Onecall omtaler

7.1
fra 0 - 10
Vurder firma
21 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Bra!

Veldig fornøyd med One Call. Har Familiepakka som er billig, enkel og oversiktlig. God kundeservice og veldig flott med chat-mulighet selv om det kan være noe ventetid på den. Opplever at de ordner opp der og da. Har ikke hatt problemer med dekning. Det er enkelt å administrere abonnementet fra Min Side. Er veldig fornøyd!
trustpilot stars

Bra kundeservice og rimelige priser

Har vært kunde hos Onecall i snart fire år og er svært fornøyd som kunde. Gode priser og vilkår, raskt svar hos kundeservice og hyggelig betjening. Oversiktlig "min side" på internett med mulighet til å endre abonnement etter behov fra måned til måned. Jeg ser ingen grunn til å skifte mobiloperatør så lenge Onecall fortsetter den gode virksomheten sin!

Eländig kundservice!

Jag är svensk och av naturliga skäl bokförd i Sverige. Trots att jag varit kund hos Tele2 Norge i 5 år, har haft en god registrerad inkomst i Norge lika länge, har adresse och bank här, så vägrar Onecall att godkänna mig som kund! Det är det enda förtaget på 5 år som nekat mig att köpa en tjänst! Tydligen ger deras kreditcheck ett negativt besked pga att jag är skriven i Sverige, Men en enkel check så kan de, precis som Tele 2 och andra sällskap, se att jag har inga betalningsanmärkningar, en god inkomst sedan 5 år tillbaka, starka band i form av boende och arbete här etc. Men IKKE! De lyfter inte ett finger för att hjälpa mig att få ett abonnemang! Man skulle ju kunna tro att deras reklam "ringa/smsa/mmsa gratis till hela norden" skulle vara som klipp och skuret för oss arbetsinvandrare, men det var tydligen inte oss de hade i tanke. Jävligt dålig service och förtroende för kunder!!!

Aldri mer Onecall

Etter å ha prøvd å bli abonnent hos OneCall (OC): Aldri mer!

Først svært lang ventetid for å komme gjennom på telefon for å få informasjon om ulike abonnementer, da burde jeg sett faresignalene og holdt meg unna.

Registrerte bestilling, men ingen kort dukket opp i postkassen. Iht OC sine nettsider skal en informere dem dersom det bestilte Sim-kortet ikke dukker opp i postkassen, slik at en kan få stanset aktiveringen/porteringen av abonnementet. Pga. lange telefonkøer ble dette gjort via mail et par dager før aktiveringstidspunktet. Svar på mail kommer først to dager senere (ja, vi kunne ha sendt brev i stedet på denne tiden, både frem og tilbake), men da har de ikke stoppet aktiveringen slik de skulle, men ønsker å sende et nytt Sim-kort. Heller ikke dette kortet mottar jeg og blir sittende uten mulighet til å benytte min egen telefon. I tillegg må jeg bruke utallige minutter og unødvendige kroner (130,-) på kundeservice for å finne ut hva som skjer. Jeg ønsker et problemfritt forhold til min leverandør og ønsker derfor å komme meg vekk fra OC, men får beskjed om at de har portert (selv om de ikke skulle gjøre det), og at jeg dermed ikke kan benytte meg av telefonen min på en stund når jeg melder overgang til en annen leverandør. I to uker blir jeg uten telefonforbindelse, noe som er helt uakseptabelt. Det var en stor lettelse å ringe til en annen leverandør som svarte på telefon etter minimal ventetid. Sjokkerende dårlig kundeservice hos OneCall, spesielt når de påstår at de er like bra som de andre. Her svikter OC på flere områder, selv om de har alle muligheter til å rette opp i feilene. Jeg kan aldri få tilbake all tiden som ble brukt til venting om kommunikasjon med ansatte i OC, men jeg hadde i det minste forventet at de dekket mine ekstra kostnader jeg hadde hatt i forbindelse med resultatløse telefonsamtaler til kundeservice, men neida...

Super

Den desidert beste mobiloperatøren ingen over ingen ved siden!!
trustpilot stars

Det absolutt beste valget.

Det absolutt beste valget. Prisene er fantastiske, og man har full oversikt over eget forbruk via nettstedet til OneCall. Stor bonus at all info enten kan hentes på nettstedet, eller blir sendt over mail. Og kundeservicen er fantastisk, både over tlfsamtale og chat tilgjengelig på nettstedet. Enkelt å finne frem de opplysningene man ønsker, og svært gunstige priser. Telefonregningen har blitt betraktelig lavere etter bytte til OneCall fra Telenor.

Best i alle ledd

Ingen tvil. Dem er faktisk best på servic, er billigst, og det fungerer faktisk. Artig med regninger på under 100. Rask repons på det meste etter min erfaring. Bestiller jeg nytt sim, så kommer det 3 dager senere og er aktivt med en gang. Jeg skryter av dem til alle.

Ønsker bedre dekning

OneCall fungerer kjempebra i Norge, men dårlig i mange andre land. Var helt uten dekning f.eks i Estland. Da hjelper det ikke at det er billig!

Billig og bra!

Jeg har billigst mobilregning av alle jeg kjenner...

Kjempebra

Norges beste mobilselskap?
Har vært kunde i flere år og er kjempefornøyd. Har to nummer der nå.
Keep up the good work :-)

Blandt de beste!

Bra priser og bra service på mail-forespørsler!

BILLIG!!

Har hatt en del forskjellige mobilselskap som leverandør til mitt mobilnummer, men ingen,INGEN, har gjordt det så enkelt og billig som OneCall. Oversiktlig faktura i eposten,billigere enn de andre og aldri noe tull.

Drit elendig service

Eg hadde onecall før og kjeme ALDRI til å velge dei igjen. Fekk rekninger på data bruk på ein tlf som ikkje kunne bruke det, og ikkje fekk eg rekninger, berre oversendt inkasso for etter 5 forsøk på å forandre adressen min hos dem fekk eg fremdeles alt til min gamle adresse...ubrukelig service

Bra men ikke best.

Rimelig og god dekning.
Sliter litt med data (H+ og 3G -nett) tilkobling, på min Samsung Galaxy S2.

Helt topp....!

Er meget fornøyd med OneCall.... Tenk å kunne ringe gratis i 2 timer og sende mange gratis sms..., hvem kan tilby det samme?
trustpilot stars

Vil du spare penger,er Onecall alt du trenger!

Etter å ha byttet mobilpartnere stadig vekk over flere år,fant jeg den perfekte partneren som jeg ville dele livet mitt med.
Onecall gjør at du ikke trenger å lete etter billige mobiloperatører lenger.
Onecall er billig,og har dessuten flere forskjellige abonnement til alle typer behov,enten du ringer lite eller mye!
Trenger du også mobiltelefon til ditt abonnement,ja så har de det også. Den kan du kjøpe,eller del-betale over regningen på forbruket ditt. Onecall legger opp til at du skal spare penger.
Enkelt og greit.
Anbefales!
trustpilot stars

Lite i møtekommende, men bra priser

Lite i møtekommende, men bra priser. De skulle hatt flere muligheter når det gjelder påfyll av kort. Ikke alle har vanlig VISA. Jeg har VISA ELECTRON :((((((

Billig og bra.

Eg ringer lite, så onecall er det beste for meg. Bur i eit litt grisgrent strøk så har bruk for Telenor-dekning. Forrige rekning var på 34 kr. :)
trustpilot stars

Trøbbel med levering av sim kort ved tegning av abbonement.

Bestilte abbonement fra one call for å kutte i mobilkostnadene. Gikk fra 1200 til 250 kr i mnd så er fornøyd med prisene. Ingen lurekostnader som påløper i tilegg.

Men da jeg bestilte abbonement haket jeg av for microsim til iphone 4 men mottok et vanlig simkort. Innen overføringen av abbonementet fra mitt gamle nummer hadde jeg ikke mottat microsim og nå var det vanlige simkortet jeg først mottok deaktivert. Ble derfor uten telefon en periode...

Is Onecall your company?

Kategori

Onecall ligger som 6 av 13 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.