Navnesmokken omtaler

9.2
fra 0 - 10
Vurder firma
42 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Utrolig

Jeg bestilte smokker etter frokost, og allerede før lunsj (nøyaktig 2,5 timer etter) fikk jeg melding om at varene var sendt. Bedre enn det kan det ikke bli!
Har bestilt en gang før også og da kom varene i postkassa raskere enn jeg trodde var mulig, og det til tross for at de ble sendt fra Danmark.
Ja, jeg er super fornøyd! Helt utrolig!

Hei Ann-Kristin.

Greit, at du er super fornøyd.

Helt utrolig !

Rask levering,kjempe fornøyd med informasjon ang når de er på tur og sendt ! :)
Smokkene i seg selv er helt fantastisk !
fine er dem,lett og holde rene.

Hei Cecilie.

Takk for tilbakemeldingen din.

Vi er nøyd, at du er fornøyd med Navnesmokkene i seg selv og informasjon ang. køpet.

Trist

Meget skuffet over at eg måtte betale over 50 % ekstra når vara kom fram, ingen sa at det kom til å bli SÅ dyrt.
Eg ser at eg er den einaste som ikkje er fornæyd, men trudde det skulle være lønsomt å bestilla fleire smokkar samtidig...

Når de ordnar så fint opp vill eg sletta komentar, eller oppgradere stjernene på den, men det bør komma fram av advarselen at forsendelsen kan bli over dobbelt så dyr...

Saken endte godt, takk for det !!

Hei Jan Henrik.

Jeg er lei, at du fått denne ekstra regningen.

På nettsiden prøver vi å klargjøre, at Navnesmokkene sendes fra Danmark. Denne teksten vises i et gult bilde, når varernes verdi er over NOK 200:

"Det er ikke moms på smokkene, når du kjøper dem på www.navnesmokken.no, men hvis du kjøper for mer enn de 200 kr., kan det være moms og avgifter på varen, når den ankommer til Norge"

Vi prøver ikke å skjule, at Navnesmokkene afsendes fra Danmark, vi skriver også informasjon i kjøpsbetingelserne under FAQ'en.

Vi vil gjerne gjøre meldingen på nettsiden bedre, så takk for at du skrev til oss.

Dere har også sendt mail til oss om dette. Vi har sendt svarmail i dag til dere.

Dette gikk fort!

Jeg har bestilt hos dere tidligere. Alltid fornøyd!

Hei Katrine.

Vi er glade for, at du alltid er fornøyd å også har bestilt tidligere.

Takk for de fem stjerner.

Supert!

Dette er rett og slett en super nettbutikk. Har handlet maaaange smokker de siste 2 årene og det har aldri vært noe tull. Enkelt å bestille og ikke minst billig! Veldig greit å ha smokken ferdig navnet til barnehagen...og at navnet ikke på noen måte slites vekk. Men det er EN ting jeg savner. Litt større smokker. Slik at ikke småen klarer å dytte nesten hele smokken i munnen og bite den i stykker. Synes det er skummelt...

Hei Kristine.

Greit, at du liker å bestille hos oss. Vi har også Navnesmokker for barn opp til 3 år. Håper, du kan bruke en av disse.

Perfekt enkelt!

Enkelt å bruke siden, stort utvalg og rask leveringstid har gjort at jeg heller bruker navnesmokk.no enn nærbutikken!

Hei Gjertrud Elise.

Takk for tilbakemeldingen din.

Vi er nøyd, at du heller bruker Navnesmokken.no enn nærbutikken.

trustpilot stars

Smokk, sutt, tutt - navnesmokken.no er kinaputt!

Smuk og smekker smokkeside!

Full score - rett i mål - smokken rett i munnen; vi har handlet her i flere år! :-)

Hei Titti79.

Vi er glade for, at du har handlet hos oss i flere år.

Takk for de fem stjerner.

Perfekt service

Dette er stedet for deg som vil ha smokker med god kvalitet og rask levering. Servicen er også veldig god hvis det skulle være nødvendig med hjelp. Ellers er alt veldig enkelt på navnesmokken.no

Hei Mats.

Greit, att du liker perfekt service, god kvalitet, rask levering og at det er enkelt på Navnesmokken.no.

leverer alltid

Alltid til å stole på, rask service og rasktlevert.

Hei Linda.

Takk for tilbakemeldingen din.

Vi er nøyd, at du hadde en grei handel.

Den beste!!

Sønnen min elsker suttene fra navnesmokken og favoritten er Esska. Vi har handlet her i snart 3 år nå.
Kvaliteten er god og det er veldig greit at man kan skrive egne navn/kallenavn på sutten.
Vi har prøvd andre merker, men dette er det eneste som teller. Sendes kjapt i posten, har alltid fått det jeg har bestilt. Super fornøyde :-)

Hei Lene.

Tusen takk for din kommentar. Kjempegreit, att du er nøyd med produkterne våre. Fantastisk, at Navnesmokken er det eneste som teller.

super :-)

Smokkene er tatt veldig godt imot her i huset å så godt med navn på de som tåler det meste å er slitesterke :-)

Kjempeførnøyd

Bestillingen min kom en dag før jeg forventet, ingen problemer så jeg hadde ingen behov for kontakt med kundeservice. Alt i alt, kjempefornøyd, og kommer garantert til å bestille igjen.

Super service!

Allerede dagen etter at jeg la inn bestilling (og det skjedde svært sent på kveld), så var varene sendt!
Har bestilt herfra tidligere også, og er alltid fornøyd :)

kjæmpe bra

utruli gøy å handle tutter med navn og egene sertrekk.
go service og rask levering. heil topp absolutt å annbefale.

Alltid rask !

Bestillingene går raskt, oversiktlig side og enkel og grei betaling. Prisene er også veldig overkommelige, Dette blir tredje gangen jeg bestiller fra navnesmokken !

SUPERT!

Til tross for julekaos, så kom smokkene etter bare noen dager. Det er enkelt å bestille, hvert steg er godt forklart. Har anbefalt siden til de fleste av venninnene mine som har barn.

Super gode tutter

Super fornøyd med både produkt og service

Superfornøyd!

Super kvalitet, service og pris! Supert i barnehagen:)

Meget fornøyd!

Har flere ganger kjøpt smokker og utstyr herfra og har hver gang fått utmerket service, meget rask levering (!) og flotte varer!
Kan helhjertet anbefale Navnesmokken!

5 stjerners nettside

Super kvalitet, service og pris, og så enkelt og sitte hjemme og kjøpe! Anbefales! Supert for tulla som går i barnehagen.

navnesmokken.no Support

Rask levering

Leveringstid: 3-6 dager

Gratis levering

Ved bestillinger fra kr. 500 og oppover

Stilig Navnesmokk

Personlig smokk med permanent tekst inngravert.

Smokker fra verdens ledende produsenter

BPA-, PVC- og phthalat-frie smokker fra NUK, NIP, ESSKA, AVENT, NÛBY, BabyNova etc

Om Navnesmokken™

På Navnesmokken.no inngraverer vi din personlig valgte tekst på et bredt spekter av smokker, som vi kjøper fra verdens ledende produsenter, som NUK, Avent, Baby Nova, Nûby. Våre smokker har høy kvalitet, holder den Europeiske standard EN 1400 og er uten PVC og Phthalate. Enten det er hjemme, hos dagmamma eller sammen med andre barn i barnehagen, vil Navnesmokken™ sette en stopper for at smokker forsvinner, forbyttes og fører til unødvendig spredning av bakterier. De personlige Navnesmokker vil bli levert direkte hjem til deg innen 3-6 dager etter at vi har mottatt din bestilling. På vår online butikk kan du se hvordan ditt barns navn vil se ut på en smokk før du bestiller den. For ytteligere informasjon kontaktes vi på +45 87 22 76 76 eller kontakt@navnesmokken.no.

Besøk Navnesmokken

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.