Postdanmark omtaler

6.1
fra 0 - 10
Vurder firma
16356 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Fremragende Service

Har i mere end 15 år brugt Post Danmark til mit transport, kan kun komme med mine allerbedste anbefalinger omkring samarbejdet .Pakkerne bliver altid leveret til tiden. Samarbejder er altid meget hjælpsome.
Lords of Scandinavia

fine service

I never had any problems with postdanmrk. Indeed the service is much better than any other postal services. I like the concept of picking up the parcel at the Døgnpost,so no need to sit in home and wait for the parcel.

Gider ikke post Danmark mere....!!!!

Igen får jeg en besked om de har forsøgt at aflevere en pakke men der er ikke nogen der har banket på min dør.
Det kan godt være jeg bor på 2 sal men er så træt af de skriver de ikke kan aflevere den, jeg har været hjemme hele dagen igen....!!!!

Hej Rikke

Pakkebudet fortæller, at hun har været forbi din opgang, men døren var låst og ingen svarede, så hun blev nødt til at tage pakken med igen.

Hvorfor bruge track&trace!!

Hvorfor bruge jeres track&trace, når pakken bliver leveret før i laver registrering om at i har modtaget varen!?

Hej Jesper

Vi har skam lavet registreringen, men en teknisk fejl gør, at vores data ikke bliver overført til Track & Trace.

Heldigvis har det ikke indflydelse på pakkeleveringen.

Pakkeboks service virker ikke

Det er nu 3 gang at Jeg ikke kan afhente pakke i pakkeboksen og skal i stedet stå i kø i 20 min i postbutikken.

Hej Anders

Jeg har snakket med distributionen og den pakke som du skriver om her, den er for stor til pakkeboksen. Derfor skal den hentes i Postbutikken

Jeg beklager den oplevelse du har haft og håber du i dag hurtigt får din pakke i Postbutikken.

Birthe fra Kundeservice

Når jeg betaler for husstandsomdeling forventer jeg, at budet i det midste ringer på, inden PostDK påstår jeg ikke var hjemme

Bestilte en pakke fra Amazon hvor jeg betalte ekstra fragt for husstandsomdeling. Modtog i morges klokken 07:14 en sms fra PostDK hvor de siger, at min pakke vil komme senere i dag.

Klokken 10:03 modtager jeg endnu en sms, hvor der står at jeg kan bruge pågældende sms ved afhentning, da jeg ikke var hjemme ved levering. På PostDK's hjemmeside kan jeg med mit trackingnummer se, at de efter sigende skulle have forsøgt at aflevere pakken klokken 09:29 - Der har bare i mellemtiden ikke været nogen at ringe på min dørtelefon, og der ligger ikke en seddel i min postkasse.

Så, kære Post Danmark, er det jeres bude der er ualmindeligt dovne, eller virker jeres sms-ordning ikke?

Hej Peter

Jeg er ked af, at pakkebudet ikke fik fat i dig.

Jeg har været i kontakt med din lokale pakkedistribution, som fortæller mig, at pakkebudet har ringet på din dørtelefon både før og efter han udfyldte pakkesedlen.

Da pakkebudet ikke har adgang til opgangen, vil du først modtage pakkesedlen med brevpost i morgen.

Helle fra Kundeservice

God nok, men til tider er det lidt problematisk.

Jeg bestilte for nyligt et cover til min telefon som også skal leveres med jer, samt en musemåtte. Jeg fik coveret i dag og havde bestilt det i fredags. Jeg vil sige hurtig leveringtid, til tider. Får over et år siden havde jeg forudbestilt et spil, men fik det desværre dagen efter release. En af mine venner fik samme leveringstid som mig, men tre andre havde fået det på release. Så det er åbenbart kun nogle Af ordrene. Jeres priser er lidt høje, og til det forventer man en god leveringtid som man tit får, men nogle gange klokker i lidt i det. Jeg har oplevet en leveringstid på op til en uge, og jeg har oplevet dag til dag. I har så meget lidt konkurrence, så der er ikke mange andre muligheder. Ok behandling, har dog aldrig haft en ordre som nogle andre hvor den aldrig kom.

EDIT: Jeg modtog de sidste varer jeg bestilte i dag, alle sammen hele. Jeg fik dog min musemåtte i en latterligt stor pakke, hvilket godt kunne gøres bedre.

Hilsen Martin

Det kan bare ikke være rigtigt... :-(

Bestilte en vare om fredagen og forventede levering mandag og tog fri fra arbejde. Kl. 8.33, siger T&T: "Forsendelsen er klar til at blive omdelt". Kl. 16:33: "Forsendelsen er desværre forsinket en dag." Det betyder at jeg har taget en dag fri fra arbejde uden grund?
I følge T&T er pakken så klar til udlevering om onsdagen, da den ikke kunne blive afleveret til mig kl. 11. om tirsdagen. Sagen er bare den, at SuperBrugsen IKKE har pakken, og først får den ind i dag (tirsdag ugen efter). Det vil sige, at min pakke har været undervejs 12 dage! Selv om påsken kommer ind over, så er jeg chokeret over at T&T viser andre oplysninger end virkeligheden.
Post Danmark: I skulle skamme jer over den mangel på service I udviser.

Hej Thomas

Jeg kan godt forstå, at du ikke syntes det kan være rigtigt, at vi er så lang tid om at omdele din pakke.

Din pakke var klar til afhentning den 16. april i Postbutikken fra kl. 11.00.
Når den først har fået et scan i Postbutikken så har de pakken og derfor jeg vil bede den lokale chef om at følge op på servicen i Postbutikken.

T&T viser de korrekte oplysninger.

Jeg beklager ,eget den oplevelse du har haft.

Birthe fra Kundeservice

har I prøvet at levere pakker før

modtaget besked d 17/4 at pakken leveres d 22/4
modtaget besked at pakken er forsøgt leveret d 19/4 ??
modtaget besked at jeg kan hente den selv.

mange tak, forvirrende oplysninger, dårlig service

Hej Ib

Ja, vi har prøvet det et par gange efterhånden, men vi gør det ikke på samme måde hver eneste gang.

Hvis vi øjner en mulighed for at gøre det lidt bedre, så prøver vi den af, og derfor er vi begyndt at omdele pakker om lørdagen nogle steder, selvom det egentlig er pakker, der først skal på omdeling mandag.

I dit tilfælde var det ikke en succes, og jeg kan forstå, at det hænger sammen med den misvisende advisering, som vi er i gang med at ændre.

Jeg beklager, at de forvirrende oplysninger gjorde, at pakkebudet ikke fandt dig hjemme, da han kom forbi med pakken.

Amatørfirma

Jeg skulle sende en pakke med noget tøj der skulle byttes. Pakken skulle til Hong Kong. I butikken stillede jeg mig i kø, men nåde at skulle ud af køen og bagerst 3 gange før jeg fik min pakke afsendt. Så det tog mig 50 minutter at få afleveret min pakke.

Dette skulle ikke være nok! Jeg fik selvfølgelig track and trace på min pakke og det blev opdateret de første to dage. Nu er der gået 12 dage uden der er sket noget. Så jeg kontaktede PostDanmark. De sagde jeg skulle kontakte Hong Kongs postvæsen, det gjorde jeg så og de siger de aldrig har modtaget noget, så jeg skulle kontakte PostDanmark igen. Det gjorde jeg så, og de siger jeg først kan få afklaring på min pakke om 2-3 uger!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad fanden sker der, helt ærligt? Skulle i ikke forestille og være proffesionelle?

Min fortrydelsesret er allerede udløbet pga de 12 dage og nu kan jeg ikke engang få et ordenligt svar på PostDanmark? Amatør firma der skulle have et kæmpe spark i skridtet, undskyld mig.

Fik en anmeldelse på SMS og en time senere var pakken stillet foran min hoveddør

Hurtigt og effektivt

Fungerer rigtig fint - har fået både sms og email fra PostDanmark, at pakken var sendt og hvornår den kunne forventes.

Den skulle komme tirsdag (i dag er en alm. lørdag dog midt i påsken) - alligevel modtager jeg pakken før tid - det er jo bare endnu bedre :) og der kom besked om, at nu var pakken afleveret.

Alt for langsom levering!

Jeg acceptere fuldt ud helligdagene og at I holder fri som de fleste andre danskere! Men idag er en ganske almindelig lørdag, hvor jeg forventede min pakke ville blive leveret. Måske ikke til min hjemme adresse, men så i det mindste til døgboks/postbutik. Så jeg selv kan hente den. Det skete dog ikke, desværre! Og jeg bliver sur og irriteret når, jeg kan se at min pakke er ankommet til Korsør lidt i 07:00 og den er klar til omdeling. Men hvorfor sker der så ikke noget!?

Hej Malene

Jeg kan godt se, at vi har brugt en dag ekstra på din pakke.

Jeg kan oplyse dig om, at det er fordi vi havde fejl på Pakkeboksene i lørdags og det beklager jeg meget.

Din pakke er klar til afhentning i Pakkeboksen nu.

Jeg beklager, den oplevelse du har haft.

Som alltid, Presis!

Etter 10 år i Danmark, er det på tide å gi en bedømmelse av Post Danmark, (Som tilflyttet Normann)..
Pakker & brev avleveres alltid av hyggelige og korrekte representanter for Post Danmark.
Er jeg ikke hjemme, ligger pakken(e), på avtalt sted.
Mer er ikke å ønske, eller å fortelle

Tusen takk Post Danmark!

Langsomme og uduelige.

Jeg har flere gange oplevet at pakker jeg har bestilt, ikke bliver leveret til døren (kun for pakker med omdeling selfølgelig). Jeg kan følge pakken på track'n'trace og har i alle tilfældene været hjemme hele dagen for at modtage pakken. Næsten hver gang er pakken ikke blevet leveret og dagen efter får jeg en seddel hvor der står at jeg kan hente pakken på posthuset den efterfølgende dag (2 dage efter jeg burde have modtaget den). Sjovt nok bliver almindelig post leveret uden problemer.

Jeg har konfronteret postkontoret med dette flere gange og hver gang får jeg svaret at det enten må have været en fejl, eller at jeg ikke har været hjemme. Da jeg har været hjemme alle gangene, må jeg jo konkludere at postdanmark laver fejl hele tiden, hvilket er en overraskende og uacceptabel stor fejlrate.

Jeg er derfor gået over til at fravælge omdeling, hvis jeg ikke kan undgå fragt via postdanmark. Så kan jeg i det mindste fjerne ét dårligt led i deres fragtproces... troede jeg.

Seneste dårlige oplevelse og grunden til at jeg skriver denne anmeldelse er at der blev sendt en pakke til mig uden omdeling tirsdag d. 15/4. Jeg kunne følge den på track & trace og jeg så at den ankom til aalborg pakkedistributionscenter kl 04:15 d. 16/4 om morgenen. Jeg går derfor og venter hele onsdagen på at få en seddel om hvor jeg kan afhente den, da jeg helst gerne ser at jeg får fat i den inden alle helligdagene sætter ind. Der sker intet.
Lørdag prøver jeg at se om der er sket nogen ændringer, men track & trace systemet virker ikke. Jeg tager derfor ned til det lokale postkontor for at forhøre mig, og jeg får besked på at den sidste scanning der er foretaget, var om onsdagen. Derudover får jeg også at vide at hvis jeg ikke har modtaget seddelen inden onsdag eller torsdag den næste uge (7-8 dage efter den er ankommet til aalborg), så skal jeg prøve at ringe ind til kundeservice, da den sikkert er blev glemt i et hjørne... Jeg går derfra lettere forvirret, skuffet og uforstående over for hvordan et firma der lever af at levere pakker, kan enten glemme eller behandle en pakke så langsomt. Man kan åbenbart tillade sig mange ting når man er statsejet.

Det eneste PostDanmark har leveret til min hoveddør, er dårlige oplevelser.

Hej Rasmus

Det er rigtig flovt, at vi har gemt din pakke så godt, at vi ikke kunne finde den selv.

En af mine kolleger i Jylland er dog en førsteklasses sporhund, og da hun blev sat på sagen, fandt hun den for et øjeblik siden i Aalborg Midtby Postbutik, hvor den nu er klar til at blive hentet.

Undskyld besværet, Rasmus!

Helle fra Kundeservice

Post Danmark er for lang tid om behandling samt Post ødelagt når det kommer frem

Jeg har Post på vej fra Canada og betalt rigtig meget for, at pakken var fremme på 3- 5 dage. Pakken er modtaget i Danmark mandag den 14. april. Det vil sige 3 dage før Påske... Pakken er nu under behandling ved Post Danmark den 15. april og har ikke modtaget pakken den 16, men den er stadig ved Post Danmark... Nu er det Påske og kan godt regne ud at pakken først bliver kigget på igen tirsdag.. Pakken indeholder vare som ikke tåler at lægge for mange dage.. Er så træt af Post Danmark.. Ligeledes bliver andet Post mishandlet i form af man kaster med pakker.. Så træls... Bruger kun Post Danmark når andet ikke er muligt og det var det desværre ikke denne gang :-(

Hej Maria

Når jeg søger på det pakkenummer du har vedhæftet anmeldelsen, kan jeg ikke slå pakken op.
Hvis du tjekker, om du har skrevet det rigtige og lige vender tilbage til mig på tpost@post.dk så undersøger jeg din anmeldelse og vender tilbage.

Ingen respons fra postdanmark

Jeg har sendt en retur pakke til you see med post danmark, fik kvittering osv. 1 ½ mdr efter får jeg brev fra You see at de ikke har modtaget min returpakkeog jeg skal erstatte dette. Og jeg har smidt kvitteringen ud, da der er gået så længe. Min fejl selvfølgelig.
Kontakter Postdanmarks kundeservice og en medarbejder hjælper mig, med at efterlyse pakken, han fortalte at der var en rigtig god mulighed for at finde ihvertfald track and trace nr, da han fortalte alle pakker blev filmet/taget billeder af, og daa min pakke var grøn med gaffa tape på ville den være nem at kende. Min glæde var stor, da jeg ikke lige har råd til at erstatte indholdet. Han fortalte jeg ville blive kontaktet indenfor en uge. Der er nu gået over 1 mdr. Kontakter kundeservice igen, som giver mig en mail adresse jeg kan skrive på, får svar at de vil besvare henvendelsen inden for 6-8 hverdage, intet sket. Har igen forsøgt at ringe, får bare det svar , at når jeg ikke har track and trace nr kan de ikke hjælpe mig. Ved ikke hvad jeg kan forvente, hvor længe går der osv.

Hej Maria

Det lyder som om du har været lidt på tur hos os.
Hvis du sender mig dit telefonnummer på tpost@post.dk så ringer jeg til dig og vi finder ud af om det er muligt at få denne dag løst.

med venlig hilsen

Elendig service

Modtager to advis, sms og mail, at pakke vi blive leveret d. 16.4.Men der kommer ikke nogen pakke.
Det ville være god service at informere om pakken vil blive leveret om formiddagen, eftermiddagen eller aften. Endnu bedre service at overholde den forpligtelse man har påtaget sig.

Hej Torben

Jeg kan godt se at vi ikke har omdelt din pakke som aftalt. Det beklager jeg.

Du har først modtaget din pakke den 19. april.

Det er korret, at de ville være det bedste, at vi overholdt de forpligtigelser som vi har og det bestræber vi os også på.
Vi har endnu ikke mulighed for, at fortælle dig, hvornår på dagen vi kommer med din pakke. Baggrunden er, at vi ved ikke hvor mange pakker der er til det enkelte pakkebud dagligt.

Birthe fra Kundeservice

Man skulle tro vi var i 80´ernes Østtyskland...

Utallige gange har jeg bestilt en pakke med omdeling hos PostDK og har siddet hjemme for at modtage pakken for blot senere på dagen at kunne konstatere at postbudet havdet lagt den sædvandlige "Du var ikke hjemme" besked i postkassen.

Belært af erfaring fik jeg den seneste pakke sendt uden omdeling - jeg tænkte at intet kunne gå galt, når blot jeg selv skulle hente pakken på posthuset. Får tilsendt et track & trace nummer fra leverandøren og checker i løbet af dagen hvor pakken er. Til min store forbavselse kan jeg se, at der endnu engang står "Forsøgt leveret" på track & trace. Så jeg ringer til kundeservice, som bekræfter at det er en fejl på track & trace, og at min pakke befinder sig på posthuset. Så jeg skynder mig derhen for blot at få at vide at "pakken er ihvertfald ikke her".

Totalt skuffet tager jeg hjem, åbner postkassen og finder en "Du var ikke hjemme" seddel i min postkasse - på trods af at vi har været hjemme hele dagen og at pakken var bestilt uden omdeling!

Hvor er det bare piv-ringe... Postdanmark er i den grad gennemsyret af totalt ringe processer - men skulle virkelig tro at de var låst fast i en tidslomme fra 80´erne før virksomheder fik øjnene op for Lean og Customer Value.

Aldrig mere PostDK...

Hej Glen

Jeg er ked af, at vi spildte din tid på den måde.

Vi skulle have kørt pakken til afhentning samme dag, da det er meget tydeligt, at der er tale om en pakke uden omdeling.

Pakkebudet begik desværre en fejl, som både betød besvær for dig og forsinkelse af din pakke, og jeg sender din anmeldelse videre, så din lokale distribution kan læse, hvad konsekvensen kan være, hvis pakkerne bliver sorteret forkert.

Helle fra Kundeservice

Great communication, fast delivery, not happy about where it was left.

Service was great, communication about the packages status was beyong good, delivery was fast, but then again, I paid half more than for other delivery company! Which makes me question, why in the end the package was left, sticking out from the mailbox, where every passbyer can take it. And I have speciffically ordered PostDanmark to leave my packages in the Vaerksted! I even have a according sign on the postbox. Not a safe feeling, guys! Hopefully next time.
Thanks,
Ginta

Hi Ginta

Thank you for the review.
I'll make sure to tell the mailman that he left the parcel the wrong place, so he can get it rigth next time.

Kind Regards,

Post Danmark A/S

Om os

Vi gør det nemt, at sende og modtage forsendelser.

Vi har over 1000 udleveringssteder i Danmark, og vores postruter bringer os forbi samtlige adresser i landet.

Vil du være sikker på, at modtage din forsendelse selvom du ikke er hjemme, når vi kommer forbi, så tilmeld dig Modtagerflex eller Pakkeboksen.

test

Modtagerflex er for dig, der bor i villa eller rækkehus. Er du ikke hjemme, når vi kommer forbi, så stiller vi din forsendelse på et aftalt sted på din adresse.

Pakkeboksen giver dig mulighed for at købe pakkelabels og hente og sende forsendelser alle ugens dage. Vi er i fuld gang med at sætte nye Pakkeboksen op i 300 dagligvarebutikker og på udvalgte steder over hele landet.

Med Track & Trace kan du følge din pakke tæt, fra den bliver sendt af sted, til den bliver afleveret hos dig. Er du på farten, kan du spore din pakke via vores gratis app, som du kan hente til din smartphone. Du kan også bruge vores app, når du vil oprette dig som bruger af Pakkeboksen eller finde nærmeste posthus eller postbutik og meget andet.

Mulighederne er mange og fleksible. Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med os.

Læs mere, tilmeld dig Modtagerflex og Pakkeboksen og hent vores app på www.postdanmark.dk.

Velkommen til Post Danmark.

Besøk Postdanmark

Kontakt

Skriv til: tpost@post.dk
Vi finns her: Tietgensgade 37
1566 København V

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.