Albelli Fotoboeken omtaler

8.7
fra 0 - 10
Vurder firma
10534 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Super goed

Ik ben er blij mee ik nu al 3 mooie jaar fotoboeken
Omtale av bekreftet kunde

fantastische producten, makkelijk in gebruik

mooi programma om je eigen invulling te geven aan je foto's maar ook makkelijk automatisch te vullen wanneer je wat minder tijd hebt. Prachtig eindresultaat, mooi ingebonden.

Mooi fotoboek geworden.

Leuk om aan iedereen te laten zien. Wel jammer dat het nogal prijzig is.

In 1 woord: SUPER

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Mooi resultaat

De fotoboeken worden mooi uitgeprint en de service is buitengewoon goed
Omtale av bekreftet kunde

Albelli levert constante kwaliteit.

Constante kwaliteit. De nieuwe, liggende pagina's sluiten nu heel goed op elkaar aan, en maken het nog mooier.
Omtale av bekreftet kunde

zoals vorige keren, wederom prima album

reeds meerder malen bij albelli een foto-album besteld. al diverse formaten uitgeprobeerd en ben super tevreden. Fijn programma om mee te werken en na afwikkeling een super snelle verzending.

Fotoboekjuweeltje!

Een aantal fotoboeken gemaakt. Het is een leuke en creatieve bezigheid om te proberen je fotoboek elke keer nog mooier eruit te laten zien! Dat lukt nog ook, omdat Albelli steeds met nieuwe tips en trucs je op andere ideetjes brengt. Met spanning kijk je dan steeds weer uit naar je nieuwe album. Van de uitstekende kwaliteit ben je inmiddels op de hoogte!
Omtale av bekreftet kunde

hoge kwaliteit en goed doordachte gebruiksvriendelijke software voor professioneel boek

Je hebt met het programma van Albelli de keus of je snel en makkelijk de door jou geselecteerde foto's automatisch in het boek laat plaatsen, (waarna je ook nog wijzigingen kunt aanbrengen, b.v. schuiven met foto's en vergroten of verkleinen)
óf je gaat er helemaal naar je eigen smaak zelf mee aan de slag. Of iets daar tussen in, bijna alles kan! Wat je ook kiest, het wordt een prachtig fotoboek: met harde of slappe kaft, witte of gekleurde (achtergrond) bladen, een foto fullsize als achtergrond over twee pagina's, veel of weining pagina's, liggend of staand,of vierkant...
Omtale av bekreftet kunde

Prachtig album met veel opmaak mogelijkheden

Makkelijk programma om albums samen te stellen. Mooie afdrukken van de foto's die met veel variatie geplaatst kunnen worden, al dan niet met een (transparante) foto op de achtergrond en begeleidende teksten. Levering snel.
Albelli geeft ook veel tips om goede foto's te maken en om een album te creëren.

Mooi jaarboek.

Het boek is goed ontvangen. Duurde wel langer dan normaal en dat ik gewend ben van Albelli voor ik het in huis had.
Achteraf vind ik de foto's te klein, maar dat ligt aan mij.
Ik had er deze keer veel tekst bij gezet, dat is goed bevallen. Duidelijk.
Al met al zeker tevreden.

Heel goed werk.

Ik heb een fotoboek laten maken. Het zag er keurig en verzorgd uit. Het was binnen korte tijd bij mij thuis afgeleverd.
Klasse.
Omtale av bekreftet kunde

Vele mooie herinneringen in een album

Al vele jaren klant bij Albelli en nog steeds naar volle tevredenheid.
Het fotoalbum is makkelijk te maken en wat je ziet is wat je krijgt.

helemaal naar zin!

Had het fotoboek klaar en kreeg het thuis gestuurd. Bleek de kaft niet helemaal te zijn zoals ik had gedacht. Gebeld en kreeg een prima begeleiding om de fout op te sporen die niet te vinden was. Geen probleem ! Het fotoboek werd opnieuw afgedrukt en thuis gestuurd.
Het geduld van degene die me aan de telefoon hielp was geweldig, helaas heb ik haar naam niet genoteerd en weet het dus niet meer! Dat krijg je als je 76 bent. Dus u begrijpt dat ik uitermate tevreden ben en er weer 2 nieuwe fotoboeken aan komen. Het is bovendien heel makkelijk via Albelli, een aanrader dus.
Omtale av bekreftet kunde

Wij kiezen altijd voor Albelli dat zegt genoeg

Albelli is een prettig bedrijf dat waardering heeft voor zijn trouwe klanten en dat laat zien door het doen van mooie aanbiedingen. Kwaliteit fotoboeken is top en programma is makkelijk en wordt regelmatig ge- updatet. 1 keer iets minder tevreden geweest ( 2 scheve pagina's) en na 1 mailtje kregen we een nieuw boek.
Omtale av bekreftet kunde

Snelle service en tevens zeer goede kwaliteit.

Ik kan de Albelli fotoboeken echt aanraden. Het programma is heel gebruiksvriendelijk, uitgebreid en het resultaat is een supermooi album!
Dat wordt ook nog eens heel snel thuis geleverd.
Omtale av bekreftet kunde

Prima programma / prachtig resultaat!

Prima programma / prachtig resultaat op fraai glanzend papier! Aanbevelenswaardig!
Omtale av bekreftet kunde

Snelle bezorging van een mooi album.

Wil je een mooie herinnering maken van je vakantie, kies dan voor een Albelli fotoalbum.
Een makkelijk programma met veel mogelijkheden.

goed

Jullie leveren een goed en mooi product af.
Omtale av bekreftet kunde

Elke keer weer een cadeautje

De software voor het maken van albums is gebruiksvriendelijk. Je zet er snel één in elkaar. Bovendien werkt het goed met geselecteerde foto's uit iPhoto op de Mac. Er zijn veel kortingsacties. En als het album wordt thuisbezorgd voelt dat elke keer weer als een cadeautje.

albelli.nl Support

Vi finns her: Holland

Kategori

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.