. De er kun et ring væk og du får den hjælp du har brug for uanset og du har forstand på tingene eller ej. Vi kan kun varmt anbefale SmartWeb og ser frem til et fremtidigt godt samarbejde. Vi er sikre på at vores kunder vil tage godt imod milumilu.dk.

Fantastik hurtig service - og en rigtig god løsning!

Endelig en webshop og en partner der bare fungerer. http://www.pito-shop.dk er i samarbejde med Byro&Co og SmartWeb blevet lige som jeg ønskede det!

SmartWeb er nemt at arbejde med

SmartWeb er nemt at arbejde med, - vi har lige sendt vores webshop MaMilla.dk i luften, haft mange spørgsmål og ringet meget til support, og vi får altid et hurtigt og venligt svar.
Vi glæder os rigtig meget til at komme igang, med at arbejde med SmartWeb og vores shop - det bliver kanon.

www.MaMilla.dk
smart modetøj på nettet til damer

SmartWeb var fantastisk nemt at arbejde med fra day one!

Jeg kan kun anbefale Smartweb som samarbejdspartner.
Jeg er blevet taget seriøst fra den første dag og mine ofte mange spørgsmål er blevet behandlet hurtigt.
Kun en klar anbefaling herfra.
Din Tøjmand Aarup.
www.tojmand.dk

Nemt og bund solid!

Jeg er ikke så teknisk anlagt. Tog springet og skiftede min hjemmeside til SmartWeb, og oprettede i samme ombæring en webshop hos dem.

1 : Nemt at skifte fra min tidligere udbyder. Det hele blev fikset
2 : Support afdelingen er super behjælpelige og søde
3 : Jeg synes smartwebs "system" er noget nemmere end hvad jeg tidligere har prøvet

Har kun varme anbefalinger til overs for dette firma. Det kan være svært, for os der ikke ved noget om internettet - men jeg har (heldigvis) valgt rigtigt :)

SmartWeb er... SMART!

Lækkert webshop system med mange muligheder.

Efter at have prøvet flere webshop platforme, faldt vores valg på SmartWeb og vi har på intet tidspunkt fortrudt.

Gennem det sidste år har vi udviklet vores shop (BrandAvenue.dk), så den i dag fremstår professionel og indbydende. Dette er takket være SmartWebs fantastiske system, som giver masser af muligheder, for at designe efter ens eget behov.

Ordrehåndtering og generel back-end styring er simpel og der er ofte nyheder og opgraderinger, så man føler der virkelig sker noget bag kulisserne!

Og kundeservicen er helt i top. Altid venlig, behjælpelig og til at få fat på.

Vælg smart første gang - vælg en SmartWeb løsning!

Et shopsystem i særklasse drevet af ildsjæle

Vi har nu anvendt smartweb i 14 måneder og vi har set hvordan de formår at forny sig i et tempo, som mange aktører på shopsystem markedet kunne lære meget af. Som webshop er det vigtigt at man har en shopløsning der følger med tiden og som er så tilstrækkelig fleksibel, at den ikke sætter begrænsninger på udviklingen af forretningen. Vores erfaringer er at smartweb formår at lave en standard løsning spækket med features, som er med til at gøre livet nemmere. I forhold til mange andre på markedet lytter smartweb til deres kunder når der udvikles nye features. Dette er med til at styrke løsningen, da mange webshops står overfor de samme problematikker. Smartweb udnytter/benytter erfaringer fra en kunde til at skabe en bedre løsning for alle. Smartweb er dog meget mere end et standard system. Når der skal bruges helt specifikke løsninger, står smartweb teamet altid klar til at løse opgaven for den enkelte kunde. Dermed opnår man fleksibiliteten fra open source shopsystemer samtidig med at man får sikkerheden der er ved at benytte et standard shopsystem. Alt i alt kan vi herfra kun give smartweb højeste karakter og vi kan klart anbefale både etablerede og nystartede webshops at bruge smartweb, hvis de vil have en løsning der støtter op om forretningen i alle faser. Mvh. Memoryshop.dk

SmartWeb Support

Om denne bedriften

Vi ønsker at give kunden det bedste produkt og kundeservice. Kontakt os på telefon, e-mail eller se vores online hjælp.

Besøk SmartWeb.dk

CMS

E-handelløsninger

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.