euroClinix Norge omtaler

6.7
fra 0 - 10
Vurder firma
42 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Mer troverdig løsning

Jeg prøvde ut med betal med faktura. Trengte ikke å fylle ut personnummer eller ekstra informasjoner. Fikk pakken levert i døren etter 2 dager med UPS, og faktura på email.

skuffende

Bestillingene blir nå sendt med Posten og ikke UPS. Det betyr at det blir store tollgebyrer og treg leveranse. Så dette var nok min siste bestilling.

Hei Hans,

Vi har for øyeblikket problemer med UPS International- grunnet av nye regler på forsendelser til Norge. Dermed har vi benyttet oss av Posten Norge imellom tiden. Så fort vi for løst på problemet, vil vi tilbyr både med UPS og Posten Norge.

På grunn av nye regler ved import til Norge, kan forsendelser blir mer nøye sjekket av Tollvesenet. Frakt og levering er alltid inkludert i våre priser, og tollavgiften er et avgift som tollen i Norge tar. Dessverre har tollen i Norge bestemt å fortolle din pakke denne gangen.

Vi beklager på det sterkeste med forsinkelsen.

Mvh,

euroClinix Norge

Pakke ble sendt til Tollen

Pakke ble sendt med Posten og IKKE UPS som avtalt og betalt for. Sendingen er antatt tollpliktig og er nå sendt til tollbehandling, og det vil påløp store gebyrer og tollavgifter.

Hei Sam
Vi beklager virkelig at din pakke blir stoppet inn til Norge. Dessverre har vi for øyeblikket problemer med UPS International og dermed ble din pakke sendt med Posten Norge.
Frakt og levering er alltid inkludert i våre priser, og tollavgiften er et avgift som tollen i Norge tar og er utenfor våre grenser. Dessverre har tollen i Norge bestemt å fortolle din pakke denne gangen.

Tar kontakt med våre pasientstøtte og vi vil finne en løsning med det påløpet tollavgiften.

Vi beklager på det sterkeste med forsinkelsen.

Mvh,

euroClinix Norge

Bra oppfølging!

Var som sikkert mange andre usikre på seriøsiteten i dette, for det er man jo med ting bestilt fra utlandet på nettet. Vi var litt uheldig med forsendelsen, altså selve transporten, men eC beviste seg som proffe med svært god oppfølging og fiksing av problemet. Også bra oppfølging i etterkant at varen var mottatt.

Varene satt fast i Tollen

Bestilte varer
Disse har tidligere dukket opp etter 24 timer på angitt adresse.
Nå har dere byttet til Posten, og det påløp store gebyrer og tollavgifter

Hei Petter

Dette er et problem som vi ikke har opplevd før, og vi jobber med å få løse dette problemet med tollen i Norge. Vi har sendt over alle nødvendige dokumenter og håper at din pakke blir sendt til deg snarest. Når en pakker ligger fast hos tollen, er det opp til tollen når en pakke kan slippes ut.

Vi beklager på det sterkest!

alt bra til slutt

Ble mange ukers venting på forrige bestilling,
Men den kom til slutt som lovet fra euroclinix

Min siste bestilling fikk jeg tollgebyr på 50%

Ellers har kundedtøtte,levering alltid
vært bra

Jeg vil anbefale å fortsette med euroclinix

Har ventet i 2 uker - ingen levering ennå

Før kom varene i løpet av 2 dager. Nå har jeg ventet i 2 uker og vet ikke om det kommer noe. Varene er betalt...........

Hei Magne

Vi beklager virkelig at du ennå ikke har fått din pakke. Jeg har sporet opp din forsendelse og har dessverre blitt stoppet i tollen inn til Norge. Vi har sendt over alle de nødvendige papirene til UPS Norge, slik at din pakke blir sendt til deg.

Akkurat nå er din pakke hos UPS Norge og vi kontakter UPS hverdag for å løse dette problemet.

ikke kommet

varene er enda ikke kommet ligger fortsatt hos UPI i oslo-får ikke beskjed om når
det blir levert

Hei Øystein

Jeg beklager at leveringstiden tok lengre enn forventet, dessverre ble noen av pakkene stoppet i tollen inn til Oslo. Vi jobber nå med å få løst de siste pakkene som sitter fast hos UPS.

Omtale av bekreftet kunde

Jeg har ikke mottatt forsendelsen!!!!!

Stoppet av tollmyndighetene.
Ingen oppfølging fra EuroCliniq sin side.

Hei Tarja Marita Tamminen

Jeg beklager at din forsendelse ble forsinket og tok lengre tid enn forventet. Jeg har sjekket opp din pakke og har nå blitt levert.
Jeg vil også beklager for seint oppfølgning av din pakke- grunnet var for lite kunnskap om forsinkelsen. Vi har nå løst dette problemet for å sikre at alle våre pasienter vil i fremtiden mottar sine pakker i tide.

Fullstendig fraværende brukerstøtte

En forsendelse ble stoppet i tollen inn til Norge fordi euroClinix ikke hadde riktig fraktpapirer med forsendelsen min. Jeg skulle hatt varen 12.januar. Det er i skrivende stund 29.januar og jeg har enda ikke sett noe til varen jeg har betalt mye penger for. Jeg opplever av euroClinix viser liten eller ingen vilje til å få varen til meg, og de svarer ikke på mail. De svarer på telefon men de sa varen skulle være hos meg innen en uke og det stemte ikke. UPS, som er fraktselskapet, kontaktet meg fordi de ikke fikk kontakt med euroClinix, men lite jeg kan gjøre i denne sammenhengen. Jeg er ikke imponert!

Hei Bjarte

Vi beklager at din pakke har ikke blitt levert til avtalt tid. Dessverre ble noe av pakkene som vi sendte til Norge stoppet i tollen i Oslo.

Vi vil om kort tid kontakte alle involverte pasienter til å løse dette problemet, så snart vi får kunnskap om forsinkelsen og sikre at de mottar sine fremtidige pakker i tide. I løpet av de siste tre månedene har 84% av alle bestillinger blitt levert til Norge i løpet av en arbeidsdag, og vi jobber nå med UPS og Posten for å unngå dette i fremtiden.
Omtale av bekreftet kunde

Kjempe fornøyd, rask og pålitelig både med håndtering av ordre og levering

Det er enkelt og sikkert å bestille her i fra. Var skeptisk før første bestilling, så jeg bestilte kun en mnd forbruk i tilfelle det var ett useriøst firma. Det fikk jeg raskt avkreftet da medisinene ble levert tollfritt på under en uke(til nord-Norge)
Eneste "negative" jeg har å komme med er vel at jeg ikke kan øke mengden på resepten, jeg får bare bestillt på nytt samme mengde som på første resept. Men det er egentlig ikke ett problem heller...

helt glimrende

orginal produkter, kjapp levering, lett tilgjengelig kundeservice & ingen toll problemer !
anbefales på det sterkeste !

Fantastisk praktisk!

Kjempefornøyd! Er ikke lett å få til legetime med mine arbeidstimer. Godt at jeg likevel kan få prevensjon. Bestiller garantert igjen! Men håper DHL er litt kjappere med leveringen neste gang. Alt i alt, veldig bra!

Enkelt og greit.

Enkelt, og kjapt levert.
Anbefales.
Omtale av bekreftet kunde

enkelt og greit. levering på døra.

Litt dyrt, men slipper å sitte på et legekontor i flere timer for å få den hjelpen man trenger. så hvis du ikke har noen av de oppgitte sykdommene som er listet opp i legekonsultasjons skjemaet er det bare å kjøre i vei.

Condyline fungerte for meg

Anbefaler condyline da det fungerte for meg etter bare en ukes behandling,
men måtte ha 2 ukers behandling for å bli kvitt alt det synlige.

Virker veldig seriøst.

Virker veldig gjennomført seriøst. Var ekstremt skeptisk før jeg handlet og forventet det verste, men all skepsis forsvant etter et kjøp. Rask service og helt problemfritt i alle ledd. Relativt dyrt, men de må antakelig operere med en slik kostmargin om de skal være i stand til å opptre både lovlig og med denne graden av service og seriøsitet. Så betaler heller ekstra for den tryggheten enn å bli svindlet hos andre som opererer med tilsvarende tjenester. Eneste minus må være at de har sendt noen unødige mailer som de liker å kalle "oppfølging", men som strengt tatt vel egentlig er forsøk på å få deg til å handle igjen. Så bittelitt unødig masete, spesielt siden de alt er garantert å få meg igjen som kunde. Har bare ikke kommet så langt ennå. Men i forhold til andre aktører så er de blant de snillere i forhold til å "spamme" mailboksen din med reklame i etterkant.

Enkelt, trykt og effektift

Dette er en enkel, trygg måte og bestille på, og produktene er effektive

Seriøse, med god service

Kan anbefales på det sterkest. Ingen varer som forsvinner under veis.

Veldig bra

Utroli enkelt,rakst og anonymt
Grei pris
Kunne hatt fler slanke alternativ

euroclinix.no Support

Om euroClinix

euroClinix er Nordens største og sikreste klinikk online. De samarbeider med registrerte leger og sertifiserte apotek for å tilby den beste helsetjenesten mulig. De har mange behandlinger og produkter, deriblant for Impotens, Overvekt, Tidlig utløsning, Kjønnssykdommer og kan tilby en rekke prevensjonsmidler. De er veldig profesjonelle og verdsetter både service og kompetanse. Vi anbefaler euroClinix.

Besøk euroClinix Norge

Kategori

euroClinix Norge ligger som 1 av 1 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.