One.com omtaler

8.4
fra 0 - 10
Vurder firma
58 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Omtale av bekreftet kunde

Rask og presis tilbakemelding.

Jeg fikk en rask, hyggelig og konkret forklaring på problemet og hva jeg måtte gjøre videre. En bra service.

Bare god service-

Har vært innom noen ganger, og bare god service. Anbefales til alle.

Bra pris, elendig service

Jeg har tidligere hatt One.com, men da jeg ønsket å avslutte min konto hos dem, kom de med svært svevende svar om hvordan dette skulle gjøres. One.com er dårlige til å informere om hvordan man skal oppsi kontoen, i tillegg synes jeg ikke tjenesten er spesielt bra. Jeg kommer aldri til å bruke One.com igjen, og advarer alltid andre mot å bruke dem.

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er da rigtig kede af at høre du ikke synes svaret omkring opsigelse var godt nok.
Desværre var dine ejerinformationer forældede, og det gjorde opsigelses proceduren en smule mere kompliceret.

Du kan også finde information om opsigelses proceduren på vores hjemmeside:

One.com-one and only!!

Jeg har fått kjempe god hjelp fra one.com support. Anbefaler one.com på det sterkeste!!
Omtale av bekreftet kunde

Stabil ytelse og topp service til en fantastisk pris!

One.com er en ener, ingen over og ingen ved siden.
Omtale av bekreftet kunde

Verdens beste service får du hos One.com

Veldig raske svar og løsninger hver gang jeg har hatt et problem.
One.com kan anbefales på det sterkeste.Alle mine venner vil etter hvert gå over til One.com

Enkelt og greit

Helt uproblematisk, og på alle måter lett forståelig. Både hva kjøp, bruk, og support angår.

Ustabil.

Jeg synes webeditor virker ustabil og trøbbler med publisering.Får mye feil og bilder slettes. Jeg synes også det burde gå og klikke på et bilde og få poppet opp dette i eget vindu uten at det må brukes i galleri. Eller synes jeg supporten er bra.

Hej Ole.

Mange tak for din feedback.

Vi vil rigtig gerne undersøge de problemer du oplever med Web Editor. Du må derfor meget gerne kontakte mig på service@one.com.

På forhånd tak.

trustpilot stars

Nokså bra tjenester, uslåelig pris, men elendig service.

OBS! Det er vanskelig å legge igjen review om man har vært kunde lenge. Dette skjema ber om ordrenummer - ikke kundenummer eller domene - for å verifisere One.coms kunder. Dette betyr at det kan være overtall av nye og "uerfarne" kunder som har skrevet review her. Just a heads up.

One.com har mange gode løsninger, mange flere tjenester enn andre webhoster jeg har benyttet. De har derimot lenge valgt DÅRLIG STØTTE FOR MAC, noe som kanskje er på bedringens vei etter mange år med venting. Et annet problem er DÅRLIG KUNDESERVICE. De fleste svarer kjapt - ofte for kjapt. Ikke alle leser spørsmålene skikkelig, og man må gjenta seg selv mange ganger. Til slutt viser det seg at de opererer med "ONE.COM VET BEST", det vil si at de ikke engang ønsker å lytte på kundene. Jeg ba pent om å få fakturaen 12 måneder etter forrige, siden de leverer 1 år om gangen, men fire ulike personer, inkludert [Navn] insisterer på at One.com sine betingelser sier at fakturaen sendes 60 dager før, med kun en kort betalingsfrist.

MELODY er eneste supporten som faktisk gjorde akkurat det jeg ba om! Skryt til henne!
elinbs synes vurderingen var nyttig

Hej Morten.

Tak for din anmeldelse.

Vi er da rigtig kede af at høre du har haft en dårlig oplevelse med One.com.

Verificeringsmetoden her på Trustpilot er ikke valgt af One.com, men af Trustpilot. Denne metode er dog valgt da ordre nr. er det eneste unikke ved en ordre hos One.com. Et domæne er ikke unikt, og kan over en årrække bruges af flere forskellige personer. Der findes ikke kundenumre hos One.com, kun ordrenumre.

Alle vores services har det seneste år understøttet Mac, eller fået et nyere alternativ der understøtter Mac. Alle services hos One.com kan derved bruges sammen med Mac.

Det er vigtigt at vi modtager pengene i god tid før fornyelse. Det er for at sikre at vi har pengene, når domæne samt webhotel skal fornyes. Selvom vi opkræver betaling tidligere end fornyelsesdatoen, så prøver vi ikke at snyde dig.
I dit tilfælde havde du allerede betalt for perioden 21.03.13 - 20.03.14. Vi opkrævede betaling for perioden 21.03.14 - 20.03.15.

Hvis du har spørgsmål til dette, må du meget gerne kontakte mig på service@one.com.

Omtale av bekreftet kunde

Kort og konsis informasjon, samt direkte løsning og referanser til gode support materiale

Kort og konsis informasjon, samt direkte løsning, og referanser til gode support materiale. Chattet midt på natten med en som har full oversikt over normale problemer og utfordringer. Raskt svar på e-post også.

Superbra webhotell

One.com har svært god service og support, i tillegg til bra produkter og priser. Det lengste jeg har ventet på online-support, er ca 20 min., men vanligvis får jeg svar i løpet av et par minutter. Det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har prøvd to andre webhoteller, begge en god del dyrere enn One.com. Ingen av de kommer opp mot One.com hverken når det gjelder support eller andre ting. Stjernene er vel fortjent.

Rask og løsningsorientert

Fikk problemer med å publisere mine forandringer på hjemmesiden. Rask chat, satte spotlight på problemet. Riktig instans ble satt på saken. Problem løst.

Rask og tydelig

Jeg fikk meget rask tilbakemelding på min henvendelse. Svaret var tydelig, med lenke til ytterligere dokumentasjon om jeg ønsket det.

Alt fungerer maksimalt.

Jeg har ikke hatt en eneste negativ opplevelse i alle de årene jeg har vært kunde hos One.com og administrert fire domener.
Utrolig at man kan få så mye til en så lav pris. Ingen over og ingen ved siden.

Good

Good good good
Omtale av bekreftet kunde

Raske, solide og ikke minst stabile.

Jeg har benyttet one.com som hovedleverandør på mine mange web hotell i svært mange år nå, de er effektive ved henvendelser, de vet hva de driver med, de priser seg riktig, gir mange muligheter, gir de riktige mulighetene samt at de er stabile langt utover hva man kan forvente.

Anbefales på det sterkeste.
Omtale av bekreftet kunde

Ønsket et ærlig svar - og fikk det!

Jeg hadde problemer med valg av webdesign program, ba derfor om et ærlig svar på vurdering av navngitte programmer, som var OK i bruk på One.com's server.
Svaret jeg fikk, oppleves ærlig og veiledende!
Takknemlig for rask og flott service! Jeg opplever at kundeservice er direkte og gir individuell behandling av henvendelser.
Omtale av bekreftet kunde

Helt genial og enkel måte å lage hjemmeside

Jeg hadde null erfaringer med å lage hjemmeside. One.com gjorde likevel muligt for meg å få en god og oversiktlig side. Takk. Anbefaler

Rask tilbakemelding

Ordna opp i problemet selv, men uansett fikk jeg rask tilbakemelding.

Bra service!

Har 5 nettsider her, rask og god. fint kundeservice!

VI ER HER FOR Å LYTTE

Vi setter stor pris på ditt engasjement! Alle rangeringer og tilbakemeldinger vil bli brukt til å forbedre våre tjenester.

Om One.com

One.com er en innovativ leverandør av webhosting-tjenester. One.com ble etablert i 2002 i Danmark og er idag en av de ledende på markedet i Europa innen domenenavn og salg av webhostingtjenester.

Produkt

En webhotell-pakke hos One.com inkluderer ditt eget domene, et webhotell (fra 15 GB til 2 TB) og mail-tjenester. Du får også tilgang til en rekke andre tjenester: Bix, web editor, fotogalleri, blogg, FTP, PHP, MySQL og mer.

Support

Våre kundesupprt er tilgjengelig 24 i døgnet, 365 dager i i året via Live Chat og mail.

For Live Chat support klikk på:
one.com/chat

Finn oss på Facebook:
facebook.com/onecom

Følg oss på Twitter:
twitter.com/onecom

Eller skriv en mail til oss:
service@one.com

One.com ligger som 1 av 2 i kategorien Domener

One.com ligger som 1 av 2 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.