Mamoz.no omtaler

9.0
fra 0 - 10
Vurder firma
291 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Bra!

Ble ringt opp av en kundebehandler for å rette opp i en feil fra min side. :)
Omtale av bekreftet kunde

Helt feil å legge ned butikken i Trondheim. Netthandel blir ikke det samme.

Liker å treffe/møte reelle personer når jeg handler. Netthandel er greit, men blir aldri det samme. Spesielt for dataprodukter er det viktig å kunne snakke med en ekspeditør, både når handelen inngås (få råd), men også ved behov for oppfølging.
Omtale av bekreftet kunde

Veldig god på kundeservice, er og har vært fast kunde i mange år.

Hadde bestilt en liten pcboks som kunne kobles til tv'n, litt mindre enn et A4 ark skulle den være. Ble anbefalt denne da jeg fortalte at jeg var møkk lei maskiner og ledninger som lå i en krøll godt synlig midt i stua. Ble fortalt at den ikke var god nok til brukere med høye krav til data, men i vårt tilfelle så går det helt greit i forhold til bruken. Det tok 1 og 1/2 måned før den endelig kom og jeg fikk sms om dette. Jeg dro ned til butikken og betalte for pc'n og spurte i forbifarten om det var works med i pakken og div. om jeg måtte huske på å kjøpe med ledninger osv. Selger gikk inn på mamoz egen pc for å kunne svare meg på det og ble veldig overrasket over at denne manglet operativsystem !!! Da hadde jeg akkurat betalt flere tusen for noe ubrukelig....men her opptrådte selger og hans leder profesjonelt, de fant fram en helt maken maskin med operativsystem.. Men denne kostet nesten 1000,- mer enn den jeg nettopp hadde betalt for, og da ble det for dyrt for meg. De ga meg like gjerne så mye i avslag at jeg kun måtte legge til kr. 200,- for å få den med operativsystem. Jeg takket ja sporenstreks, betalte og dro hjem til mannen min med gaven hans. Vi er superfornøyd med hele opplegget, bitte liten sak som ikke synes bak på tv'n, vi fikk skjult og fjernet noen ledninger helt. Pc'n fungerer akkurat som lovet og vi lurer på hvorfor vi ikke har kjøpt en slik en tidligere. Topp service og et topp produkt for vårt bruk på stua. Topp anbefaling fra vår side.
Omtale av bekreftet kunde

Dere er raske og hyggelige

De er raske, hyggelige og snart den eneste fysiske databutikken igjen i byen
Omtale av bekreftet kunde

Jeg er fornøyd med servicen og resultatet.

Fikk satt inn mer minne i en bærbar PC slik at den ble raskere.

Bra!

Fin tilgjengelighet og god betjening. Virker veldig kunnskapsrik.
Omtale av bekreftet kunde

Dette er en profesjonell butikk.

Anbefaler å handle her. God kundebehandling og god hjelp å få. Også god pris på produktene.
Omtale av bekreftet kunde

dårlig info før innlevering av virus fjerning

Kommer aldri til å bruke mamoz igjen eller anbefale andre.
Brukte 3 dager på fjerning når jeg fikk estimert ca 1 dag
håpløst, men tror ingenting blir annerledes uten at dere forandrer kulturen og det er ikke bare meg som har opplevd dette??
Webhandel AS avd. Mamoz.no

Svar fra Webhandel AS avd. Mamoz.no

Hei Lars!

Som du fikk forklart ved innlevering, klarer vi vanligvis slike jobber på 1 virkedag, men dette er ikke noe vi kan garantere ettersom hver sak er forskjellig fra den forrige. I dette tilfellet var virusinfeksjonen av en svært aggressiv type, og krevde full reinstallasjon. Du fikk derfor informasjon om dette, samt et kraftig avslag på både backup og reinstallasjon.

Alt arbeidet som gikk med til denne saken, tok lengre tid enn vi hadde håpet, derfor gikk det 3 virkedager før alt var ferdig. Det er det samme som når du leverer en bil til reparasjon, får estimert en dato, men på grunn av en uforutsett feil må det utføres ekstra arbeid og saken tar noen dager ekstra.

Trist at du ikke ser saken på samme måte, men her gjorde vi en god jobb på kort tid (saken tatt i betraktning) og du har ingenting å klage på etter å ha fått jobben til omtrent halv pris i tillegg.

Mvh,
Wiggo (Butikksjef)
Omtale av bekreftet kunde

Staff were very professional and knowledgeable - recommended!

Staff offered very good advice and very detailed information about the technologies and products I purchased. I was very surprised as I never get such service at other Vendors such as Lefdal & Eljøp.
The prices and selection were also very good.

Veldig bra service.

Fikk veldig bra behandling ved henvendelse om hjelp for å redde data på en gammel harddisk

Flott Data Butikk.

Hyggelige Betening Og Koselige Repratører:-)
Omtale av bekreftet kunde

Kunnskapsrike og hyggelige ansatte!

Helt greit utvalg og de som jobber der virker å ha peiling på det de driver med. Dessverre ikke åpent kjøp på åpnet forpakning og brukte varer slik som mange andre har - dette hindrer fem stjerner.

God service som alltid

Jeg velger stadig oftere Mamoz for datautstyr, stort eller smått. Jeg trenger ikke å trekke kølapp i butikken, jeg får hjelp umiddelbart, og det er ikke noe press på hva jeg skal velge av alternativer, eller om jeg skal kjøpe i det hele tatt. God gammeldags service av en hyggelig og avslappende betjening!

Nettsiden kan bli bittelitt mer oversiktlig, med noen flere filtreringsmuligheter enn det er i dag.

Ekstern harddisk

Vet å finne fram i butikken. Gir grei info. Ikke tom kunnskap om produktet, men greit.

Fantastisk service !

God kundeservice i butikken. Hurtig oppfølging i serviceskranken, reparasjoner tar kort tid. (1-2 dager) Betjeningen tar seg alltid tid til å gjennomgå både bestillinger og eventuelle reparasjoner. Ved stor pågang i butikk, setter Mamoz inn flere ansatte i disk umiddelbart !
Jeg har kjøpt flere PC`er og annet utstyr hos Mamoz og er veldig fornøyd med både hjelp og oppfølging etter kjøp. Greie priser og god kvalitet på utstyr.
Omtale av bekreftet kunde

Perfekt timing av betjeningen, gode svar og raskt ekspedert

Det kunne ikke vært bedre timing, fikk akkurat litt tid til å orientere meg i hylla før betjeningen kom og gav meg sikkerhet for at det valget jeg hadde gjort var riktig. Så betalte jeg og gikk. Hyggelig fyr.

Litt avslag,litt mangelfull info

Kjøpte et tastatur og en skjerm. Skjermen hadde DVI-utgang, men ikke DVI-kabel. Heldigvis hadde jeg en overgang liggende.

Faglig god

Får hjelp om det du spør om, hyggelig og kunnskaps rik betjening

kjempe service

kansje ha litt flere vare typer i butikk

Mamoz.no

Om virksomheten

Firmapresentasjon Mamoz.no ble startet høsten 2000 og har pr. 01 mars 2012 23 faste ansatte fordelt på 15 årsverk. Vårt hovedfokus er per i dag våre butikk i Trondheim, men vi har også et relativt stort salg via vår nettbutikk Mamoz.no. Vi har siden oppstarten hatt en enorm kundevekst. I 2007 passerte vi kunde nummer 100.000 og vi er blitt en av midt-norges største dataforhandlere. Vi forventer i 2012 å oppnå en samlet omsetning på ca 18MNOK.

Besøk Mamoz.no

Mamoz.no ligger som 2 av 2 i kategorien Elektronikkvarer

Mamoz.no ligger som 1 av 3 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.