Bilstereosenteret.no omtaler

8.9
fra 0 - 10
Vurder firma
23 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

trustpilot stars

En av få seriøse og pålitelige aktører innen bransjen.

Har handlet en del småtteri fra Bilstereosenteret/InstallBay fra tid til annen, og aldri hatt noe som helst å klage på såvidt jeg kan huske.

Alltid god og profesjonell service fra ende til annen.

Skulle gjerne sett at de førte et småsært merke, unikt for dem i Norge, eller i det minste hadde litt mer fokus på "gjør-det-selv", for de som ønsker å kjøpe løse elementer og ordne alt fra bunnen av. Men flertallet kjøper sikkert ting som passer rett inn og er klart til bruk, noe denne butikken har greit utvalg av!

Ser jeg Bilstereosenteret har noe jeg trenger, leter jeg ikke andre steder. Enkelt og greit.
Omtale av bekreftet kunde

Enkelt og greit, det enkle er ofte det beste.

Kjøpte et Optima-batteri i oktober i fjor og har vært veldig fornøy, det har tatt meg trygt gjennom vinteren. Men nå har det desverre tatt kvelden og vil ikke mer, håper servicen er den samme som tidligere når det gjelder å få returnert batteriet og få tilsendt et nytt.

Veldig bra kjøp

Rask og blant de billigste på nett på dette produktet

suveren service

Rask respons, meget rask til å sende varene som jeg bestillte og alt stemte med beskrivelsene, Og prisene er det heller ikke noe i veien med, topp karakter fra meg

genialt

bilstereosentret er kjempekundevennelige, ekstraservice fra den ene enden til den andre, annbefales sterkt.

Kjempe god kundeservice

Har bare god erfaring med Bilstereosenteret/Pål.
Gode og konkuranse dyktige priser. Ypperlig kundeservice.

Anbefales!

Kjempeflott butikk, og personale

Pål er alltid behjelpelig med sine gode erfaringer, og jeg har aldri på mange handler blitt missfornøyd med et produkt. Opplevde produksjonsfeil på en bass en gang som jeg fikk erstattet dagen etter de mottok den defekte , det står det stor respekt av!
Omtale av bekreftet kunde

Kjapp respons, fornøyd med produktene.

Fikk varene utrolig kjapt. Meget fornøyd med både produkter og levering. Greie priser også.

Prikkfri service!:)

Kan ikke klage på noenting her.

anbefales++++

kjøpte pioneer spiller til bil,hyggelig handel.
varen blei raskt sendt og levde opp til forventning
Omtale av bekreftet kunde

Veldig rask levert og god service.

Bestilte noen høytalere via en samtale over mail jeg hadde med denne butikken. Ble enige om et sett høytalere, de fikk adressen min og nummeret mitt. Det var rundt kl 12 på mandag, tirsdag dagen etter fikk jeg hentelapp på sms. Utrolig :) Hyggelige på mail, svarer fort. Bare positive ting å si :)

Kjempeservice

Kjøpte et kabelsett til forsterker, viste seg å være meget overdrevet markering fra produsent sin side (skulle være 50mm2 men viste seg å være 25mm2 med masse gummi)
Bilstereosenteret sendte meg skikkelige kabler på dagen når jeg tok kontakt og satte også ned pris og markerte med rett størrelse i nettbutikk.
Eneste grunnen til at det ble solgt som 50mm2 i nettbutikken var pga de ikke hadde fått sjangs til å sjekke nøye ut kvaliteten siden settet var nytt i nettbutikken.
Fikk også beholde settet i tillegg til de nye kablene!

Kjempe bra kundeservice

Flott service. God og oversiktlig nettbutikk. Rask levering.
Omtale av bekreftet kunde

Bra service og leverer kjapt.

Eneste negative jeg har å si er at en av alle varer jeg har bestilt hadde de ikke på lager, men dette løste seg bra og resten har bare vært bra.

Very good.

It is fast and good shopping . I was always satisfied.

Godt fornøyd.

Greie priser, grei frakt, har ikke noe mere å si, verken positivt eller negativt. Har bare kjøpt en cdspiller der, og jeg er fornøyd med den.

Veldig god service!

Kjempefornøyd, fikk akkurat den delen jeg hadde lett etter lenge. Ble også ringt opp med svar på spørsmålet jeg hadde lagt i kommentarfeltet ved bestilling, kjempebra. Utvalget av varer var også bra, som sagt, jeg hadde lett lenge etter en del som jeg fant hos dere. Prisene kan aldri bli for lave, men dere ligger innenfor et greit område.

Njæææ

Helt ok. Trodde de først hadde peiling, men når jeg mottok delene - måtte jeg kjøpe en ny del som kostet 500,- så virka det ikke da heller så måtte sende den til verksted for å få satt inn denne spilleren, og det var jo ikke gratis det heller. Så jeg trodde jeg skulle få kommet ut av det med å ikke bruke så mye, etter at jeg hadde snakket med en som jobbet der. Men det viste seg jo å være feil.
bilstereosenteret.no

Svar fra bilstereosenteret.no

Vi beklager at din erfaring med oss ikke var tilfredstillende.

Din årsmodell Audi er levert både med og uten CanBus. Det er vanskelig å vite om den har CanBus eller ikke før orginal-spiller er demontert. Spesielt siden dette er varer kjøpt gjennom vår nettbutikk og vi ikke har hatt bilen inne for å se på den før du startet montering. Din bil har CanBus og derfor måtte du kjøpe et adapter i tillegg.

Kanon shappe

Kjøpte lyd-dempematter hos dem for 1 års tid siden.
kjapp levering, nydelig produkt.

eneste negative var vel at den stakkers postmannen bar seg skakk. (35kg med dempematter)

Ypperlig, anbefales

Fekk varene veldig raskt, alt var som det skulle. Anbefales!

bilstereosenteret.no Support

Om denne bedriften

Bilstereosenteret.no eies og drives av Kvikk Tønsberg AS, en av distriktets største leverandører av slitedeler, rekvisita og bilutstyr. Og en av landets største på batterier til personbil, last, buss og anleggsmaskiner.

Besøk Bilstereosenteret.no

Bilstereosenteret.no ligger som 2 av 2 i kategorien Bilutstyr og tilbehør

Bilstereosenteret.no ligger som 9 av 30 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.