KaffeKapslen.dk omtaler

9.4
fra 0 - 10
Vurder firma
1929 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

alle pengene værd

Fantastisk hurtig og proffesionel :)

FANTASTISK! FOR REAL!

Jeg bestilte Tassimo T55 til min far i 60 års fødselsdagsgave. Det var rigtig hurtigt jeg modtog pakken - allerde efter 2 dage. Den virker rigtig fint , og min far er vældig tilfreds med smagen af kaffekapslerne, og maskinen som sådan.

fantastisk

hurtig levring og meget at vælge imellem.

Yderst tilfreds

Er specielt imponeret over så hurtigt jeg modtog min bestilling :)
Omtale av bekreftet kunde

Enorm hurtig levering, godt pakket og god kundeservice.

Nemt at finde rundt på siden, enormt gode tilbud og super kundeservice når man har bestilt varen. Så den leveret dagen efter selv om man bestiller det sent på dagen !

super

hurtig levering
Omtale av bekreftet kunde

det er nemt og hurtig og en god service

der er hurtig levering og det nemt

God service

God service og meget hurtig levering. Jeg kommer igen en anden gang..

hurtig levering

Alt forløb som det skulle og så var der ovenikøbet lidt ekstra lækkerier med :-)

God service, men...

Vi købte en startpakke som angiveligt var div. kapsler som var kompatible med alle Nespresso maskiner. En god handel og hurtig levering. Det viste sig dog hurtigt at nogle af kapslerne af mærket Bon Café ikke fungerede i vores Nespresso U og maskinen gik i fejl hver gang. Jeg henvender mig til Kaffekapslen, som beder mig sende en video af fejlfunktionen. De får en video og jeg får erstatningskapsler efter eget valg, hvilket jo var en god service. Men det er med beklagelse at jeg ser, at Kaffekapslen stadig skriver at alle deres kopi-kapsler er kompatible med alle Nespresso maskiner, hvilket jo er ukorrekt.
kaffekapslen.dk

Svar fra kaffekapslen.dk

Hej Catrine

Tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du er tilfreds med handel og levering.
At vi ikke har påført informationen som du nævner på de pågældende kapsler, skyldes at dit tilfælde er et blandt ganske få, og derfor ikke kan betragtes som generelt. Skulle det vise sig at være tilfældet, vil vi naturligvis anmærke dette.

Vh. Jesper - KaffeKapslen.dk

Hurtigt og nemt

Bedste pris jeg kunne finde, leveret med GLS som aftalt. Ingen problemer kan helt sikkert anbefales.
Omtale av bekreftet kunde

Godt site, med lidt udfordringer i fht. tilbudspakker

Jeg ville købe det tilbud med 12 pakker x 3 og da jeg nåede til betaling, ville sitet ikke gennemføre.. Så blev jeg i tvivl om det nu også det billigste og åbnede en anden fane og lavede der en alm. bestilling.. Så kunne jeg se det var billigere med tilbuddet, vendte tilbage til første fane og betalingen var stadig gået i stå, jeg trykke refresh og tænkte det var mit net der var problemet, men da jeg havde betalt opdagede jeg st bedtillingen var den anden, almindelige og endte med st betale 50 kr. mere og ikke få den gratis hot waterdish, som ellers fulgte med... Det var ret irreterende... Der stod godt nok at det kunne tage op til 60 sek. at gennemføre betaling når det var tilbud, men der gik 5 min. før jeg tryllede refresh... Glad for selve sitet og priserne.. Men det skal ikke være så besværligt st gøre brug sf tilbuddene... 😕
kaffekapslen.dk

Svar fra kaffekapslen.dk

Hej Mette

Tak for din mail.

Det er vanskeligt, at sige præcist hvad der er gået galt her. Der kan være tale om en svigtende internet forbindelse eller en forsinkelse i betalingssystemet som vi benytter. Skulle en lignende situation opstå en anden gang bedes du ringe til vores kundeservice på 70 12 79 13, da vi her vil kunne hjælpe dig.

Hvis du sender en mail til info@kaffekapslen.dk næste gang at du handler hos os skal vi sørge for at der bliver vedlagt lidt til kaffen, som en lille form for kompensation.

Tak for ulejligheden.

Vh. Jesper - KaffeKapslen.dk
Omtale av bekreftet kunde

Hurtig levering og gode priser kan klart anbefales

PERKEFT

Bestilte søndag inden frokost og allerede mandag kunne jeg hente min pakke som var sendt via GLS. Det kalder jeg god service. Vil klart anbefale Kaffekapslen.dk til andre

Kanon!

Har lige købt en stor sending kapsler fik dem dagen efter med GLS.

De har gode priser og et godt udvalg

Ingen problemer

Alt kom som lovet

Super hurtig levering

Problem frit !
Omtale av bekreftet kunde

Kaffekapslen er den eneste virksomhed hvor man kan købe alt til moderne kaffemaskiner

Den eneste virksomhed hvor man købe alt til moderne kaffe maskiner

Fremragende

Helt igennem fantastisk service, og super hurtig levering.
Helt klart mit foretrukne sted at handle mine kapsler i fremtiden
Omtale av bekreftet kunde

Professionel, hurtige og nem hjemmeside

Meget hurtige og det er skønt når man nu gang på gang løber tør for kaffe.

www.KaffeKapslen.dk

Bestillinger

Ordrer vi modtager inden kl. 17:00 på hverdage afsendes samme dag, med forventet levering næste hverdag. Vi arbejder også om søndagen. Så bestiller du søndag inden kl. 19 har du din pakke allerede mandag.

Fragt

KaffeKapslen.dk tilbyder gratis fragt til nærmeste GLS pakkeshop på ordrer på minimum 399kr.

Ring, skriv eller chat med os

Vi ser det som vores mest fornemme opgave, at du er helt tilfreds med os! Skulle du have spørgsmål omkring dit køb, bør disse rettes til vores kundeservice tlf. 70 12 7 9 13.

KaffeKapslen

KaffeKapslen er en webshop baseret på ideen om at give dig en bekvem kaffeoplevelse og i særdeleshed, at bringe cafestemningen hjem.

KaffeKapslen har et bredt varieret sortiment, stor ekpertise samt et højt serviceniveau og vi ønsker at give vores kunder en rigtig god købsoplevelse.

Vi er 100 % dedikeret til at bringe dig kapselkaffe, og har bl.a. Nescafé Dolce Gusto, Nespresso®-kompatible kapsler, Tassimo, Senseo, Francis Francis/Illy samt Caffitaly.

Indehaver Morten Ravn har en baggrund indenfor kaffebranchen, som har givet ham bred viden omkring kaffe, et stort indblik i kaffevaner samt den stigende interesse i kvalitetskaffe og ikke mindst kapselmaskiner.

Vi lover derfor, at du er i yderst professionelle hænder hos KaffeKapslen.

Besøk KaffeKapslen.dk

Brug for hjælp?

Ring oss på: 70127913
Vi finns her: Skejby Nordlandsvej 303c.
8200 Aarhus N.

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.