Gadget4Apple.com omtaler

9.6
fra 0 - 10
Vurder firma
137 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

fantastisk billigt

når man nu står og mangler et eller andet til sine apple ting. så er gadget4apple en god og billig hjemme side.

jeg tror ikke jeg har set en hjemmeside i danmark som er billigere end gadget4apple. når det handler om apple tilbehør.

den kan varm anbefales.

Hej Mathias,

Tak for din fin anmeldelse. Vi står gerne med mere go' varer med go' pris. Go' efterår.

Super kundeservice !

Jeg får altid god service og denne gang blev jeg ringet op fordi min vare ikke var på lager og tilbudt en bedre til samme pris !!!! og leveringen er det hurtigste jeg nogensinde har oplevet. kun +++ herfra. Mvh Charlotte

Hej Charlotte,
Tak for din dejlig anmeldelse og jeg ser frem til at give dig en anden god indkøb oplevelse snart. Beklage mit sent svar her da jeg har overset din anmeldelse.
Go' efterår.

En meget positiv overraskelse

En hurtig levering til en god pris og en personlig henvendelse. Gør , at jeg gerne vil handle der igen.

Hej Mike,
Tak for din fin anmeldelse, og jeg er ked af, at jeg skriver tilbage så sent. Jeg har lige opdaget din anmeldelse :-( men ser frem til at give dig endnu god kundeoplevelse snart.

hurtig ekspedition

nem at overskue, let at bestille, hurtig levering.

Hej Connie,

Tak for din meget precis anmeldelse :-) Go' weekend.

Godt fornøyd!!!

Jeg er svært fornøyd både med bestilling, forsendelse og produktene.

Hi,
Thanks for your great review and I'm sorry that I am writing back so late. I just discovered your review :-( But look forward to give you another good customer experience soon.
Best regards,

Fremragende service

Jeg bestilte et cover til min iPad og det kom hurtigt og fragtfrit. Der var endda overskud til at sende et lille postkort med en personlig hilsen med. Det er rigtig god service. Det er bestemt ikke sidste gang at jeg benytter gadget4apple.com.

Hej Søren,
Tak for din dejlig anmeldelse. Vi vil gerne gøre hvad vi kan til at give en god online indkøboplevelse. Vi glæder os til at serverere dig, din familie og venner snart.
Firtsat go sommer og Vi ses.

Hej Jihene,

Tak for din fin feedback :-) Fortsat god dag.

Omtale av bekreftet kunde

Næsten for godt til at være sandt!

En ting er de virklige gode priser og gratis udbringning. Noget andet er håndteringen af ens ordre: Opdateringer på forløbet ift. pakkens placering (ordre modtaget, afsendt etc.), hurtig levering og ligefrem en personlig håndskrevet hilsen i pakken! Det får mig til at handle der igen. Rigtig god kundepleje.

Hej Daniel,

1000 tak for din fin anmeldelse. Vi værdsætter hver kunde interaction og sætter en ære i at give kunden en god oplevelse. Vi ses snart igen.

Ha' en god dag.

Omtale av bekreftet kunde

Super tilfreds - gode priser og personlig service - jeg anbefaler til alle!

Jeg er rigtig godt tilfreds. Ingen fragtudgifter, hurtig ekspedition, varer i postkassen som forventet. Lave priser. Kan anbefale Gadget4Apple til alle og enhver!

Hej Kirsten,

Tak for din anmeldelse. Hvor er det dejlig at kunne give en god indkøboplevelse til dig. Vi ses snart igen.

Nyd sommer :-)

Omtale av bekreftet kunde

hurtig levering med god service indeni

service, hurtig levering, god pris, endda en personlig hilsen

Hej Hanne,

Tak for din fin ord. Dejlig at vores indsats bliver anerkendt. Vi glæder os at kunne give dig, din familie og venner en god oplevelse igen snart.
Go' aften og en dejlig uge forud.

Mvh, Isabella

Perfect service og lave priser

Har handlet 2 gange hos gadget4apple og kommer helt sikkert tilbage igen.
Virkelig lave priser og lynhurtig levering.
Kan varmt anbefales!
Anna Krogh

Hej Anna,

Tak fordi du kommer tilbage. Og må meget gerne igen. Og igen :-)
Vi gør selvfølgelig hvad vi kan for at give dig, din familie og venner en god online indkøb oplevelse.
Go' aften.

En god oplevelse

Jeg bestilte en sleeve til min iPad igennem webshoppen. 2 dage senere ankom min sleeve i en pakke i postkassen. I pakken lå min nyerhvervede sleeve og et venligt postkort fra gadget4apple. Det kalder jeg service med overskud.

Hej Casper,

Tak for din ordre og din feedback. Vi kan lide at behandle vores kunder pæn og som mennesker men ikke bare et nummer. Vi glæder os at serveres dig og din familie og venner.

Go' weekend.

Flot service

God og hurtig ekspedition,og tilmed en håndskrevet hilsen i pakken. Flot

Hej Robert,

Mange tak for din fin anmeldelse og vi vil meget gerne have en tæt kontakt med vores kunde og kende dem bedre. Vi gælder os til at servere dig og lære dig mere at kende snart.

Super service!!!

Meget bra!!!!!!!

1000 TAK :-)

Fantastisk

Gode produkter, hurtig levering og eminent kundeservice. Er allerede igang med at bestille hos dem igen.

Hej Martin,

Tak for din feedback og ros. Dejlig at vide dig og din kærster får glad af vores produkter og service. Vi glæder os til at se dig igen, også på Facebook :-)

Nyd foråret.

Rigtig god service

Servicen og den personlige betjening er rigtig god og man får en fornemmelse af, at tingene er i orden

Hej Kirsten,

Tak for din feedback og rosende ord. Vi gør hvad vi kan for at få tingene i orden. Nogel gange lykkes den bedre end andre gange :-) Men vi sætter pris på din og andre kunders oplevelese hos os. Og det gør vi hele tiden :-)

Håber vi ses snart igen.

Go' weekend og Påske.

Super hjemmeside

Nu har jeg brugt Gadet4Apple.com nogle gange nu og jeg har ikke fortrudt at købe hos Gadget4Appel. Fornuftig priser og hurtig levering :) Jeg fik kort med i min order en lille lille hilsen fra Gadget4Appel så følger man særlig hos Gadget4Appel. Der ikke sidst jeg køber noget hos dem.

Hi Morten,

Det er altid dejlig at have dig tilbage igen. Og igen :-)

Det er stadig en del vi kan lære og gøre for at give voers kunde den bedst oplevelse. Mens vi gør den, glæder vi os at vi ses snart igen.

Solrig weekend og god Påske.

Super

Hurtig levering samt varerne var helt i top. Handler helt sikkert der igen ;)

Hej Janne,

Tak for din feedback og vi er glad for du havde en god oplevelse med at handle med os i Gadget4Apple. Vi glæder os at servicere dig igen. Snart :-)

Ha' en god uge.

Mvh, Isabella

hurtig service med lille fejl

Hej,
det bestillte blev leveret hurtigt, men der manglede 1 pk af den folie jeg bestilte. skrev herom i søndags 10.03. Da jeg ikke haved hørt noget på mail skrev jeg igen til Gadget4Apple.com i formiddags, oger til eftermiddag 12.03 var det manglende så i postkassen. :) Ville have været fint, hvis I havde sendt en lille mail herom. Summa sumarum handler sikkert igen hos jer.
hilsen Jan

Hej Jan,

1000 tak for din fin anmeldelse og tålmodighed. Du har 100% ret i angående vores outgoing email. Vi skal nok blive bedre næste gang :-)

Fortsat god aften.

Omtale av bekreftet kunde

Pakken kom allerede næste dag

Alt fungerede perfekt. Produktet var som forventet. Leveringen var lyn hurtig. Med pakken var der en lille hilsen fra "Gadget4Apple" der fik mig til at føle mig som en værdsat kunde. En rigtig god oplevelse. Næste gang jeg skal købe udstyr til Apple køber jeg der.

Hej Preben,

Tak for din fine ord og hurtig feedback. Vi er nemlig en web shop med "mennesker bag disken". Vi glæder os til at servere dig, din familie og venner snart igen.

Nyd foråret.

2765 Smørum

Mobiltilbehør

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.