Albelli Fotoboeken omtaler

8.7
fra 0 - 10
Vurder firma
10805 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Omtale av bekreftet kunde

Goede kwaliteit papier, snelle levering, mooie kleuren en niet te duur!

Albelli levert in korte tijd een mooi fotoboek af in stevige beschermende verpakking. Het papier is van prima kwaliteit en de kleuren zijn overeenkomstig de werkelijke kleuren. De keuzemogelijkheden zijn enorm in het softwareprogramma. Het is overigens een erg gebruikersvriendelijk programma! Kortom een aanrader.

prima resultaat

prima resultaat
Omtale av bekreftet kunde

prima, zelfs voor een beginner geen probleem!

Als je een fotoboek wilt maken doe het dan via Albelli.
Wij vonden het een aangename ervaring en gaan het zeker vaker doen.

Geweldige service en kwaliteit

Het boek is makkelijk te maken en wordt zeer vaak bekeken. Na het verlopen van mijn bon met actiecode, mailde ik en kreeg ik een nieuwe. SUPER!
Omtale av bekreftet kunde

Een mooi boek, jammer dat de hoekpunten gedeukt zijn afgeleverd.

Kwalitatief zijn de afdrukken van de foto's in het boek mooi. Een minpunt is dat de hoekpunten al gedeukt zijn bij ontvangst.

geweldig

makkelijk te maken. er zouden wel meer leuke plaatjes bij mogen komen om de pagina's mee op te vrolijken.
Omtale av bekreftet kunde

Snelle, goede bestelling, kwaliteit en levering!

Perfecte manier van fotoboeken maken, bestellen en afleveren.

In een woord.......GEWELDIG!

Heb reeds diverse keren een fotoboek van belangrijke gebeurtenissen gemaakt en door Albelli laten verzorgen. Tot nu toe ben ik ZEER tevreden over de kwaliteit van het product dat ze afleveren. Ik kan het iedereen die overweegt een fotoboek te maken aanraden om dit via Albelli te doen.
Omtale av bekreftet kunde

Fantastisch en vroeg historisch monument.; voortreffelijke kwalitiet.

Eén heel mooi en prettig boekwerk. Jammer dat er niets is gedaan met de suggestie van de tekst op de rug van de albelli albums; dat is bijv bij de Hema beter geregeld. Ik heb zelfs nooit een antwoord gekregen op mijn suggestie.
Jammer
Omtale av bekreftet kunde

Super kwaliteit en service!

Weer een mooi fotoboek van onze vakantie gemaakt! Kwaliteit is erg mooi en een snelle service (was er eerder dan was aangegeven). Ook is het programma erg makkelijk in gebruik waardoor je fotoboek zo klaar is! Volgende keer maak ik zeker weer een fotoboek bij albelli!!

Mooie fotoboeken.

Albelli is een gebruiksvriendelijk programma, waarmee je je mooie herinneringen aan vakanties e.d. kan samenvoegen in een mooi fotoboek. Geen gedoe meer foto's die op de pc worden gezet en waar eigenlijk niet meer naar gekeken wordt, of foto's die na een aantal jaar loskomen en uit je fotoboek vallen, maar een handig zelf samen te stellen boek dat je makkelijk aan familie en vrienden kan laten zien of waar jezelf met plezier doorbladert.

Kleine moeite groot plezier

Offline eenvoudig je eigen foto's inplakken, bladschikking testen een beetje schuiven en wat tekst ernaast. De lol heb jij, het printen en inbinden doen zij.
Met Albelli wordt je harde schijf tastbaar.
Top,
Sten
Omtale av bekreftet kunde

Ook voor een leek goed te begrijpen

Het is een mooi fotoboek geworden met een goede kwaliteit foto's

Snel, makkelijk, kwaliteit.

Eenvoudige software, fijn in gebruik. Fotoboek wordt snel geleverd en is van zeer goede kwaliteit. Aanrader!

Ben blij met Albelli!

ik kan je Albelli aanraden, De boeken zijn heel mooi, een plezier om elke weer te bekijken. De service is prima. Absoluut een aanrader.

geweldig! dik tevreden!

Hallo,

Ik wil even laten weten dat als je een canvas wil bestellen je dit zeker bij Albelli moet doen. Ik raad het iedereen aan! Top kwaliteit en zooo mooi! En snel geleverd. Echt een toppertje!

Groetjes Inge
Omtale av bekreftet kunde

Gewoon een net album geworden

Even wennen aan de software. Met name het uitlijnen lukte minder goed. Soms zie je dat als je heel goed kijkt. Album ziet er beredeneer dan voldoende mooi uit!

ontzettende mooie fotoboeken!

Je kunt heel gemakkelijk je eigen persoonlijke fotoboek maken. Alles wijst zich vanzelf. Ik heb 1 keer een fotoboek ergens anders besteld maar die kon niet op tegen de kwaliteit van albelli. Ze leveren ook in een paar werkdagn. Ik zou zeggen bestel bij albelli

Prima fotoboek

Was de eerste keer dat ik met het offline programma een fotoboek maake. Het kostte niet zoveel tijd om het programma te leren en het resultaat zag er prima uit !!!
Omtale av bekreftet kunde

Mooi eindresultaat maar moeilijk gebruiksprogramma

Het viel niet mee om alles te krijgen zoals ik het hebben wilde, ik ben er ontzettend lang mee bezig geweest maar uiteindelijk is het me toch gelukt. Voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met fotobewerkings-programma's vind ik het erg moeilijk om zelf een boek samen te stellen; zij zouden dan beter de auto-fill functie kunnen gebruiken. Ik wilde het persé zelf invullen en het eindresultaat mag gezien worden; ik ben er best trots op!

albelli.nl Support

Vi finns her: Holland

Kategori

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.